Hafslund Strøm har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Jeg har flyttet for mange mnd siden, men får likevel purringer på regninger, har fått inkasso fra Hafslund Nett tilogmed! Dårlig kundebehandling, og de skriver fra seg all ansvar!!! Griske og umenneskelige er det de er! Styr unna disse gribbene....!
Har skrevet brev for å få byttet navn på strømregning 21.12.2018, 19.01.2019, og har forsøkt å ringe om det samme, men de har evig ventetid før de eventuelt svarer. I dag 31.01.2019 fikk jeg inkasso - nr. 3 for det beløpet jeg har forsøkt å få betalt på fra min konto siden min mann døde 17.12.2018. Ingenting hjelper! Verken brev eller telefoner. Nå sendes hele bunken med papirer til Sivilombudsmannen.
Elendig kundeservice. Svarer ikke ved bruk av kontaktskjema. Ringte ikke opp igjen etter ha å lagt igjen tlf.nr. Lokker med "gode tilbud", som sjeldent vil lønne seg.
Ble oppsøkt av selger på døra som sier blant mye annet babbel at han er hasteutkalt til området vårt pga mange klager. Hvorfor kan ikke Hafslund heller sende ut informasjon og konkret tilbud slik at vi kan lese i fred og ro istedenfor å stå ute i kulda og høre på oppramsinger?
Byttet til Spotpris men Hafslund satt meg tilbake til Web Variabel.
Hafslund har uten at vi var klar over det satt opp og fakturert bedriften vår for tilleggstjenesten "Online" og "Express". Dette er to tjenester vi aldri hadde hørt om før vi tok en nærmere titt på fakturaen i dag. Det viser seg at vi har hatt disse "tjenestene" i over et halvt år uten at vi var klar over det. Kunne selvsagt tatt en nærmere titt på fakturaen tidligere, men vi antok at vi kun ble fakturert for et vanlig strømabonnement og som tidligere. Når vi ringer kundeservice er det liten forståelse. De mener selv de har ringt og pratet med noen i bedriften vår som visstnok hadde bekreftet ok på at dette var noe vi ville ha. Dette er selvsagt bare tull for vi er en liten bedrift og ingen har hørt om dette tidligere. Hafslund har heller ingen dokumentasjon og sende oss med hvem det var de pratet med for et halvt år siden. Vi vurderer å ta dette videre samt si opp alle våre abonnementer i Hafslund, for dette er en SVINDEL.
Har ringt dem 3 ganger bor i et lite leilighet på 33m2 og har ikke vaskemaskin el diverse bortsett fra en komfyrog en panelovn. Men får jo faktura på 1500 kr i mnd når jeg nesten ikke er hjemme og alt av varme er av. De vil ikke bry seg og er dårlige, frekke kundebehandlere. Strømmen øker bare. Så dritt har jeg aldri opplevd før. Anbefaler på det sterkeste å ikke bruke hafslund. Dyr i drift