Hafslund Strøm har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Byttet til Spotpris men Hafslund satt meg tilbake til Web Variabel.
Hafslund har uten at vi var klar over det satt opp og fakturert bedriften vår for tilleggstjenesten "Online" og "Express". Dette er to tjenester vi aldri hadde hørt om før vi tok en nærmere titt på fakturaen i dag. Det viser seg at vi har hatt disse "tjenestene" i over et halvt år uten at vi var klar over det. Kunne selvsagt tatt en nærmere titt på fakturaen tidligere, men vi antok at vi kun ble fakturert for et vanlig strømabonnement og som tidligere. Når vi ringer kundeservice er det liten forståelse. De mener selv de har ringt og pratet med noen i bedriften vår som visstnok hadde bekreftet ok på at dette var noe vi ville ha. Dette er selvsagt bare tull for vi er en liten bedrift og ingen har hørt om dette tidligere. Hafslund har heller ingen dokumentasjon og sende oss med hvem det var de pratet med for et halvt år siden. Vi vurderer å ta dette videre samt si opp alle våre abonnementer i Hafslund, for dette er en SVINDEL.
Har ringt dem 3 ganger bor i et lite leilighet på 33m2 og har ikke vaskemaskin el diverse bortsett fra en komfyrog en panelovn. Men får jo faktura på 1500 kr i mnd når jeg nesten ikke er hjemme og alt av varme er av. De vil ikke bry seg og er dårlige, frekke kundebehandlere. Strømmen øker bare. Så dritt har jeg aldri opplevd før. Anbefaler på det sterkeste å ikke bruke hafslund. Dyr i drift
Hafslund strøm banker på døren og tilbyr gratis strøm så kommer faktura i posten uken senere. De misbruker sitt sterke merkenavn i Hafslund Nett og lurer og svindler til seg kunder. Massive brudd på GDPR reguleringene ved å oppsøke kunder som er reservert og ringe for å tilby sine tjenester med jevne mellomrom.
Har WebVariabel abonnement og er som avtalt, alt foregår elektronisk og prisene følger markedspris. Får beskjed på sms og e-post om prisene endrer seg. Ikke noe påslag eller skulte kostnader. Sikkert ikke den aaaaaller billigste avtalen, men man vet hva man får. Jeg valgte abonnement selv, etter en dørselger hadde vært innom. (Sjekket andre og). Ikke noe mas og kjas det året som har gått nå vedr. selgere og reklame. Har ikke noe å utsette på Hafslund. (Hadde gitt 5 stjerner om prisene var overlegent billig.)
Jeg er kjempefornøyd med Hafslund på alle måter. Har vært kunde i mange år. Har prøvd å bytte noen få ganger, men kommer alltid tilbake til Hafslund. De har ryddige fakturaer, ordner raskt opp. God kundeservice. Tilbakering på tlf så du slipper å vente i evigheter.
Prisen på fakturaene mine bare øker, så tenkte å bytte leverandør etter mange år hos Hafslund. Nei da, hvis jeg sender en oppsigelse i dag tar det 12 måneder for den å være gyldig. I GE er det automatisk når man melder seg hos en konkurrent... Kundeservicen gir nesten ingen info og jeg ble bare sendt videre til en annen avdeling 4 ganger (er fremdeles på vent på telefon nå...)