Hafslund Strøm har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Hafslund strøm, ringer flere ganger pr dag fra flere ulike mobilnummere, svarer ikke når jeg prøver å besvare. Det er heller ikke mulig å nå kundeservice for å klage på dette. Det sies også at det er stor trafikk og skylder på Corona for mangel på svar. Hvor smittefarlig kan det være å svare på henvendelser hjemmefra eller i et rom for seg selv? Jeg konkluderer med at adferden til Hafslund strøm, er uakseptabel og jeg forlanger opphør snarest.
Hei Tor! Det er beklagelig å høre om opplevelsen du har hatt med oss. Det stemmer at vi i Hafslund Strøm at gjort tiltak som bedrift for å begrense smitten av Covid-19, som kan føre til lenger behandlingstid på henvendelser til kundesenteret. Dette skal på den andre siden ikke bety at man ikke mottar svar fra oss i det hele tatt og dette beklager jeg på det sterkeste. Jeg vil gjerne rette opp dette og komme i kontakt med deg slik at vi kan løse saken. Send meg gjerne en e-post til [email protected] eller send meg en melding på FB-siden vår. Du kan også kontakte oss på chatten vår. Den er åpen fra 09.00-15.00. Jeg beklager så mye for opplevelsen du har hatt med oss. Jeg håper på å høre fra deg slik at vi kan komme til en løsning. Hilsen Emilie i Hafslund Strøm
Jeg brukt Hafslund strøm et år når vi flyttet til Lillestrøm og avtalt en fast pris 650 per måned (som er allerede ganske mye for 43 kvm leiligheten). Jeg registrert automatisk betaling hos AvtaleGiro. Siste måned fikk jeg regning på ca 960 nok fordi det var slutfaktura for hele perioden fra april til mars (et år totalt). Det gir ikke meningen, fordi sommer månedene bør dekke vinter månedene, når strømforbruk er høyere. Men den er ikke den værste. Faktura var selvfølgelig ikke betalt av Avtalegiro pga beløpsgrense, men fikk ingen beskjed om det skriftlig gjennom sms, e-mail eller post, ingen som ringt meg fra Hafslund heller. Etter to måneder sendte de saken til inkasso, isteden for å informere meg om regningen som var ikke betalt. Jeg har ringt flere ganger når jeg flyttet fra et sted til en annen sted for å høre at alt var i orden med ny adressen, så de hadde fult informasjon. Jeg er ikke person som betaler ikke regningene mine. Nå byttet jeg strømleverandør. Kjempe trist at jeg fikk ikke noe beskjed og de kunne ødelegge min kreditthistorie.
Horrible service extremely high prices double charging more than once I want to quit and I can't even do that
Vi er 4 i familien som alle har abbonementer i Hafslund. Vår datter har fått stengt strømmen pga. en missforståelse. Servicen i den forbindelse er så beklagelig dårlig at vi ikke lenger ser oss tjent med å fortsette kundeforholdet hos dere. Vi beklager dette men ser ingen annen løsning. Vi ser oss nå om etter en ny kraftleverandør. Mvh. Thor H. H.
Hei Thor! Det er veldig beklagelig å høre om opplevelsen dere har hatt med oss på kundesenteret til Hafslund Strøm. Slik skal det jo ikke være. Det er vanskelig for meg å se akkurat hva som har skjedd i denne situasjonen, men jeg håper du kan ta kontakt med oss på vår Facebook-side eller på chatten vår på www.hafslundstrom.no slik at vi får sett nærmere på saken og situasjonen som har oppstått. Jeg vil veldig gjerne komme til en løsning slik at dere blir fornøyde :) Jeg håper på å høre fra deg. Hilsen Emilie
Fikk besøk av selger som sa jeg kunne lage en sammenligningsavtale med Hafslund og min daværende leverandør. Sa ok og bad om å få faktura pr post. Dette gjaldt både min hjemmeadresse og min hytte. Istedet for sammenligninger ble jeg automatisk inn meldt i Hafslund. De sendte meg så fakturaer på mail. Så dette og begynte å melde meg ut. Overså en mailfaktura til min hytte. Da ble purring sendt pr post til min hytteadresse. Var ikke på hytta så den så jeg ikke. Da sendte Hafslund denne til Innkasso! Dette til tross for at jeg allerede hadde fått og betalt opphørsfaktura fra dem. På denne sto det intet om at jeg var skyldig en tidligere faktura. Istedet får jeg en sms fra et inkassofirma at jeg skylder et mye større beløp en den opprinnelige fakturaen. Hafslund=Drittfirma!
Hei Joubert! Først og fremst vil jeg beklage så mye for opplevelsen du har hatt med oss i Hafslund Strøm. Vi benytter oss av eksterne byrå for utgående salg og tar tilbakemeldinger som dette svært alvorlig. Her kan det se ut som det er blitt feilinformert av selger og dette må jeg bare beklage. Når det gjelder fakturering sender vi opprinnelig originalfaktura på ønsket metode til våre kunder. Dersom opprinnelig faktura ikke blir betalt innen forfall sendes inkassovarsel alltid per post til adressen som er registrert på kundeforholdet. Her ser det ut til at det kan ha skjedd en systemfeil i utsendelsen av purringen da den ble sendt til din hytte og dette beklager jeg. Det er vanskelig for meg å se akkurat hva som har skjedd i denne situasjonen, men jeg vil gjerne komme til en løsning i denne saken. Jeg håper du vil kontakte oss på [email protected], tlf: 21494949, på vår Facebook-side eller ved hjelp av chatten vår på www.hafslundstrom.no. Jeg beklager opplevelsen. Håper å høre fra deg. Hilsen Emilie
Hafslund Strøm er helt forferdelig... Jeg har aldrig vært kunde for de tidligere, og dette var absolutt en negativ opplevelse. De hadde satt meg opp på diverse avtaler som kunne gi meg en lavere pris på sikt. Men det de ikke fortalte meg var at avtalene var basert på familier (vi er 2 personer i en leilighet). Jeg ringte de for å oppklare saken, de beklagde og sa at jeg skulle få en måned med gratis strøm. En mnd etter denne samtalen mottok jeg en faktura, selv om det ble avtalt at jeg ikke skulle betale for den måneden. Jeg ringte de igjen, og de beklagde. I ettertid har det ikke vært noen problemer, men dette gir meg ikke tillit til selskapet. Så jeg anbefaler ikke at du benytter deg Hafslund Strøm.
Vi hadde avtale om fastpris på mnd strøm- fikk nå etter to år beskjed om at vi skylder over 20 000kr. Dette har vi ikke fått noe varsel på da hadde vi aldri gått med på dette. Lureri å kalle noe for fastpris og garantere ingen sure overraskelser så slenge denne bomben på oss. Også i disse tider hvor alle tilbyr billigere og kostnadsfritt pga korona- kjører Hafslund på med kanonfaktura. Heller ikke noe positiv opplevelse av kundeservice. Snakket med en gutt som ikke var behjelpelig i det hele tatt, og som sa vi kunne holde kontakt på Mail. Har nå sendt flere Mail uten å få noe respons. Vi blir ikke hos dere, og anbefaler ingen å gå til dere.
Hei Marie! Dette forstår jeg at er frustrerende. Med betalingstjenesten Lik Betaling vil vi estimere det gjennomsnittlige årsforbruket, dele dette på antall måneder i året og gi et fast beløp å betale på faktura hver måned. Ved opphør av denne betalingstjenesten vil man, dersom man har hatt et lavere forbruk enn det estimerte, få et tilgodebeløp tilbakebetalt. Dersom forbruket har vært høyere enn estimatet vil man dessverre få et skyldig restbeløp da dette er det faktiske forbruket man har hatt, men ikke betalt for. Ettersom du nevner at dette har vært en avtale som du har hatt hos oss i flere år, vil jeg gjerne undersøke dette nærmere da det kan virke som at det faste beløpet ikke er blitt regulert etter forbruket på måleren din. Jeg ønsker gjerne å komme i kontakt med deg slik at jeg får sett nærmere på denne situasjonen og kommet til en løsning. Ta gjerne kontakt på [email protected] eller på chatten på vår hjemmeside. Den er åpen fra 09 - 15 hver ukedag. Du kan også kontakte oss på vår Facebook-side under "Hafslund Strøm" eller ringe oss på telefon: 21 49 49 49. Jeg beklager så mye for opplevelsen du har hatt med oss og jeg håper at jeg hører fra deg slik at jeg får sett nærmere på situasjonen. Hilsen Emilie i Hafslund Strøm