Hafslund Strøm har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Hafslund har registrert 2 ulike målere på meg, men driter i å finne ut hvilken som er riktig til min leilighet. Kundeservice har ikke svart på mail, og når jeg tilslutt ringte for å prate med noen, fikk jeg til svar at dette måtte jeg finne ut av selv.
Ble shanghaiet inn i en ny strømavtale av en ivrig telefonselger, som så sendte feil adresseopplysninger til nettleverandøren, Haflund Nett, som faktisk eies av Hafslund Strøm. Riktige opplysninger skulle vært tatt fra Brønnøysundsregisteret, som selgeren vitterlig hadde brukt til å finne frem til meg, allerede. Regninger kom ikke frem, og jeg fikk først vite om kravene etter at inkassosaker var opprettet. Jeg har måttet ta mange, lange telefoner, og skrevet en rekke lange mailer, både til strømleveandør, nettleverandør og inkassobyrået, for å få ryddet opp i dette og få slettet krav om inkasso- og purregebyr, som var påløpt pga en feil Hafslund selv var ansvarlig for. Det har vært lovnader på telefon som ikke ble innfridd og manglende respons på skriflig kommunikasjon. At ting var kommet i orden, fant jeg først ut da jeg fikk den siste regningen. Man lever i uvisshet, mens man lurer på hvilke ekstrautgifter som er i ferd med å påløpe. Føler meg ekstremt dårlig behandlet, av en administrasjon som bærer preg av komplett kaos. De eneste det har vært mulig å kommunisere med, i denne saken, er inkassobyrået, Solvencia A/S. De var også de første til å kontakte meg, i saken. De fant min riktige adresse gjennom Brønnøysundregisteret - naturligvis.
Som standard hadde de satt opp alle tilleggstjenester og det dyreste strømabonnementet.
Dårlig og har ikke fordeler til kundene sine og ekstremt dårlig service.
Her treffer jeg hyggelige folk. De forklarer tydelig og klart om det jeg ønsker av info.
Vi blir lovet at alt skal ordne seg. Betaler faktura, så viser det seg at de sender ut en ekstra regning som havner til forfall uten at vi har fått orginalen. Har i over 1 år hatt dette problemet.
Hafslund Strøm tried so hard to steal money by adding extra fees or adding the previous amouts to the new invoices. After showing the service center all records from the bank to prove every invoice was paid, the service center refused to fix it. Not only one time, but a lot of times. AVOID this company!