Hafslund Strøm har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Som standard hadde de satt opp alle tilleggstjenester og det dyreste strømabonnementet.
Dårlig og har ikke fordeler til kundene sine og ekstremt dårlig service.
Her treffer jeg hyggelige folk. De forklarer tydelig og klart om det jeg ønsker av info.
Vi blir lovet at alt skal ordne seg. Betaler faktura, så viser det seg at de sender ut en ekstra regning som havner til forfall uten at vi har fått orginalen. Har i over 1 år hatt dette problemet.
Hafslund Strøm tried so hard to steal money by adding extra fees or adding the previous amouts to the new invoices. After showing the service center all records from the bank to prove every invoice was paid, the service center refused to fix it. Not only one time, but a lot of times. AVOID this company!
Takk til Hafslund som bidro til å rydde opp i Fjordkrafts rot. God service. Bortsett fra et kort kundeforhold hos Fjordkraft har jeg alltid vært kunde hos Hafslund - og blir der.
Har avtalt måler bytte (total 12 stk. I en kontor bygg). Avtale var 17.10.17 kl. 08:00, ingen elektriker duket opp. Eltel (innleid bedrift for bytting av måler), de har ikke fått noen beskjed om tidspunkt. Svar useriøs fra Hafslund å drive et prosjekt de ikke har noen styring på. Kontorer medarbeider, venter på slå på serveren og PCene.