Hafslund Strøm har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
* I dag veldig dyr strøm i forhold til andre * SOLVENCIA krever inn penger med skyhøye honorar uten skrupler (burde vært en sak for TV2 hjelper deg !!!) * Har brukt formiddagen på å gå gjennom avtale og hvor mange tusen jeg har brukt for mye på dette selskapet siste året. RESULTAT: JEG BYTTET LEVERANDØR OMGÅENDE og kommer til å spare tusenvis av kroner.
De skriver bedriftskontrakt, men følger ikke kontrakten når de fakturerer. Legger på månedlige beløp som ikke står i kontrakt. Umulig å få kontakt på tlf. Tjeneste som "vi kan ringe deg tilbake" (og de ringer kun EN gang) fungerer dårlig, da det kan ta en hel dag før de ringer tilbake. Man kan ikke løpe rundt med nødvendige papirer en hel dag i tilfelle de kommer til å ringe. Robotchat`n forstår aldri spørsmålet og en dag fikk jeg beskjed om at menneskelig chat var utilgjengelig. Tragisk hele selskapet... ihvertfall for bedrifter som drifter mange målere og trenger bistand til tider.
Er meget misfornøyd da dere legger på støtte til regnskog, som jeg ikke er interessert i, samt trygg hverdag som jeg ikke engang har fått forespørsel om eller brev om. Likeså får jeg heller ikke avbestilt dette og ikke svarer dere på mail eller telefon
Jeg har flyttet for mange mnd siden, men får likevel purringer på regninger, har fått inkasso fra Hafslund Nett tilogmed! Dårlig kundebehandling, og de skriver fra seg all ansvar!!! Griske og umenneskelige er det de er! Styr unna disse gribbene....!
Har skrevet brev for å få byttet navn på strømregning 21.12.2018, 19.01.2019, og har forsøkt å ringe om det samme, men de har evig ventetid før de eventuelt svarer. I dag 31.01.2019 fikk jeg inkasso - nr. 3 for det beløpet jeg har forsøkt å få betalt på fra min konto siden min mann døde 17.12.2018. Ingenting hjelper! Verken brev eller telefoner. Nå sendes hele bunken med papirer til Sivilombudsmannen.
Elendig kundeservice. Svarer ikke ved bruk av kontaktskjema. Ringte ikke opp igjen etter ha å lagt igjen tlf.nr. Lokker med "gode tilbud", som sjeldent vil lønne seg.
Ble oppsøkt av selger på døra som sier blant mye annet babbel at han er hasteutkalt til området vårt pga mange klager. Hvorfor kan ikke Hafslund heller sende ut informasjon og konkret tilbud slik at vi kan lese i fred og ro istedenfor å stå ute i kulda og høre på oppramsinger?