Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
Ishavskraft
3.6
113 verifiserte omtaler

Ishavskraft omtaler og erfaringer

Ingen trend

Ishavskraft har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

3.6
Bra
113 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
#9
Utmerket
Ishavskraft er rangert
#9 av 88 strømselskaper
51%
Bra
51% anbefaler Ishavskraft
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på strøm
Få tilbud på strømavtale
Sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!

Utforsk 113 omtaler om Ishavskraft

FILTRER OMTALER
48
10
8
12
35
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Ishavskraft
Ishavskraft har 113 verifiserte omtaler på Bytt.no

Kunde i 6 år

Omtale av  Vida S

Har ingen dårlig erfaring med Ishavskraft. Alt ok så langt

Svar fra Ishavskraft
08.12.2021 19:08

Hei, og tusen takk for god omtale og langvarig kundeforhold :-)

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Ishavskraft?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Stabil og lokal leverandør 👍👍

Omtale av  Andre

Så lenge de har konkurransedyktige vilkår, så forblir jeg kunde. Lokalt er bra for næringslivet.👍🎅🎅

Svar fra Ishavskraft
08.12.2021 19:08

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Vi er lokale og konkurransedyktige, og glade for at du er fornøyd med dette. 😀

Lureri og svindel! Styr unna!

Omtale av  Sebastian H

Ble ringt opp av en selger som skulle gi meg varmepumpe som jeg kunne betale månedlig gjennom strømfakturaen. I tillegg garanterte selgeren meg at jeg kom til å betale like mye som jeg gjør for tibber avtalen jeg hadde på det tidspunktet. Nå 3 mnd. Senere er det enda ikke kommet en eneste varmepumpe i hus. Jeg har snakket med selger flere ganger som har sagt at de kommer snart, de kommer snart…. Å nå har selger sluttet å svare meg og ignorerer både mailer og telefoner. Og som om ikke det var nokk så er strømrekninga jeg betaler nå vesentlig dyrere en hva jeg betalte med tibber. Ja strøm prisene har gått kraftig opp, men avtalen er blitt dyrere uansett hvis du tar det med i betrakning! Sak er meldt til forbrukerrådet da jeg har mye av dette skriftelig. Skal aldri tilbake, å fraråder alle til å styre unna!

Svar fra Ishavskraft
03.12.2021 12:41

Hei Sebastian. Først og fremst vil vi beklage at du opplever det slik. Nå har det dessverre vært slik at det har vært forsinkelse i levering av varmepumper i det siste, samtidig har det vært et veldig populært produkt, så installatørene har vært veldig opptatte. Når det gjelder størrelsen på regningen har strømprisen økt dramatisk for alle i det siste. Vi kjøper strømmen fra samme børs som alle andre kraftselskap, så det skal ikke være så store forskjeller. Ta gjerne kontakt med oss på kundeservice via e-post dersom du ønsker vi skal se nærmere på saken.

Ble tvunget til å betale bruddgebyr

Omtale av  Mathias

Ble oppringt av en selger, sa jeg kunne vurdere å prøve i en kort periode. Fant noe annet jeg heller ville prøve, da mottok jeg bruddgebyr. Sa til selgeren at jeg kun ønsket å prøve i kort tid. Sendte Mail til kundeservice også, men fikk aldri svar.

Svar fra Ishavskraft
02.12.2021 13:21

Takk for tilbakemelding Mathias. I alle våre salg opereres det med skriftlig og muntlig aksept hvor det klart fremgår hvis en avtale er bindende. I tillegg sender vi varsel på sms hvis det er aktuelt med et bruddgebyr for å gjøre kunder ekstra oppmerksomme på dette. Sikker på at du ikke forveksler oss med en annen aktør? Ta uansett kontakt med oss hvis det er noe vi ikke har svart på i saken, så følger vi opp. Alle e-poster til [email protected] blir besvart, selv om det av og til kan ta noen dager.

Seriøst og god kundebehandling

Omtale av  Torbjorn H

Jeg har hatt Ishavskraft i nesten 30 år unntatt 3 mnd. med Agva, et lureselskap, var snar å bytte tilbake. Nå fikk jeg tilbud om seniorstrøm som jeg takket ja til. Jeg er meget godt fornøyd med Ishavskraft, det eneste lille kritiske jeg har å bemerke er at man sender papirfaktura som standard hvis man ikke sjøl velger epostfakuktura, og da får man det hersens miljøgebyret. Det burde være unødvendig i den digitale verden vi lever i nå. Når man har epostadressen kan man vel anvende denne for faktura.

Svar fra Ishavskraft
25.11.2021 13:24

Hei Torbjørn. Takk for en fin tilbakemelding, det er godt å høre at du er fornøyd. Det setter vi pris på å få høre :-) Det er ikke alle som bruker e-post like aktivt som deg, men vi har vært inne på tanken. Vi skal ta tilbakemeldingen din videre og se på muligheter for hvordan vi kan finne en løsning for dette i framtiden. Ha en fin dag :-)

Få gode tilbud på strøm der du bor
Få gode tilbud på strøm der du bor
La selskapene konkurrere om å gi deg best pris, og sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!
Få tilbud
Tar kun 2 minutter La selskapene konkurrere

Brukbart

Omtale av  Einar B

Manglet forutsigbarhet da ingen garanti var gitt at Ishavskraft ikke ville komme med påslag/heving av pris når som helst.

Omtale Ishavskraft

Omtale av  Bjørn H

Har verken positive eller negative erfaringer. Funker ok.

Svar fra Ishavskraft
16.11.2021 11:17

Hei Bjørn H. Takk for din tilbakemelding. Dersom du har noen spørsmål eller om det skulle være noe vi kan hjelpe deg med er det bare å kontakte oss på [email protected] eller telefon 776 12 000. Ha en fin dag :-)

Ishavskraft har 113 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Ishavskraft mener

Ishavskraft

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR