Meny

Klarkraft omtaler og erfaringer

SKRIV OMTALE
Bytt til Klarkraft
4,2/5
Bra
Kundetilfredshet
Bra
Kundeservice
Bra
Brukervennlighet
Bra
3
av 110 innen
strømselskap
85%
anbefaler
Klarkraft
Filtrer omtaler
68
3
5
3
6
Sorter omtaler etter
Viser av 85 omtaler med
Nyeste først
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Klarkraft?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Greit og problemfritt"
1 syns denne omtalen er nyttig

Er meget fornøyd, alt har gått fint. Er så heldig jeg ikke bor der strømmen er dyrest, men jeg betaler mindre i år en ifjor med mitt gamle selskap selv om spott prisen var lavere ifjor

Svar fra Klarkraft
21.10.2021 15:13
Hei Helge H, Dette blir vi glade for å høre. Du skal ikke betale mer for strømmen enn hva det faktisk koster. Vi verdsetter din tilbakemelding og tar med oss dette videre. Mvh Klarkraft
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Behjelpelig og rask kundeservice!"
2 syns denne omtalen er nyttig

Veldig behjelpelig og rask kundeservice. De har telefon og epost som gjør dem tilgjengelige alle virkedager. Prisen og andre kostnader vises tydelig adskilt på fakturaen.

Svar fra Klarkraft
18.10.2021 14:21
Hei Philip, Vi setter stor pris på disse fine ordene. Vi ønsker alltid å være behjelpelige, raske og løsningsorientert i alle deler av prosessen. Mvh Klarkraft
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Enkel og klar prismodell"
1 syns denne omtalen er nyttig

Kun ett produkt med veldig klar og forståelig prismodell. Enklere blir det ikke? Rask og effektiv kundeservice også.

Svar fra Klarkraft
18.10.2021 14:18
Hei David, Takk for din positive tilbakemelding på ditt kundeforhold. Vi jobber hver eneste dag for at du som kunde skal være strålende fornøyd. Mvh Klarkraft
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Endelig et selskap som viser den reelle prisen på strømmen"
4 syns denne omtalen er nyttig

Selskapet viser strømprisene hver dag, og er ærlig i kommunikasjonen med kunden. Det er behagelig å kunne slappe av uten å være stresset for å bli lurt av strømleverandøren sin.

Svar fra Klarkraft
18.10.2021 14:13
Hei Syver, Vi takker så pent for en veldig hyggelig omtale. Fornøyde kunder er det beste vi vet. Mvh Klarkraft
Jan L. O. K. A
Kundetilfredshet
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Rot med avtalegiro hos kKarkraft"
3 syns denne omtalen er nyttig

Vi inngikk avtale med klarkraft tidlig sommer. Alle avtalegiro bet. Plutselig nå i september 2021 får vi inkasso på en mnd regning (avtalegiro) som vi hadde betalt til riktig tid. Riktig kontonummer osv... Banken bekreftet at den hadde gått ut (betalt). Tok skjermbilde av transaksjonen og sendte til Klarkraft. Dem påstår å ikke ha mottatt pengene. Etter mange tlf samtaler og eposter, så er jaggu Klarkraft så freidige at de sender samme beløpet til betaling en gang til 😡😡

Svar fra Klarkraft
15.10.2021 15:14
Hei Jan, Det er beklagelig å høre at du har opplevd å blitt avmeldt avtalegiro. Her kan det se ut som det har skjedd en feil hos en av våre underleverandører, og derfor må avtalen aktiveres på nytt. Når det gjelder fakturaen du referer til så har denne dessverre blitt betalt uten KID-nummer, og av den grunn ikke blitt registrert som betalt i våre systemer. Saken er nå løst. Mvh Klarkraft
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Enkel og god strømleverandør"
1 syns denne omtalen er nyttig

En god strømleverandør. Super enkelt å bytte fra tidligere strømleverandør, med bedre priser og uten binding. Billigere strømpriser i tillegg til at det ikke er noe ekstra tull på fakturaen.

Svar fra Klarkraft
18.10.2021 14:10
Hei Felix, Takk for en meget hyggelig omtale. Vi jobber kontinuerlig for at du som kunde skal føle deg trygg, samtidig som du får god oversikt på hva du faktisk betaler for. Mvh Klarkraft
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Enkelt"
4 syns denne omtalen er nyttig

Ble kunde for et halvt år siden. Ikke opplevd de avskrekkende prisene som skrives om i media. Betaling går automatisk via e-faktura.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Har byttet selskap
"Verste kundeservice jeg har opplevd!"
2 syns denne omtalen er nyttig

Styr unna!!! Etter 3 mnd betaler jeg fremdeles strøm på min forrige adresse. Jeg har tatt kontakt x antall ganger, men får ikke svar. Nå har jeg selvfølgelig valgt en annen strømleverandør.

Svar fra Klarkraft
13.09.2021 15:15
Hei, Det er selvfølgelig svært beklagelig at det har oppstått en slik feil. Når man flytter ut av en adresse er det viktig at man sikrer at dem som flytter inn blir registrert på strømmåleren. Hvis ikke risikerer man å fortsette å betale for en adresse man har flyttet ut fra. I denne saken ble først registrert et riktig utflytt, men så ble kundesenteret vårt kontaktet med informasjon om at dette utflyttet var feil. Kontrakten ble derfor reaktivert, og her har det oppstått en kommunikasjonsfeil. Vi jobber nå med Elhub for å få korrigert denne feilen, men kontakt gjerne kundesenteret vårt, så hjelper de med kommunikasjonen videre og løsning på denne saken. Mvh Klarkraft
Kundetilfredshet
Kundeservice
"Elendig kundeservice"
1 syns denne omtalen er nyttig

Jeg kontaktet den to ganger for å bli kunde. Elendig kundeservice så det virker som de ikke ønsker kunder.Jeg valgte et annet selskap istedet.

Svar fra Klarkraft
03.08.2021 14:21
Hei, For å kunne bli kunde hos oss trenger vi et strømmålernummer og en fødselsdato. Dette er et minimum for å få registrert avtalen i Elhub. Om info om strømmåler ikke er tilgjengelig, og ikke kommer opp i søk i Elhub, så vil ikke strømavtale kunne registreres. Mvh Klarkraft
Tidligere-Kunde
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Kundeservice er fremmedord i dette selskapet"
1 syns denne omtalen er nyttig

Jeg har tegnet en avtale med klarkraft for ca 4 mnd. Siden. Har fortsatt tilgode å motta en normal faktura på strømforbruket mitt. Alt jeg har mottatt av fakturaer fra dem er inkassovarsler med tilhørende gebyrer og renter. Fryktelig vanskelig å komme i kontakt med dem. Har nå sagt opp avtalen og går tilbake til mitt gamle strømselskap.

Svar fra Klarkraft
03.08.2021 14:18
Hei, Kjedelig å høre at du har hatt problemer med å motta faktura. Vi tilbyr efaktura, avtalegiro og printfaktura, i tillegg til epost faktura. Det kan virke som om du har hatt epost faktura, og så har denne havnet i spam filteret. Dette får jeg ikke sjekket pga innlegget er annonymt, men ta gjerne kontakt igjen så kan vi sjekke hva som har skjedd. Det vil aldri sendes ut inkassovarsel uten at en faktura er sendt ut først, men det kan som sagt ha skjedd noe ift eposten. Mvh, Klarkraft
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR