Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ NETTSIDE
Oppdatert april 2024
Klarkraft
4.4
158 verifiserte omtaler

Klarkraft omtaler og erfaringer

Ingen trend

Klarkraft har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

4.4
Bra
158 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
#1
Utmerket
Klarkraft er rangert
#1 av 88 strømselskaper
87%
Utmerket
87% anbefaler Klarkraft
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på strøm
Få tilbud på strømavtale
Sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!

Utforsk 158 omtaler om Klarkraft

FILTRER OMTALER
130
7
5
8
8
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Klarkraft?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Proff gjennomsiktighet

Omtale av  Aleksander

Vi har kun veldig positive opplevelser med Klarkraft, både i forhold til pris og kundeservice. Appen er veldig enkel og fungerer strålende, og alt er gjennomsiktig. Kanskje kjedelig for de som liker overraskelser, men i disse tider er det kanskje greit å finne spenningen på andre områder enn på strømmen.

Svar fra Klarkraft
04.01.2023 10:18

Hei Aleksander, Godt å høre at dere har gode opplevelser som kunde hos Klarkraft. Det skal vi jobbe hardt for å holde ved like også i 2023. Riktig godt nytt år :) Mvh, Klarkraft

Veldig fornøyd

Omtale av  Rune A

Jeg er veldig fornøyd med klar kraft, at de er en av de billigste i markedet gjør heller ingen ting. Enkel faktura og ikke noe lureri som påslag her påslag der, veldig enkelt og bra oversikt.

Svar fra Klarkraft
22.12.2022 13:48

Hei Rune, Topp at du er fornøyd med oss, og produktet vi leverer. Det skal vi fortsette med! Ha en riktig god jul! :) Mvh, Klarkraft

Anbefales

Omtale av  Frode M

Med Klarkraft er det ingen skjulte utgifter, veldig fornøyd!

Svar fra Klarkraft
22.12.2022 13:48

Hei Frode, Så bra du er fornøyd. Her er det ingen skjulte kostnader nei! Ha en riktig god jul! :) Mvh, Klarkraft

Veldig fornøyd!

Omtale av  Robert

Ingen skjulte kostnader. Ingen forhåndsbetaling. Oversiktelige app som er lett å bruke hvor man kan til enhver tid følge med forbruket.

Svar fra Klarkraft
22.12.2022 13:48

Hei Robert, Takk for det. Glad du er fornøyd med oss og den nye appen :) Ha en riktig god jul! Mvh, Klarkraft

Billigere enn Fjordkraft og Norgesenergi

Omtale av  Knut

Hadde Fjordkraft og Norgesenergi før. Trodde på deres reklame om "billigst avtale". Den var ikke sant i min tilfelle. Siden jeg byttet til Klarkraft, har jeg betalt mindre.

Svar fra Klarkraft
21.12.2022 09:35

Hei Knut, Bra å høre at du er fornøyd så langt, så skal vi gjøre det vi kan for å holde deg fornøyd fremover også :) Mvh, Klarkraft

Få gode tilbud på strøm der du bor
Få gode tilbud på strøm der du bor
La selskapene konkurrere om å gi deg best pris, og sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!
Få tilbud
Tar kun 2 minutter La selskapene konkurrere

Ikke svar fra «kundeservice»

Omtale av  David

Her forsøkt flere ganger å komme i kontakt med «kundeservice» ifm. omstilling til ny app som ikke fungerer for mitt vedkommende. Heldigvis er det lett å bytte.

Svar fra Klarkraft
21.12.2022 09:35

Hei David, Det var kjedelig å høre. Vi har hatt noen få saker hvor teknisk har måttet se på problemer med innlogging. Det lanseres nå en oppdatert versjon av appen denne uka som forhåpentligvis skal løse saken for de få det gjelder. Har du fått svar fra kundeservice, men måttet vente på løsning, eller har du ikke fått svar i det hele tatt? Ta gjerne kontakt igjen på [email protected] eller 21 60 93 00, så skal vi i hvert fall få svart opp saken din. Mvh, Klarkraft

Uredelig reklame? Reklamerer seg som ny utfordrer, hermer etter Tibber

Omtale av  Alexander S

Blir irritert av villedende markedsføring (content marketing i avis) som påstår at Klarkraft er en utfordrer i en bransje som lurer folk. Samtidig er forretningsmodellen deres den samme Tibber har hatt i en årrekke. Er det ikke dårlig gjort å herme helt og holdent etter det noen andre har gjort lenge, og så påstå at man endrer en bransje? Stjeler forretnignsmodell og argumenter Tibber brukte for flere år siden.

Svar fra Klarkraft
14.12.2022 09:23

Hei Alexander, I disse tider med Tibbers forhåndsfakturering er det kanskje bra at det finnes gode alternativer? Der Tibber fokuserer på teknologi, fokuserer vi på enkelhet, transparens og pris, og å utfordre bransjen ved å jobbe mot en strengere regulering og sterkere innsats av myndighetene for å rydde opp i en uredelig bransje. Når det gjelder forretningsmodell så har de aller fleste i markedet samme modell. Et påslag på spotprisen, og et månedlig administrasjonsgebyr. Det sagt så er vi et rimeligere alternativ enn Tibber også, som tar mer i fast månedsbeløp, og dobbelt så stort påslag på spot som oss. Angående uredelighet, så stiller jeg spørsmål til hvor redelig det er å gi oss dårlig skåre på kundeservice, brukervennlighet, verdi for pengene og generell kundetilfredshet når du tydeligvis ikke er kunde? ;) Uansett så får du ha en fortsatt fin uke, og fortsatt godt kundeforhold hos Tibber :) Mvh, Klarkraft

Billigste strømmen uten skjulte gebyrer!

Omtale av  Johnny

Super kundeservice, enkel faktura og billigst på strøm. Skjønner ikke hvorfor alle har Klarkraft. Dette strømselskapet vil uansett bli det største ila et par år! Anbefales på det sterkeste!

Svar fra Klarkraft
14.12.2022 09:23

Hei Johnny, Takk for det. Vi fortsetter å vokse, og om vi ikke blir størst så håper vi også at enda flere vil velge Klarkraft fremover. Ha en fortsatt fin onsdag! :) Mvh, Klarkraft

Tipp topp

Omtale av  Harald

Jeg søkte om spotprisavtale i dag 8.12.2022. Den blir iverksatt 10.12.2022. Superask service. Det er herlig å bli kvitt Tibber, som bruker alle kunder som bank med forskuddsbetalingen. Dermed får jeg redusert november+ desember fakturaen fram til forfall med ca 7000 kr. Hilsen Harald P.

Svar fra Klarkraft
14.12.2022 09:23

Hei Harald, Velkommen som Klarkraft kunde! Bra du er fornøyd med kundeservicen så langt, så skal vi gjøre det vi kan for at det skal fortsette slik :) Ha en tipp topp uke! Mvh, Klarkraft

Mangler oppfølging

Omtale av  Snorre G

Dårlig kundeoppfølging fra selskapet. Vanskelig å få kontakt

Svar fra Klarkraft
07.12.2022 14:37

Hei Snorre, Kjedelig å høre at du ikke har fått tak i oss. Kan ikke se i loggene at vi har noen henvendelser fra deg som er ubesvart. Har du tatt kontakt på [email protected] eller på 21 60 93 00? Ta gjerne kontakt der så skal vi hjelpe deg så godt det går. Mvh, Klarkraft

Få gode tilbud på strøm der du bor
Få gode tilbud på strøm der du bor
La selskapene konkurrere om å gi deg best pris, og sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!
Få tilbud
Tar kun 2 minutter La selskapene konkurrere

utmerket.

Omtale av  Geir S

synes alt er bra er fornöyd.Dere gjör en bra jobb så bare stå på

Svar fra Klarkraft
06.12.2022 10:45

Tusen takk for det Geir. Hyggelig at du er fornøyd! :) Mvh, Klarkraft

Her vet du hva du får, punktum

Omtale av  Stig H. J

Virker klin ærlige, strømavtalen min surrer å går uten rare forandringer, og den ene strømavtalen de tilbyr må vel være den beste i Norge. Nettsidene er kjempebra, rett på sak uten tullpreik. Terningkast ::: ;-)

Svar fra Klarkraft
02.12.2022 15:30

Hei Stig, Takk for hyggelige ord. Det tar vi med oss. Vi skal gjøre alt vi kan for at du skal fortsette å være fornøyd. Takk for at du er kunde! Og ha en tipp topp helg :) Mvh, Klarkraft

Endelig en ærlig strømleverandør

Omtale av  K. N

Endelig en ærlig og troverdig strømleverandør! Nå også med en lovende app.

Svar fra Klarkraft
01.12.2022 14:20

Takk for hyggelig omtale. Så håper jeg appen fungerer som forventet. Vi skal jobbe med å forbedre den og legge til ny funksjonalitet etter hvert. Ha en fin helg :) Mvh, Klarkraft

grei kundeservice

Omtale av  Roger H

greie og hyggelige folk på kundeservice, har ikke hatt klarkraft mer enn 14 dager, kan ikke si så mye mer.

Svar fra Klarkraft
28.11.2022 15:14

Hei Roger, Så bra at du hadde en bra opplevelse med vår kundeservice. Det skal jeg videreformidle til dem. Så håper jeg vi kan fortsette å levere slik at du fortsetter å være like fornøyd. Ha en riktig god helg :) Mvh, Klarkraft

Appen fungerer fortsatt ikke

Omtale av  Emma

Har tidligere vært i kontakt med klarkraft for å fikse tilgang til appen, de skulle ta saken videre og skulle sende meg Mail tilbake, noe som aldri skjedde. Har prøvd alt for å få appen til å fungere på egen hånd, uten nytte. Fikk nettopp felles Mail om at de hadde opprettet en ny app som var oppgradert og forbedret. Var positiv til dette og tenkte at problemene endelig skulle ordne seg. Fulgte instruksene på appen for å registere meg, men fungerer fortsatt ikke.. Hadde vært veldig greit med en fungerende app for å få oversikt over forbruk og strømpriser!

Svar fra Klarkraft
16.11.2022 09:29

Hei Emma, Kjedelig at du har vært plaget med appen, og nå slet med å komme inn i ny app. Det var en bug hos noen få kunder hvor profilen på kontoen ikke var logget riktig, så appen fant ikke din profil ved innlogging. Det ser ut til at du dessverre var blant de som ble påvirket av denne feilen. Kunne du forsøkt å logge på igjen i den nye appen? Har fått beskjed fra teknisk om at feilen nå skal være løst. Mvh, Klarkraft

Få gode tilbud på strøm der du bor
Få gode tilbud på strøm der du bor
La selskapene konkurrere om å gi deg best pris, og sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!
Få tilbud
Tar kun 2 minutter La selskapene konkurrere

Ikke for elbiler

Omtale av  Thor C. B

Hei jeg ser svaret deres men det er ikke det deres kundeservice gir (limt inn under) Dere tar gjennomsnittpris, det er helt ok uten elbil men det var bare ikke det jeg ventet. Går jeg over til fossilbil eller dere endrer avtalen kommer jeg gjerne tilbake. ( Videre Svaret fra Deres kundeservice før jeg byttet) Selv om strømprisen til tider var under 50 øre kWh så betyr ikke dette at den er det gjennom hele dagen. Din gjennomsnittspris avhenger av ditt forbruk og strømprisen der og da,

Svar fra Klarkraft
16.11.2022 09:29

Hei igjen Thor, Om det du trenger er timesspot så er det kun det vi tilbyr. Vi har ingen andre avtaler enn en timesavregnet spotavtale. Det vil si at alle kunder blir avregnet og fakturert for forbruk og spotpris hver time. Om kundesenteret har sagt noe annet så beklager jeg det. Det stemmer i hvert fall ikke at vi baserer spotavtalen på en gjennomsnittlig spotpris. Den som står på fakturaen er ditt eget gjennomsnitt, men det er en summering av ditt forbruk og spotprisen hver time gjennom hele måneden. Håper svaret var oppklarende, så får du ha en fortsatt fin tirsdag :) Mvh, Klarkraft

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR