Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ NETTSIDE
Oppdatert april 2024
Å Strøm
3.1
347 verifiserte omtaler

Å Strøm omtaler og erfaringer

Ingen trend

Å Strøm har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

3.1
Middels
347 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
#37
Middels
Å Strøm er rangert
#37 av 88 strømselskaper
58%
Bra
58% anbefaler Å Strøm
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på strøm
Få tilbud på strømavtale
Sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!

Utforsk 347 omtaler om Å Strøm

FILTRER OMTALER
131
66
31
21
98
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Å Strøm?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Var fornøyd, er misfornøyd

Omtale av  Knut L

Det har vørt bra til nå, men de skal endre hele avtalen, hvilket jeg ikke aksepterer.

Svar fra Å Strøm
25.01.2024 12:20

Hei Knut L, Så leit å høre at du ikke lenger er fornøyd. Ta gjerne kontakt med vårt kundesenter for å se om du har den beste avtalen for deg. Med vennlig hilsen Inger-Lise - Å Strøm

Endrer vilkår

Omtale av  Haakon M. A

Endret vilkårene betydelig (til det verre) 1 måned etter at vi byttet til de.

Svar fra Å Strøm
25.01.2024 15:26

Hei Haakon M. A, Vi forstår godt at endringen kom brått på når du var helt ny kunde. Det er ikke ofte vi endrer vilkårene i våre avtaler, og felles for de fleste er at de har hatt samme vilkår i flere år før de nå ble endret. Vi forholder oss alltid til gjeldende vilkår ved eventuelle endringer. Du er selvsagt velkommen til å ta kontakt med oss om du har spørsmål! Med vennlig hilsen Inger-Lise - Å Strøm

Styr unna. Prisøkning med veldig kort varsel

Omtale av  Daniel G

Jeg har vært kunde med Coop-avtale i noen måneder, da dette var den rimeligste strømavtalen med app-tilgang for de med lavt strømforbruk. Appen de har er veldig dårlig designet, noe som gjør det vanskelig å forstå strømforbruket. I tillegg er den veldig treg. Nå øker Å Strøm prisene med ekstremt kort varsel (1 måned). Derfor bytter jeg til Vibb fra 1. januar. Til tross for at Vibb er en del av det samme selskapet (Å Energi), gir Vibb en prisgaranti på 3 år uten påslag, og ingen månedspris (uten app-tilgang). Usikker på hvor lenge dette vil vare, da det hele virker for useriøst Endringene er følgende fra fra 1. januar 2024: «Månedlig fastbeløp økes fra 9 kr til 29 kr Påslaget per kWh økes fra 3,45 øre/kWh til 3,80 øre/kWh Strømavtalen bytter navn til Å Spotpris – Coop Satsen for medlemsbonus hos Coop endres fra 2 % til 1 % og gis på strømmen du betaler for opp til 70 øre/kWh Medlemsbonusen vil fremover håndteres gjennom Coop sitt fordelsprogram og vil derfor ikke være en del av vilkårene.»

Svar fra Å Strøm
26.01.2024 09:33

Hei Daniel, Det er veldig leit å høre at du ikke er fornøyd og at du har valgt å bytte til en annen strømleverandør. Coop strømavtale har vært, og er fremdeles, en av markedets beste medlemsavtaler hvor man alltid betaler gjeldende markedspris, man får medlemsbonus av det man betaler for strømmen, og det er ingen bindingstid. Før prisendringen du viser til, har avtalen vært helt uendret siden den ble lansert i 2018 – og er fremdeles en av de mest populære avtalene blant våre kunder. For oss er det viktig at våre kunder skal kunne stole på oss, og vi varsler derfor prisendringer minst 30 dager i forkant i henhold til forskrift om prisopplysning. Dette for at våre kunder til enhver tid skal vite hva de betaler for. Vi jobber hele tiden med utvikling av våre digitale tjenester, og appen vår har blitt et viktig verktøy i strømhverdagen til mange av våre kunder. Noe av det viktigste er at appen skal være enkel å bruke og lett å forstå. Dersom du opplever appen vår som treg eller tungvint, er det selvsagt svært beklagelig – du er velkommen til å sende oss noen tilbakemeldinger til [email protected] slik at vi kan videreformidle dette til vårt app-team. Vi håper uansett at du vil gi oss en ny sjanse i fremtiden. Ønsker deg en riktig fin dag – og god helg! Med vennlig hilsen Inger-Lise - Å Strøm

Fornøyd

Omtale av  Marianne S. A

Vi er fornøyd da vi har solceller og er Coop medlemmer

Svar fra Å Strøm
25.01.2024 12:19

Hei Marianne S. A, Så hyggelig å høre at du er fornøyd! Visste du at man som strømkunde hos Å Strøm også får gode tilbud på strømtjenester som kan gi dere enda mer besparelser? Å Sanntid kan gi deg enda mer detaljert informasjon om forbruk og varsle deg hvis du holder på å gå over til neste kapasitetstrinn på nettleien. Med vennlig hilsen Inger-Lise - Å Strøm

Dyrt å leve

Omtale av  Hellestine P

Det er faktisk for dyrt. Klesvaska hoper seg opp, dyrt å holde varmen i leiligheten

Svar fra Å Strøm
25.01.2024 12:18

Hei Hellestine P, Vi er helt enige i at strømmen er veldig dyr for tiden. Vårt beste tips er å prøve å plassere noe av forbruket (om mulig) på rimeligere tidspunkt. Da er et godt verktøy appen vår, Å Strøm, hvor du kan se strømprisene for det neste døgnet, og forbruket du har hatt. Da kan du både spare penger på neste klesvask, og samtidig oppdage annet forbruk som kanskje kan flyttes. Husk å aldri bruke elektriske artikler mens du er borte eller sover på grunn av brannfare. Med vennlig hilsen Inger-Lise - Å Strøm

Få gode tilbud på strøm der du bor
Få gode tilbud på strøm der du bor
La selskapene konkurrere om å gi deg best pris, og sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!
Få tilbud
Tar kun 2 minutter La selskapene konkurrere

Dyrere etter fusjon.

Omtale av  Koskinen

De øker priser som ikke er greit. Andre selskaper klarer faktisk å holde fastpris og påslag 0 eller minimalt, de setter ned prisgaranti fra 6 mnd til 1 mnd.

Svar fra Å Strøm
25.01.2024 12:17

Hei Koskinen, I likhet med markedet generelt opplever vi økte kostnader. Som strømselskap betaler vi for strømmen når den brukes, mens kundene våre betaler på etterskudd. Med økte strømpriser gir dette oss en større kostnad enn tidligere, og derfor må vi i likhet med andre øke våre priser. Ta gjerne kontakt for å undersøke om du har den beste avtalen for deg. Med vennlig hilsen Inger-Lise - Å Strøm

astrom behandler ikke angreskjemaer

Omtale av  Steinar

Jeg sendte inn angreskjema til astrøm samme dag som jeg hadde bestilt, da jeg fant annen mer attraktiv leverandør senere på dagen. Skiftet til ny leverandør og satt opp app etc., men opplever etter 2 døgn at jeg ikke er kunde der lenger. astrøm hadde overtatt meg. Når jeg klager ser de at mitt mottatte angreskjema ikke har blitt behandlet 16 dager etter at jeg sendte det inn. Om de har dårlige rutiner eller er frekke skal jeg ikke uttale meg om. Styr unna astrøm er min anbefaling.

Svar fra Å Strøm
25.01.2024 12:17

Hei Steinar, Her høres det ut til at det kan ha skjedd en glipp i rutinene våre, og det må vi bare beklage. Angrerettskjemaer behandles fortløpende, og så lenge man angrer innen 14 dager skal alt gå i orden med dette. Vi setter stor pris på tilbakemeldingen din og håper du vil gi oss en ny sjanse i fremtiden. Med vennlig hilsen Inger-Lise - Å Strøm

For usigbar leverandør.

Omtale av  Roy E. J

Ikke missfornøyd, men de har mye feil med appen. Har resultert i at vi har brukt mye strøm tol en høy pris.

Svar fra Å Strøm
25.01.2024 12:16

Hei Roy, Så leit å høre at du har hatt en dårlig opplevelse med appen vår. Vi jobber stadig med å forbedre den. Med vennlig hilsen Inger-Lise - Å Strøm

Godt fornøyd

Omtale av  Gunnar V

Vi er svært fornøyd med Cooper avtalen. Ryddig og enke app. Ikke noen problemer hos Los og ingen problemer nå med Å.

Gammel sjel i ny kropp

Omtale av  Olav

Å fungerer bra, de er et gammelt firma i ny drakt, ikke de mest innovative men de funker. Appen er litt avleggs, de har ingen fancy løsninger og de kan litt motvillig finne på noen sprell. De lurer kundene sine og prøver å fremstå litt mer kundevenlige en de egentlig er. De gir ikke tilbake annet en hva du kan få gjennom coop avtalen. Lojalitet via Å dagen i dyreparken er ikke noe kontra hva de var i AE tiden

Test din strømavtale
Test strømavtalen din
Vår robot analyserer og tester strømavtalen din mot alle andre på markedet
Ta testen
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Dårlig kundebehandling

Omtale av  R. T. S

Har ikke noe positivt å si om å-energi vedr. Kundebehandling. Ikke imøtekommende, empatiske eller hjelpsomme. Likegyldighet til å gi bedre økonomiske vilkår. Dette, til tross for hundretusenvis av kroner, innbetalt fra kunden gjennom mer enn 40 år. De håner meg som kunde, ved å bruke tid og penger på å sende bursdagshilsen og høytidshilsener. Når strømmen blir borte, blir det rettet opp ganske raskt. Ikke noe godt å si, utover det.

Dårlig app…

Omtale av  Thor V

Frusterende App som fungerer dårlig, Prøver å åpne appen, men det kommer bare opp en vit skjerm og ingenting annet?

For dyr strøm?

Omtale av  Lise

For mange kundetilbud(konserter, teater, dyrepark) som jeg ikke har bruk for! Vet ikke om disse inngåtte avtalene koster Å noe, men gi oss heller billigere strøm.

Coop medlem

Omtale av  Reidar

Ingen god opplevelse å være strømkunde i Norge hvor priser er på ville veier😱

RESULTATET AV FUSJONEN GLITRE ENERGI OG AGDER ENERGI

Omtale av  Roar

Sterk prisstigning varslet. Dette var endringen man fryktet ved fusjonen.

Få gode tilbud på strøm der du bor
Få gode tilbud på strøm der du bor
La selskapene konkurrere om å gi deg best pris, og sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!
Få tilbud
Tar kun 2 minutter La selskapene konkurrere

Ikke fornøyed

Omtale av  Muhammad M

Hvis det har bedre pris og bedre komunikasjion Det informersr ikke med endringer

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR