Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ NETTSIDE
Oppdatert mars 2024
Å Strøm
3.1
343 verifiserte omtaler

Å Strøm omtaler og erfaringer

Negativ trend

Å Strøm opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.

Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.

Klikk for detaljer

3.1
Middels
343 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
#32
Bra
Å Strøm er rangert
#32 av 88 strømselskaper
59%
Bra
59% anbefaler Å Strøm
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på strøm
Få tilbud på strømavtale
Sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!

Utforsk 343 omtaler om Å Strøm

FILTRER OMTALER
130
66
30
21
96
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Å Strøm
Å Strøm har 343 verifiserte omtaler på Bytt.no

Best i lengden

Omtale av  Arild

Har Coop Los avtale på hytten og er veldig fornøyd veldig grei app.Det er et par avtaler som kommer like i nærheten, men jeg holder på Coop Los avtale de er mest stabil i lengden,Det er min mening!! Etter 5 år mer eller mindre som kunde !! God jakt 😇😇

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Å Strøm?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

kjempefornøyd

Omtale av  J. T. V

god tilgang god service hyggelige folk god kompetanse

Lettvinn

Omtale av  Morten

God service. God app. Gode medlemstilbud. Lett å bytte.

Fastpris-tilbudet

Omtale av  Mai

Fastpris-tilbud juni, juli, august kr 169,95 er utifrå et godt valg, ser jeg.

Villedende markedsføring av forutsigbar avtale

Omtale av  Anja

Det skjedde samme med meg som med han andre her: en hyggelig representant fra Los tilbød en fastprisavtale. Han (het (navn anonymisert), det var lett å huske) sa eksplisitt at jeg måtte godkjenne avtaleinngåelsen da jeg var pålogget. Det gjorde jeg IKKE. Men avtalen ble aktivert og jeg ble etter prøveperiode på 3 mndr trukket 49kr UTEN at strømprisen min ble låst som fastpris. Bare for å nevne, dette var utvilsomt villedende og ergo ulovlig etter norsk markedsføringslov. Han (navn anonymisert) «glemte» og forklare hvordan dette «skjema» egentlig fungerte. Men jeg fikk først greie på det 4 måneder senere da jeg måtte kontakte kundeservicen til los. Først da ble jeg forklart at man betaler for å få TILBUD om fastpris, men det er ikke sikkert man får innvilget det. Jeg aner ikke hvor mange kunder Los har men ifm mannen på kundeservice hadde los kun 10000 fastpristilbud for vår-perioden å dele ut. Dette er lureri! Eller en måte de tjener penger på uten faktisk å levere noe som helst. Forbrukermyndighetene burde ta en titt på dette så absolutt!

Få gode tilbud på strøm der du bor
Få gode tilbud på strøm der du bor
La selskapene konkurrere om å gi deg best pris, og sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!
Få tilbud
Tar kun 2 minutter La selskapene konkurrere

Tydelig for dyre påslag

Omtale av  Sven R

Los har åpenbart for høye påslag på spotprisen. Fant 45 leverandører som var billigere.

Svar fra Å Strøm
02.06.2022 10:17

Hei Sven, Takk for din tilbakemelding. Det er hard konkurranse om strømkundene i Norge, noe som fører til at mange strømleverandører tyr til ulike lokketilbud og kampanjer for å skaffe seg nye kunder. Mange av disse avtalene innebærer gjerne strømpris som ligger langt under markedspris, minuspåslag, sponset strøm og lignende. Strømleverandøren må uansett betale for spotprisen, avgifter osv. - og når strømleverandøren tilbyr avtaler hvor de går i tap, så må de før eller senere tjene dette inn igjen for at driften skal gå rundt. Dette gjør de gjerne ved å skru opp prisene etter en liten stund slik at man ender opp med en avtale som er dyrere enn nødvendig. Vi i LOS har større tro på strømavtaler med prisvilkår som er gunstige over tid - ikke bare her og nå. Vårt fokus er på tilby langsiktige avtaler uten skjulte vilkår eller skjult bindingstid, og du skal være trygg på at du vet hva du betaler og at du har en avtale som vil være konkurransedyktig over tid. Du er selvsagt velkommen til å ta kontakt med vårt kundesenter dersom du ønsker en gjennomgang av din strømavtale hos oss. Ønsker deg en riktig fin dag! Hilsen Sylvia - LOS

Elendig service - Har byttet til Tibber og tatt mange venner med meg dit.

Omtale av  Esben

Var en faktura jeg ikke forsto opp mot avslutning av en energikonto. Ved å logge inn på mine sider for å få en oversikt, så virket ingen av linkene, det sto bare hva jeg skulle betale. Prøvde å ringe kundeservice x-antall ganger uten å komme gjennom, sendte de en mail som de brukte ukesvis på å besvare, i mellomtiden sendte de faktura til inkasso. Når jeg prøvde å henvende meg til inkasso selskapet og sa at jeg bestred fakturaen, sendte de bare standardiserte svar tilbake, eller unnlot å svare. Kostet meg godt over 2000 kr i inkasso omkostninger som jeg bare betalte for å bli ferdig med det, samt en faktura på kr 12700 på energikonto, som jeg enda idag ikke vet om var riktig. Hadde for øvrig vært trofast kunde der i 25-30 år. ALDRI MER LOS!!

Svar fra Å Strøm
02.06.2022 10:17

Hei Esben, Takk for din tilbakemelding. Så leit å høre at du ikke har hatt en god opplevelse som kunde hos oss. Det stemmer at vi har hatt en betalingstjeneste som het LOS energikonto. Med denne tjenesten betalte man et fast beløp hver måned, som var basert på det årlige strømforbruket. På denne måten betalte man det samme hver måned, fremfor å få en faktura som hele tiden varierte. Dette innebar som regel at man gikk i minus på vinterstid, mens man hentet seg inn igjen på vår- og sommerstid som følge av at man da ofte bruker mindre strøm. Den 31. desember 2021 måtte vi dessverre avvikle denne tjenesten – og de som hadde LOS energikonto fikk derfor en sluttfaktura med gjenstående saldo. Saldoen var da en avregning av hvor mye strøm man hadde brukt mot hvor mye man hadde betalt inn på energikontoen i samme periode. Dersom vi ikke har gitt deg tilstrekkelig med informasjon og forklaring på sluttavregningen, så kan vi ikke annet enn å beklage dette. Gjennom vinteren har vi dessverre hatt lang behandlingstid som følge av de høye strømprisene, og våre kundebehandlere har jobbet dag og kveld for å svare på alle henvendelsene vi har mottatt. Du er uansett selvsagt velkommen til å sende oss en e-post dersom du fremdeles har spørsmål til sluttfakturaen. Merk e-posten med «Bytt.no – Arta», så skal vi selvsagt prøve å hjelpe deg videre. Ønsker deg en fortsatt fin dag. Hilsen Arta - LOS

Å Strøm har 343 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Å Strøm mener

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av bedrifter
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR