Meny

LOS omtaler og erfaringer

3,3/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Middels
Brukervennlighet
Middels
21
av 111 innen
strømselskap
61%
anbefaler
LOS

"Best i lengden"

Omtale om LOS skrevet av Arild for 18.07.2022 13:02

LOS har totalt 303 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med LOS?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Best i lengden"
2 syns denne omtalen er nyttig

Har Coop Los avtale på hytten og er veldig fornøyd veldig grei app.Det er et par avtaler som kommer like i nærheten, men jeg holder på Coop Los avtale de er mest stabil i lengden,Det er min mening!! Etter 5 år mer eller mindre som kunde !! God jakt 😇😇

Bytt.no
"Best i lengden" skrev Arild om LOS

Har du en tilsvarende erfaring med LOS?
Gjør som Arild og over 60 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om LOS du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"kjempefornøyd"

god tilgang god service hyggelige folk god kompetanse

Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Lettvinn"

God service. God app. Gode medlemstilbud. Lett å bytte.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Fastpris-tilbudet"

Fastpris-tilbud juni, juli, august kr 169,95 er utifrå et godt valg, ser jeg.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Villedende markedsføring av forutsigbar avtale"
2 syns denne omtalen er nyttig

Det skjedde samme med meg som med han andre her: en hyggelig representant fra Los tilbød en fastprisavtale. Han (het (navn anonymisert), det var lett å huske) sa eksplisitt at jeg måtte godkjenne avtaleinngåelsen da jeg var pålogget. Det gjorde jeg IKKE. Men avtalen ble aktivert og jeg ble etter prøveperiode på 3 mndr trukket 49kr UTEN at strømprisen min ble låst som fastpris. Bare for å nevne, dette var utvilsomt villedende og ergo ulovlig etter norsk markedsføringslov. Han (navn anonymisert) «glemte» og forklare hvordan dette «skjema» egentlig fungerte. Men jeg fikk først greie på det 4 måneder senere da jeg måtte kontakte kundeservicen til los. Først da ble jeg forklart at man betaler for å få TILBUD om fastpris, men det er ikke sikkert man får innvilget det. Jeg aner ikke hvor mange kunder Los har men ifm mannen på kundeservice hadde los kun 10000 fastpristilbud for vår-perioden å dele ut. Dette er lureri! Eller en måte de tjener penger på uten faktisk å levere noe som helst. Forbrukermyndighetene burde ta en titt på dette så absolutt!

LOS har totalt 303 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR