Å Strøm opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Forståelig og enkel strømavtale. Oversiktlig faktura og nettside.
Syntes prisene er bra med spotpris. Og oversiktelig faktura. Kan anbefale LOS 29
Dyr strøm, useriøse, kommer ikke igjennom på tlf og svarer ikke på Mail. Får ikke logget meg på mine sider hos Los og får ikke fratrekk for strømstøtte. Betaler 3 ganger mer enn tlsvarende strømbruk hos andre aktører. ANBEFALES IKKE TIL NOEN!!!!!
Hei Siw, Takk for din tilbakemelding! Vi har dessverre hatt svært stor pågang i alle våre kanaler i en lang periode og har dermed hatt lengre svartid enn normalt. Dette beklager vi på det sterkeste. Det er din lokale netteier som håndterer kompensasjonsordningen, og kompensasjonsstøtten vil derfor fremkomme under nettleie-delen på din faktura. Støtten styres ikke av oss i LOS, eller andre strømleverandører. Vi håper du vil komme tilbake til oss ved en senere anledning, dersom det skulle være aktuelt. Ønsker deg en riktig fin dag! Hilsen Maren - LOS
App kan bli mye bedere for kunde vanskelig å logge inn på
Coop avtalen gir meg penger tilbake. Selvfølgelig ønsker jeg billigere strøm. LOS har avtale med Otovo og solcelle paneler som jeg har på taket i dag.
Elendig og frekk kundebehandler. Bruker også minst 2 mnd på å svare på mail. Dyrere enn trønderenergi(nabo har).
Hei Dina, Takk for din tilbakemelding. Det er vanskelig for oss å si noe om hva som kan ha skjedd her - men slik skal det selvsagt ikke være. Våre kundebehandlere jobber hardt med å gi den aller beste kundeservicen, og vi skal alltid være imøtekommende og med fokus på løsninger. Dersom du har opplevd noe annet, så kan vi ikke annet enn å beklage dette så mye. Svartiden på e-post har dessverre vært lang den siste tiden. Dette som følge av at det er veldig mange som ønsker å snakke med oss på grunn av de høye prisene. Våre kundebehandlere har jobbet dag og kveld for å besvare alle henvendelsene vi mottar, og vi har satt i gang tiltak for å redusere svartiden. Når det gjelder strømprisene, så kjøper vi og alle de andre strømleverandørene i Norge inn strømmen til samme pris fra den nordiske strømbørsen NordPool. Ingen strømleverandør kan påvirke prisen, så spotprisen er helt lik uansett hvilken leverandør man har. Når man sammenligner priser, så kan det være flere ting som fører til at man finner en differanse. Det kan for eksempel at det er ulike typer avtaler, at forbruket er ulikt, at det er forskjellig prisområde eller at man ikke sammenligner prisen for samme periode. Våre kundebehandlere har inngående kunnskap om strømmarkedet og de ulike avtalene som finnes, og vil kunne hjelpe med å orientere seg slik at man kan finne avtalen som passer seg og sitt forbruk best. Du er selvsagt velkommen tilbake til oss i fremtiden, dersom det skulle bli aktuelt. Ønsker deg en riktig fin dag - og god helg! Hilsen Sylvia - LOS
Svarer ikke på e-post, holder ikke leveringsavtaler eller avtalte oppfølginger på telf.
Hei Per, Takk for din tilbakemelding. Så leit å høre at du ikke er fornøyd. Som følge av de høye strømprisene så er det svært mange som ønsker å snakke med oss, noe som dessverre fører til lang svartid både på e-post og på telefon. Vi kan ikke annet enn å beklage dette - våre kundebehandler har jobbet dag og kveld for å besvare alle henvendelsene vi mottar, og vi har satt i gang tiltak for å redusere ventetiden. Det er vanskelig for oss å svare på hva som kan ha skjedd i ditt tilfelle - dersom man ikke har fått noe du har bestilt, så er det viktig at man tar kontakt slik at vi kan undersøke dette nærmere. Våre kundebehandlere går langt for å finne best mulig løsning, og dersom det skjer feil på vår side så gjør vi alltid vårt aller beste for å rydde opp. Du er velkommen til å ta kontakt med oss på e-post [email protected] dersom du ønsker en gjennomgang av saken din. Da kan du merke saken med "Bytt.no - Sylvia" - så vil vi ta tak i dette så fort som mulig. Ønsker deg en riktig fin dag videre! Hilsen Sylvia - LOS