Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ NETTSIDE
Oppdatert april 2024
Å Strøm
3.1
347 verifiserte omtaler

Å Strøm omtaler og erfaringer

Ingen trend

Å Strøm har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

3.1
Middels
347 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
#37
Middels
Å Strøm er rangert
#37 av 88 strømselskaper
58%
Bra
58% anbefaler Å Strøm
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på strøm
Få tilbud på strømavtale
Sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!

Utforsk 347 omtaler om Å Strøm

FILTRER OMTALER
131
66
31
21
98
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Å Strøm
Å Strøm har 347 verifiserte omtaler på Bytt.no

Utmerket servise, og grei faktura

Omtale av  Hans

Grei sørvise og grei faktura jeg er fornøyd med los.

Svar fra Å Strøm
15.04.2021 10:11

Hei Hans, Så godt å høre at du er fornøyd med å ha oss som din strømleverandør - takk for det! Du er selvsagt velkommen til å ta kontakt med vårt kundesenter dersom det skulle være noe du trenger hjelp til. Ønsker deg en riktig god torsdag! Hilsen Sylvia - LOS

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Å Strøm?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Kjempefornøyd

Omtale av  Arild

Mest seriøse strømavtale jeg har hatt Los Coop ,Veldig stabil og seriøs enkel kundeservicen nye strømappen er bare helt super, sikkert noe som er likebra men jeg gidder ikke rote rundt i denne jungelen av avtaler,, Altså jeg er kjempe fornøyd

Svar fra Å Strøm
15.04.2021 10:11

Hei Arild, Takk for veldig hyggelig tilbakemelding! Vi setter stor pris på å høre at du er fornøyd, både med strømavtalen din, appen og vårt kundesenter. Vi jobber hele tiden med å tilby konkurransedyktige produkter, kundevennlige digitale tjenester - og selvsagt den aller beste kundeservicen! Det er høy konkurranse på strømmarkedet i Norge, noe som fører til at det kryr av ulike avtaler, kampanjer og tilbud. Det er fort gjort å miste oversikten - og nettopp derfor så ønsker vi i LOS å heller fokusere på langsiktige avtaler med vilkår som skal være gunstige over tid. Her skal det være enkelt å ta gode valg - slik at man kan bruke energien sin på mer hyggeligere ting enn strøm! Ikke nøl med å ta kontakt med oss dersom det er noe du lurer på. Ha en riktig nydelig torsdag! Hilsen Sylvia - LOS

Meget bra

Omtale av  Arild

Som kunde hos Los har jeg oversikt over pris og forbruk døgnet rundt. Dessuten er momsen innbakt i prisen pr. kwh. Meget bra service også. Kan anbefales.

Los strømavtale via Coop gav 200kr ved start og fine betingelser seinere

Omtale av  Niels

Veltilrettelagt nettside og forståelige faktura samt fin oversikt på min side

Svar fra Å Strøm
28.03.2021 16:31

Hei Niels, Takk for hyggelig tilbakemelding! Vi jobber kontinuerlig med å utvikle vår Min side basert på direkte tilbakemeldinger fra våre kunder. Vi setter stor pris på å høre at den faller i smak - men ikke nøl med å sende oss innspill på e-post til [email protected] dersom det er noe vi kan forbedre. Ønsker deg en riktig fin dag videre - og god påske, når den tid kommer! Hilsen Sylvia - LOS

Forbrukervennlighet

Omtale av  Rune

Enkelt å sjekke forbuk via app.Raskt svar hos kundeservice,behjelpelige. Pris pr. KWh noe høyere enn gjennomsnitt i markedet

Svar fra Å Strøm
28.03.2021 16:31

Hei Rune, Takk for din tilbakemelding - dette var hyggelig å lese! Vi har nylig lansert vår Min side-app og den er derfor fremdeles under utvikling. Vi tar med oss alle tilbakemeldinger fra våre kunder - så ikke nøl med å sende oss en e-post til [email protected] dersom du har innspill til hvordan vi kan forbedre appen. Når det gjelder selve kWh-prisen, så handler vi, og alle de andre strømleverandørene i Norge, fra den samme nordiske strømbørsen NordPool Spot. Ingen av oss får spesialpris - så spotprisen er helt lik uansett hvilken leverandør man har. Det som varierer er det månedlige fastbeløpet, påslaget og eventuelle fordeler som medfølger avtalen. Det er hard konkurranse om strømkundene i Norge, noe som fører til at mange strømleverandører tyr til ulike lokketilbud og kampanjer for å skaffe seg nye kunder. Mange av disse avtalene innebærer gjerne strømpris som ligger langt under markedspris, minuspåslag, sponset strøm og lignende. Vi i LOS har større tro på strømavtaler med prisvilkår som er gunstige over tid - ikke bare her og nå. Vårt fokus er på tilby langsiktige avtaler uten skjulte vilkår eller skjult bindingstid, og du skal være trygg på at du vet hva du betaler og at du har en avtale som vil være konkurransedyktig over tid. Du er velkommen til å ta kontakt med vårt kundesenter dersom du ønsker en gjennomgang av din strømavtale hos oss, eller dersom du ønsker hjelp til å sammenligne avtaler. Ønsker deg en riktig fin dag! Hilsen Sylvia - LOS

Test din strømavtale
Test strømavtalen din
Vår robot analyserer og tester strømavtalen din mot alle andre på markedet
Ta testen
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Ærlig

Omtale av  Alfred Ø. F

Får nøyaktig det jeg betaler for. Oversiktlige avtaler.

Svar fra Å Strøm
28.03.2021 16:29

Hei Alfred, Takk for din tilbakemelding. Så godt å høre at du er fornøyd med å ha oss som din strømleverandør! Vi ønsker å gjøre det enkelt for våre kunder å ta gode valg - vi fokuserer derfor på langsiktige avtaler med vilkår som vi kan stå for over tid. Hos oss skal du alltid vite hva du betaler for, og du skal være trygg på at du har en stødig strømavtale med konkurransedyktige priser. Vi kan anbefale å prøve vår nye Min side-app. Der får du enkel tilgang til din strømavtale, fakturaer og forbruk - rett i lomma. Du finner mer informasjon om appen vår her: https://www.los.no/app/ Du er også velkommen til å ta kontakt med vårt kundesenter dersom du har spørsmål til din strømavtale, appen eller andre ting. Ønsker deg en riktig fin dag videre - og god påske, når den tid kommer! Hilsen Sylvia - LOS

Uprofesjonelt.

Omtale av  Tore

Byttet fra Los til Norges Energi.Ringte nesten 3 uker etter bytte for å få sluttoppgjør,så jeg slapp noe etterslep jeg ga ettertrykkelig beskjed om.Betalte samme dag,og 5 dager senere kom plutselig en ny faktura med nytt sluttoppgjør.Ringte igjen og forklarte jeg hadde snakket med en kundekonsulent 5 dager før og fått sluttsum og betale,men fikk beskjed,det fungerte ikke slik pga faktureringsperiode de har.Helt håpløst,og grusom kundebehandler jeg snakket med andre gang som nektet høre på meg. Bare styre unna når de behandler kunder som vil bytte selskap på en slik måte. P.S.Meget fornøyd med Norges Energi nå.

Svar fra Å Strøm
19.03.2021 14:31

Hei Tore, Takk for din tilbakemelding. Dette høres ikke ut som en god opplevelse - her må vi selvsagt bare legge oss helt flate og beklage for måten vi har møtt deg på. Det er dessverre vanskelig for meg å si noe om hva som har skjedd i dette tilfellet - vi fakturerer alltid for reelt strømforbruk, og dersom man får to sluttfakturaer så kan det være flere årsaker til dette. Som regel så er det fordi vi ikke har fått med alt på den første sluttfakturaen, og det blir da derfor produsert en ny sluttfaktura med det som vi ikke fikk med på den første. Vi jobber kontinuerlig med forbedring, både når det gjelder produkter, tjenester og kundeservice. Vi setter derfor stor pris på at du har tatt deg tid til å gi oss denne tilbakemeldingen slik at vi kan ta en gjennomgang av våre rutiner og se på hva vi kan gjøre for å imøtekomme våre kunder på en bedre måte i fremtiden. Vi håper at du ønsker å gi oss en ny sjanse i fremtiden. Du er uansett selvsagt velkommen tilbake, dersom det skulle bli aktuelt. Ønsker deg en riktig fin dag! Hilsen Sylvia - LOS

Å Strøm har 347 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Å Strøm mener

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR