Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ NETTSIDE
Oppdatert mai 2024
Å Strøm
3.1
352 verifiserte omtaler

Å Strøm omtaler og erfaringer

Positiv trend

Å Strøm opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.

Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.

Klikk for detaljer

3.1
Middels
352 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
#31
Bra
Å Strøm er rangert
#31 av 88 strømselskaper
58%
Bra
58% anbefaler Å Strøm
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på strøm
Få tilbud på strømavtale
Sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!

Utforsk 350 omtaler om Å Strøm

FILTRER OMTALER
132
66
32
21
99
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Å Strøm
Å Strøm har 350 verifiserte omtaler på Bytt.no

Føler meg lurt

Omtale av  Jan J

Har vært fornøyd med min strømleverandør.Med tilbudet på 6.49.- for november og desember var jeg i tvil og nå viser det seg at det var en bommert. Får se hva januar og februar blir. Mulig jeg beholder spotprisen.

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Å Strøm?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

LOS forutsigbar ble til LOS uforutsigbar

Omtale av  Roy

I september med forholdsvis mye skriverier om at strømmen bare ville bli enda dyrere, kom LOS med et tilbud på 6,49kr/kw og uten å si det direkte så lå det i kortene at strøm prisen skulle bli veldig høy. Mange hoppet på, meg inkl. Fikk bekreftelse fra LOS på avtalen, men det medfølgte ikke noe utfylt angreskjema. LOS hevder nå gjentatte ganger på Facebook at det har det gjort, Men det lå bare en link til avtalen på den mailen jeg fikk om tilbudet, ikke noe angreskjema som fulgte med etter avtale inngåelse. Har prøvd å sende mail til dem, men uten svar på 13 dager. Blir nok å kontakte forbrukertilsynet og høre med dem. Etter 30 års kundeforhold går nok dette ganske fort over nå.

Svar fra Å Strøm
23.11.2022 11:07

Hei! Vi har forståelse for at dette kan være en vanskelig situasjon for mange. Forutsigbar-tjenesten har som hensikt å gi kundene en mulighet til å sikre pris på forkant, så man vet hva man skal forholde seg til frem i tid. Vi i LOS har ikke profitt på det mellom spot og fastpris, her har vi kjøpt kvantum på vegne av kunden på forhånd. Så store variasjoner som man har sett i strømmarkedet de siste månedene har man ikke tidligere sett og disse store prisvariasjonene påvirker alle typer fastpris-avtaler. Grunnet den ekstra ordinære situasjonen i markedet er det gitt kundene som har benyttet seg av fastpris-avtale for november og desember en ny mulighet til å angre avtalen. Som informert våre kunder som har benyttet seg av fastprisavtalen for november og desember vil det bli gitt en ny sjanse for å angre avtalen. Dette vil da gjelde for hele perioden, hele november og hele desember. Om du angrer vil det ikke fremkomme bruddgebyr. Ønsker du å angre din fastpris-avtale? Du kan utøve den fornyede angreretten på følgende måte: Print og fyll ut angreskjemaet og send dette på e-post til kundesenteret på [email protected] eller pr. post. Skjemaet er ferdig utfylt med referanse til LOS Forutsigbar. Angreskjemaet ligger her: https://www.los.no/kundeservice/angreskjema/ Du kan også enkelt svare på e-posten som er sendt de det gjelder ([email protected]) der du erklærer at du vil benytte angreretten, eller sende et skriftlig brev per post til LOS AS, Kjøita 18, 4630 Kristiansand. Det er fint om du også opplyser navn og kundenummer tydelig i e-posten. Merk at det vil forekommer noe behandlingstid etter du har sendt inn ditt svar før du mottar bekreftelse. Ta gjerne kontakt om du har noen spørsmål https://www.los.no/kundeservice/kontakt-skjema/ Hilsen oss i LOS

Hold dere unna!

Omtale av  Yuri

De markedsfører ugunstige avtaler. I tillegg presser de folk med veldig kort akseptfrist. Hold dere unna!

Los forutsigtbar

Omtale av  Cristina

Jeg har inngått en fastpris avtale hos Los. Nå betaler jeg 6.5 kr per kw når det har blitt mye billigere. Da jeg ble ringt sa han ikke noe om at det skulle være să stor forskjell. Mitt råd: aldri mer fastpris avtaler. Spesielt nå de sier at for å si opp avtalen da må jeg betale 6000 kr i gebyr.

Svar fra Å Strøm
23.11.2022 11:07

Hei! Vi har forståelse for at dette kan være en vanskelig situasjon for mange. Forutsigbar-tjenesten har som hensikt å gi kundene en mulighet til å sikre pris på forkant, så man vet hva man skal forholde seg til frem i tid. Vi i LOS har ikke profitt på det mellom spot og fastpris, her har vi kjøpt kvantum på vegne av kunden på forhånd. Så store variasjoner som man har sett i strømmarkedet de siste månedene har man ikke tidligere sett og disse store prisvariasjonene påvirker alle typer fastpris-avtaler. Grunnet den ekstra ordinære situasjonen i markedet er det gitt kundene som har benyttet seg av fastpris-avtale for november og desember en ny mulighet til å angre avtalen. Som informert våre kunder som har benyttet seg av fastprisavtalen for november og desember vil det bli gitt en ny sjanse for å angre avtalen. Dette vil da gjelde for hele perioden, hele november og hele desember. Om du angrer vil det ikke fremkomme bruddgebyr. Ønsker du å angre din fastpris-avtale? Du kan utøve den fornyede angreretten på følgende måte: Print og fyll ut angreskjemaet og send dette på e-post til kundesenteret på [email protected] eller pr. post. Skjemaet er ferdig utfylt med referanse til LOS Forutsigbar. Angreskjemaet ligger her: https://www.los.no/kundeservice/angreskjema/ Du kan også enkelt svare på e-posten som er sendt de det gjelder ([email protected]) der du erklærer at du vil benytte angreretten, eller sende et skriftlig brev per post til LOS AS, Kjøita 18, 4630 Kristiansand. Det er fint om du også opplyser navn og kundenummer tydelig i e-posten. Merk at det vil forekommer noe behandlingstid etter du har sendt inn ditt svar før du mottar bekreftelse. Ta gjerne kontakt om du har noen spørsmål https://www.los.no/kundeservice/kontakt-skjema/ Hilsen oss i LOS

Forutsigbar fastpris mareritt!

Omtale av  Me

Med mediehysteriet rundt høye strømpriser kommende vinter, og kun 2 dagers frist for å bestille forutsigbar strømpris på kr 6.50 for november og desember, føler jeg meg veldig frustrert nå. LOS utnyttet situasjonen! Nå er strømprisen under en krone, så den refusjonsordninga for strømstøtte hjelper lite da den beregnes utfra markedspris. Jeg mener LOS burde sette ned fastprisen, evt la folk løsrive seg fra avtalen uten bruddgebyr. Nå mot jul så er det frustrerende å tenke på at det koster rundt 1300 kroner i uka i strøm. Har minimert bruken. Men med 4 stk i huset, dusj, tøyvask, litt varme, så er det ikke så mye å gå på.. LOS har utnyttet mediehysteriet, attpåtil ga LOS kundene sine kun 2 dagers frist!

Få gode tilbud på strøm der du bor
Få gode tilbud på strøm der du bor
La selskapene konkurrere om å gi deg best pris, og sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!
Få tilbud
Tar kun 2 minutter La selskapene konkurrere

Los Forutsigbar - et vannvittig "tilbud".

Omtale av  Oj

Mottok i august et tilbud fra LOS med svært kort svarfrist, på binding i to måneder, til en pris som viste seg å være skivebom i forhold til prisutviklingeni markedet. Og istedet for å komme oss som ville ut av avtalen i møte, før fastpris-perioden i det hele tatt har begynt, ble vi krevet for differensen mellom "tilbudet" og faktisk markedspris. For min nyere enebolig fikk jeg krav på over 6800,- ! for bare å få kansellere avtalen !!!

Gikk fra 1500 til 6000kr i strømregning etter "forutsigbar" avtalen til los ..

Omtale av  Espen

Hei! Jeg vil anbefale på den absolutt sterkeste å holde seg unna LOS. Det er en grunn til at over 80% gir dette selskapet 1/5 stjerner, de driver veldig skitten markedsføring og "lurer" folk til ekstremt ugunstige avtaler som det koster veldig mye å komme seg ut av. styr unna.

Å Strøm har 350 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Å Strøm mener

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR