Motkraft opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
God pris på strøm men elendig app. Nå har jeg ventet tålmodig på oppdateringer svært lenge - tålmodigheten tar snart slut!!!
Hei Hanne. Vi jobber så godt vi kan med å få appen 100% ferdig. Vi setter stor pris på tålmodigheten og håper du blir med oss helt i mål ⚡️
Appen virker ikke og jeg kan ikke se mine fakturaer. Smartlading av elbil venter jeg også på. Vurderer sterkt å bytte selskap til noen som har kommet lengre i utviklingen av appen sin. Har henvendt meg veldig mange ganger, men de sier bare at det er rett rundt hjørnet.
Hei Rune. Beklager så mye for at appen har tatt lenger tid enn først planlagt.. Vi jobber virkelig for å få den ferdig og håper du blir med oss helt til mål.
Synes det har gått litt for lang tid før Motkraft har fått siden sin helt oversiktlig. Savner å kunne se fakturaen inne på siden. Klarte ikke å logge inn nå for en stund siden, prøvde gjentatte ganger, fikk beskjed om å kontakte kundeservice, noe som ikke var mulig! Så nå har vi valgt å gå over til tibber, etter å ha fått flere anbefalinger fra folk som er kunde der.
Hei Eldbjørg. Det er kjedelig å høre at du opplever oss slik. Vi ønsker at alle våre kunder enkelt skal få den hjelpen de trenger og kunne dra nytte av appen vår.. Vi tar med oss tilbakemeldingen videre! ⚡️
De har omtrent samme pris som alle de andre strømselskapene, men det er dårlig at det ikke er mulig å følge med på strømforbruket sitt gjennom appen.
Hei. Du skal kunne se både strømforbruk og pris i appen 🤔 Dersom du ikke får opp dette, ta gjerne kontakt med vår kundeservice. Legg ved skjermbilde og hvilken telefon du benytter.
Jeg orket ikke styret med appen som aldri virket og byttet til Tibber. Men fikk for noen dager siden en faktura på kr.246 som skulle vært betalt i mai. Hvis jeg ikke betalte så gikk fakturaen til inkasso. Enda jeg hadde Avtalegiro med Motkraft.
Hei Bernt. Det er leit å høre at du har hatt en slik opplevelse med oss... 😞
Motkraft har ingen telefon og ingen kundebehandler. Har nå skiftet strømselskap men har dessverre 16 dagers oppsigelse. Fra den dagen jeg gikk over til et annet strømselskap virket ikke appen til Motkraft lenger. Veldig useriøst!!
Hei. Vi har et team som sitter å svarer på alle kundehenvendelser både via mail og på chat mellom 09.00-16.00 alle hverdager. Vi har ingen oppsigelsestid, og har dermed vanskeligheter med å skjønne hvor du har disse 16 dagene fra 🤔 Dette hørtes rart ut..
Forferdelig styr å få appen (ver 2.0.0) til å kjøre på iPhone, hver eneste gang, så jeg kan ikke sjekke verken forbruk eller når på døgnet jeg bør kjøre vaskemaskinen. Det er heller ingenting å finne om man logger inn på motkraft.no Problemet har vart lenge, og det virker som om alt fokus er på andre områder enn strøm. Gir de ut måneden å komme med en app som faktisk virker og som kun handler om strøm.
Hei Sveinung. Supert om du kan ta kontakt med vår kundeservice angående dette. Legg gjerne med skjermbilder eller feilkoder, slik at vi effektivt kan se hvor utfordringen ligger.
Er som flere andre på vei bort fra Motkraft. Var så fornøyd til å begynne med, etter de endret appen har ingenting fungert... Dritt lei av å måtte slette og reinstallere appen for å muligens komme inn..... Var ikke super fornøyd med kundeservice heller, det er vanskelig å få tak i dem.
Hei Marianne! Det er veldig beklagelig at enkelte kunder har hatt utfordringer med appen! Vi har hatt noe tekniske utfordringer de siste dagene, men nå ser det ut til at problemet skal være løst. Prøv å oppdater appen⚡️
Appen fungerer ikke lenger. Jeg må avinstallere hele tiden for og få oversikt over strømmen. Skulle ønske jeg kunne fått en oversikt over mitt forbruk og hva som bruker mest strøm... Skal jo helst vært så billig og effektivt som mulig dette her? Tidligere fakturaer har enda ikke dukket opp. Så langt er det eneste bra med appen at du har en viss oversikt over strømmen, så lenge du gidder å avinstallere om og om igjen. Vurderer nå og prøve Tibber istedenfor selv om de er 19 kr dyrere enn Motkraft.
Hei. Vi ønsker at våre kunder skal spare mest mulig, og for å få til dette er det klart at de må ha en oversikt over eget forbruk. Vi beklager så mye for utfordringene enkelte brukere har hatt med appen. Nå skal problemet være løst, og du finner en ny oppdatering i Play Store. Oppdater appen og du slipper å måtte avinstallere/installere appen før bruk ⚡️
Hadde motkraft som strømleverandør i gamle leiligheten min, meldte flytting og ønsket å beholde motkraft i den nye leiligheten også. Fikk bekreftelse på at de har fått oppsigelse på gamle leilighet og at de starter med å overta i den nye om ca 14 dager. Jeg dro på ferie en måned etter det og opplevde at min datter som kom for å vanne blomster mens jeg var på ferie, kom i min leilighet som luktet forferdelig på grunn av at det ikke var strøm i leiligheten og kjøleskap og fryseren har tynet og all mat ødelagt og luktet helt forferdelig. Måtte ringe til glitre for å få strøm igjen og ble økonomisk belastet for det. De sa at strømselskapet burde melde om flytting og overtagelse. Strøm skal ikke bare blitt borte uten at vi får varsel om det. Hvordan kunne dette skje?
Hei Ehlimana A. Dette var kjedelig å høre. Det stemmer som du sier at strømmen ikke skal slås av uten at beboer får beskjed fra netteier. Når en kunde flytter ut av et målepunkt melder vi flytting på adressen og starter opp en ny avtale på ny adresse ⚡️
Åpner appendiks, får opp første bilde; helt svart side m logo, trykker over alt ingenting skjer, siden funker ikke, så avinstallere, installerer på nytt, legger inn kode, kommer inn,samme skjer igjen. I løpet av 2 måneder har appendiks fungert 3 ganger (!!!!) Har ingen problemer med andre av mine 43 appendiks...
Hei Torkil. Vi har hatt noen utfordringer med enkelte brukere, men skal nå ha funnet og rettet feilen. Det ligger en ny oppdatering i Play Store. Prøv å oppdater appen og gjerne gi vår kundeservice en tilbakemelding om du fortsatt ikke får appen til å virke ⚡️
Appen henger. Tidligere fakturaer kommer fortsatt ikke opp. Appen ligner mer på en salgsannonse enn ett hjelpemiddel for strømforbruk/pris. Angrer på bytte til motkraft og søker andre leverandører..
Hei Torill. Det er leit å høre at du opplever oss slik. Vi ønsker å tilby en app våre kunder kan dra nytte av for å spare penger. Vi tar med oss din tilbakemelding videre. Takk ⚡️
Veldig fornøyd med pris men appen fungerer dårlig/ ikke i det hele tatt
Hei Even. Supert å høre at du er fornøyd med prisen! Appen skal nå være fikset. Dersom du fortsatt har noen utfordringer, ta kontakt med vår kundeservice så hjelper vi deg ⚡️
Litt mangelfull opplysning på faktura,står ingenting om hvor mye i strømstøtte.
Hei Irene. Strømstøtten ser du på fakturaen din for nettleie 🤗
Det må etableres en telefonisk kundeservice....
Hei. Takk for tilbakemeldingen. Vi har telefonlinje til vurdering ⚡️
Jeg meldte flytting skriftlig til motkraft, men fikk fortsatt faktura for måneden etter flytting. Så ble det ordnet. MEN de ga ikke beskjed til nettleie selskapet, så de fortsatte å fakturere meg. Ble da en kasteball. Tatt kontakt med motkraft om dette da Elvia mener de må ordne opp. Null svar verken på mail etter chatt funksjon på deres sider. Rett og slett utrolig dårlig, eller rettere sagt fraværende kundeservice!
Hei Mona. Det er leit å høre at du opplever oss slik. Vi jobber for å svare alle våre kunder og dette er helt motsatt av det vi ønsker. Vi tar tilbakemeldingen til oss⚡️