Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
Motkraft
3.7
308 verifiserte omtaler

Motkraft omtaler og erfaringer

Positiv trend

Motkraft opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.

Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.

Klikk for detaljer

3.7
Bra
308 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
#8
Utmerket
Motkraft er rangert
#8 av 88 strømselskaper
64%
Bra
64% anbefaler Motkraft
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på strøm
Få tilbud på strømavtale
Sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!

Utforsk 308 omtaler om Motkraft

FILTRER OMTALER
162
31
24
27
64
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Motkraft
Motkraft har 308 verifiserte omtaler på Bytt.no

Rask feedback

Omtale av  Martine E

Sendte mail for en melding om en forfalt faktura som jeg hadde betalt, fikk svar på 2 minutter og det var fikset. Tipptopp.

Svar fra Motkraft
27.04.2023 08:52

Hei Martine! Takk for fin tilbakemelding🤝

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Motkraft?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Fornøyd kunde

Omtale av  Kjetil L

Er generelt fornøyd med Motkraft. Alltid rask og effektiv hjelp å få når jeg tar kontakt. :-)

Svar fra Motkraft
27.04.2023 08:51

Heisann Kjetil. Takk for en hyggelig tilbakemelding, det setter vi pris på🤩

På ALLE måter skuffa og lei, styr unna!

Omtale av  Sara S. N

Kjære Motkraft; jeg ble fortalt og leste deres egen omtale at med dere som leverandør ville jeg ha de aller trivligste prisene, og det med god samvittighet! Aldri i mitt egenrådige liv har jeg noen gang hatt så LATTERLIG høye regninger - og ja, jeg vet strømmen denne vinteren og ut generelt er og var dyrere men gud hjelpe meg - 7 tusen i faktura for ei mnd, enslig kvinne med vannbåren varme i hus, tv som kun brukes til streaming (sikkert 5 ganger max i mnd...), ei heller tørketrommel, vaskemaskin eller stasjonær pc. Altså.. det er til å bli direkte kvalm av! Ikke får kundene deres kontakt heller da nettsiden deres ikke er i topp shape hverken hva funksjonalitet OG design gjelder, 0 chat-bot eller telefonnummer. Ønsker å si opp, men det skulle ikke være lett. Gud, hjelpe meg! Og DU! Du, som leser dette......- redd deg selv; skaff deg for all verdens skyld IKKE denne leverandøren om du verdsetter stabilitet, trygghet, holdte løfter og komfort.

Svar fra Motkraft
18.04.2023 09:24

Hei Sara. Vi setter pris på din tilbakemelding og vi det er synd å høre at du har hatt en dårlig opplevelse med oss. Dyre strømregninger er det ingen av oss som ønsker, men dessverre har nok de aller fleste av oss opplevd urimelig høye priser på strømmen denne vinteren. Vi forstår veldig godt at dette er frustrerende og håper at neste vinter vil bli by på billigere strømpriser. Det er også beklagelig å høre at du ikke syns vår nettside ikke er i god nok stand. Vi ønsker hele tiden å forberede oss, så vi setter stor pris på om du vil sende oss en mail til [email protected] og fortelle konkret hva du savner på nettsiden slik at vi muligens kan implementere dette. Igjen, takk for tilbakemeldingen din til oss!

Oversiktlig faktura, men tekniske problem ødela intrykket

Omtale av  Henrik

Faktura var enkel og oversiktlig, så det er et stort pluss. Men jeg har ventet i en måned på å få tilgang til appen, og har ved flere anledninger tatt kontakt med kundeservice. De kan forsikre meg at teknikerne jobber med saken, men med den behandlingstiden så virker det dessverre ikke som at de har gjort noe. I tillegg så har de økt prisen i perioden jeg har vært kunde, selvom det var 1000 mnd. prisgaranti. Derfor kommer jeg til å bytte tilbake til tibber, som nå har tilnærmet samme pris, men et mye bedre produkt.

Svar fra Motkraft
03.04.2023 15:15

Hei Henrik. Takk for din tilbakemelding. Det er synd å høre du har denne opplevelsen av oss, det ønsker vi selvsagt ikke. Vi har hatt en 1000 måneder prisgaranti, som gjelder med et forbehold om endring dersom det er «strengt nødvendig». Forbrukermyndighetene har tidligere vært kritiske til garantien med et slikt forbehold, og garantien har derfor utgått.

Fornøgd

Omtale av  Aina

Eg tok kontakt med kundeservice for å få utsetjing på straumrekninga, noko som ikkje var problem.

Svar fra Motkraft
30.03.2023 12:58

Hei Aina! Takk for tilbakemelding, det er bare å ta kontakt igjen dersom det skulle vært noe annet😊

Test din strømavtale
Test strømavtalen din
Vår robot analyserer og tester strømavtalen din mot alle andre på markedet
Ta testen
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Gode priser og seriøse.

Omtale av  Helena

Lett å følge strømbruk og man føler seg ikke overkjørt som man kan gjøre blant de "store" strømleverandørene som legger på mange forskjellige gebyr og avtaler som gir unødvendige kostnader for en som meg som skal sørge for alle omkostninger det innebærer å bo og alene.

Svar fra Motkraft
21.03.2023 09:18

Hei Helena! Takk for en hyggelig tilbakemelding, det setter vi pris på. Håper du får en fin dag videre🤩

Ryddig og enkel strømavtale

Omtale av  Jan

Alt har fungert som avtalt. Overgangen fra tidligere strømleverandør var meget positiv med tankeprosess pris og alle forskjellige påslag. App og kundeservice kan være en noe variabel opplevelse.

Svar fra Motkraft
08.03.2023 09:22

Hei Jan. Takk for god tilbakemelding👊 Vi jobber hver dag for å utbedre både app og service, og håper vi kan nå full score hos deg på sikt!🌟

Motkraft har 308 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Motkraft mener

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR