NordlysEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Har forsøkt å få de til å sende e-faktura i 3 år som de lovte ville være på plass straks når jeg inngikk avtalen. Har purret på dette ved flere anledninger. Det står på min faktura at det er en topp 3 avtale og det stemmer overhodet ikke med realiteten. Jeg bytter nå leverandør men vurderer å sende krav om tilbakebetaling innenfor topp 3 pris.
Høye regninger, umulig å logge inn på nettsiden deres og vanskelig å finne ut av hva vi bruker og hva det koster.
Får ikke oppdatert informasjon om prisene. Har ikke app som gir informsjon om når det er billigst å lade bilen.
Liker ikke bindingstiden. Ble dyrere enn forventet.
Får for lite info underveis. Middelmådig kundebehandling...
Jeg har vært strømkunde siden 21. Sendte en mail til kundeservice den 19.des og spurte hvorfor strømprisen for november er langt høyere enn de fleste andre strømlevarandører tilbyr. Jeg skrev at regning ikke blir betalt før jeg får et svar. jeg har fortsatt ikke mottatt svar. Har forsøkt å ringe men da jeg omsider kom gjennom fikk jeg beskjed om at jeg måtte sende mail slik at "de som bestemmer" kan se på min henvendelse. I beste fall useriøst og i verste fall svindelbedrift. Sannsynligvis har jeg nok betalt betalt blodpris for strømmen over en lengre periode .
Helt forferdelig kundeservice! Selger strømmen sinnsykt dyrt. Når man ringer på telefon blir du bedt om å si opp avtalen istedenfor å beholde kundene. Folk som ikke kan kundeservice burde ikke jobbe der. Spesielt hun som heter (anonymisert navn).