NordlysEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Urimelig høyt bruddgebyr på kr. 2100. Ikke fremhevet tydelig i avtalen eller opplyst om ved avtaleinngåelsen.
Ikke bytt til Nordlysenergi. Her har man (i motsetning til alle andre stræmleverandører) en oppsigelsestid på 3 måneder beregnet fra den første i kommende måned. Bytter man leverandør på dagen, om er vanlig, må man betale ett gebyr på 1200,-. Og endring av avtale kan ikke reverseres! Ubrukelig
Dårlige greier, 3 mnd skriftlig oppsigelse som ikke er opplyst om. 1200 kr kostet det🤬
Jeg skrev en melding på "min side" og stilte noen spørsmål om oppsigelse og bindingstid i avtalen min med Nordlys energi. Før de har svart på mine spørsmål får jeg beskjed på "min side" at Kundeforholdet er opphørt! hm....
Jeg har vært kunde i 1,5-2 år, og har ikke hatt noen større utfordringer. Fikk en selger på døren og bestemte meg for å teste leverandøren. Jeg burde ha lest all den lille skriften bakpå kontrakten før signering, men regnet med at selgeren ville gi meg utfyllende informasjon. Som allerede nevnt i tråden her er det 12 mnd. binding, med 2100kr i gebyr for brudd. I kontrakten står det også at det er 3mnd. oppsigelse, men pris på brudd på dette er ikke nevnt. Kan informere om at det koster 1200kr (fikk et tilleggsgebyr på siste faktura). Selskaper som opererer med slike gebyrer burde en holde seg unna, da det er både useriøst og spekulativt.
En veldig kontroversiell strømleverandør med skjulte gebyrer. De har 12 måneder bindingstid og 3 måneder oppsigelsestid. Hvis du bytter strømleverandør uten oppsigelsestiden så får du et gebyr på 1200kr som det ikke står noe om når du blir kunde hos nordlysenergi. Anbefaler deg og holde deg unna.
Bruker lenger tid på å svare når man finner bedre tilbud. Å når du bytter får du oppsigelse gebyret i trynet. Vil vist ikke ha flere kunder de