NordlysEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Jeg har vært kunde i 1,5-2 år, og har ikke hatt noen større utfordringer. Fikk en selger på døren og bestemte meg for å teste leverandøren. Jeg burde ha lest all den lille skriften bakpå kontrakten før signering, men regnet med at selgeren ville gi meg utfyllende informasjon. Som allerede nevnt i tråden her er det 12 mnd. binding, med 2100kr i gebyr for brudd. I kontrakten står det også at det er 3mnd. oppsigelse, men pris på brudd på dette er ikke nevnt. Kan informere om at det koster 1200kr (fikk et tilleggsgebyr på siste faktura). Selskaper som opererer med slike gebyrer burde en holde seg unna, da det er både useriøst og spekulativt.
En veldig kontroversiell strømleverandør med skjulte gebyrer. De har 12 måneder bindingstid og 3 måneder oppsigelsestid. Hvis du bytter strømleverandør uten oppsigelsestiden så får du et gebyr på 1200kr som det ikke står noe om når du blir kunde hos nordlysenergi. Anbefaler deg og holde deg unna.
Bruker lenger tid på å svare når man finner bedre tilbud. Å når du bytter får du oppsigelse gebyret i trynet. Vil vist ikke ha flere kunder de
Elendig selskap som endrer avtalevilkår og og pris i avtaleperioden. Binder kunder i avtaleperioden, uten at kundene kan bytte til andre leverandører.
Jeg har aldri vært borti at andre selskaper både har 12 måneder binding OG tre måneders oppsigelsestid. Dette stod med altfor liten skrift til at jeg fikk det med meg. Kundeservicen er jeg imidlertid fornøyd med. Det gikk igså helt fint an å fryse abonnementet frem til jeg flyttet inn i ny bolig, slik at jeg slapp å si opp, og dermed få et straffegebyr. Men at oppsigelsestiden i det hele tatt finnes blir for dumt, når hele abonnementet uansett er digitalt og automatisert, og derfor bytter jeg nå selskap.
Etter å ha funnet ut at jeg faktisk hadde en veldig dårlig avtale gjennom NORDLYS byttet jeg strøm leverandør. Jeg får nå bruddgebyr selv om bindingstiden har gått ut for 4 måneder siden. Bruddgebyr kommer på en en avtalegiro regning der de ikke sender med faktura. Siden jeg nå ikke er kunde lenger får jeg ikke logget meg inn for å se denne. Ringte inn for å få tilsendt faktura på mail, men det har jeg ennå ikke fått. Virker som om de sendte det inn på avtalegiro uten faktura med vilje. Hold deg LANGT vekke fra nordlys!! Virker også som om alle folk som har skrevet positive ting om nordlys er sånne som er selv linket til nordlys..
Har skjulte avtaler som kun viser på andre websider. Fakturerer samme retning to ganger. Skjulte gebyrer. Useriøs.