Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
NordlysEnergi
1.6
498 verifiserte omtaler

NordlysEnergi omtaler og erfaringer

Ingen trend

NordlysEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

1.6
Dårlig
498 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
#88
Forferdelig
NordlysEnergi er rangert
#88 av 88 strømselskaper
24%
Dårlig
24% anbefaler NordlysEnergi
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på strøm
Få tilbud på strømavtale
Sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!

Utforsk 498 omtaler om NordlysEnergi

FILTRER OMTALER
96
22
10
24
346
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om NordlysEnergi
NordlysEnergi har 498 verifiserte omtaler på Bytt.no

Hold dere langt unna Nordlys Energi

Omtale av  Kirsten

Avtalen med Nordlys gikk ut 15.01.23 og jeg vil tilbake til det selskapet jeg brukte før men da Ustekveikja energi skulle flytte meg over til dem fikk jeg en trussel sms med at nå var jeg i ferd med å bryte avtalen (dette var 15.02). I sms stod det at dette kom til å koste meg masse penger. Ingen tar tlf der og de svarer ikke på mail. De holder meg som gissel!!!

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med NordlysEnergi?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Uleselig faktura , løgnere og svindlere

Omtale av  Espen A

Vanskelig og forstå fakturaen de sender. jeg skulle bytt strømleverandør 1.5 år etter jeg fikk dem (bindingstid 1 år) fikk brudd gebyr(opp til 2400kr pr strøm skap) selv om jeg fikk beskjed av selgeren at det va bare å bytte på dagen etter 1 år uten noe problem. ringte og spurte hva dette var for noe? og at selgeren hadde sagt det ikke var noe kostnad å avslutte abonnementer. møtte da en frekk kundebehandler som sa: det står i vilkårene at det er 3 måneders oppsigelsestid og at dette var selvfølgelig min feil. ( selv og selgeren deres sa noe annet til meg) Rett å slett Uproft firma som jeg håper snart går konkurs STYR UNNA !

STYR UNNA!

Omtale av  Anonym B

Topp 3 garanti - dette er ikke en spotavtale. Ekstremt dyr strøm. 12 mnd bindingstid, 3 mnd bruddgebyr.

Selskap som lurer folk til å signere å holder igjen info om bindingstid og oppsigelsestid .

Omtale av  Rania

Hold dere unna dette selskapet De krever både oppsigelsestid og bindingstid ! Ikke et ord om dette av selger som neste nekter å forlate huset før du har signert ! Og når du velger å respektere bindingstiden kommer de opp med gebyr på 2400kr for oppsigelsestid ! Sender e-post å går ikke svar Ringer de å møter på ansatte som er ufine , frekke og service har de ikke hørt om før ! Beskylder deg for løgn og når du viser til dato og tid på e-post begynner de å snakke seg ut av samtalen ! Folkens hold dere unnnnnnnna disse her

Svindel! Styr unna.

Omtale av  N

De oppga ikke bindingstid, gir helt vilt høye regninger, værste kundeservice jeg har opplevd noen gang, lyver på telefon og svarer ikke på e-post. Lovet meg garanti for lavere priser enn det jeg hadde fra før, noe som ikke stemte. De tok plutselig bort «100% fornøyd garanti» som de også lokket med. Ble trukket for gebyr på 2100 kr når jeg hadde 5 (!) dager igjen av bindingstid på 12 mnd. Ringte og snakket med de om dette og da sa de at jeg kunne fullføre avtalen med å starte opp igjen (med oppstartsgebyr på 300 kr for så å få tilbake bruddgebyret på neste faktura). Dette ble selvfølgelig ikke gjennomført og sa bare i etterkant at det ikke var noe de fikk gjort. Utrolig uprofesjonelle på telefon og bare løgn alt sammen. Hårreisende hvordan det går an å være så fæl.

Test din strømavtale
Test strømavtalen din
Vår robot analyserer og tester strømavtalen din mot alle andre på markedet
Ta testen
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Fikk en regning som var 3 × normalen

Omtale av  Frode J

Sikkert riktig, men valgte og si opp abonementet. Det viste seg at det var 3 mnd. oppsigelsetid noe som ikke er helt vanlig. Men stoppet det selv om jeg ble straffet med 2.100,- i straffegebyr.

Dårlig kunde behandling

Omtale av  Masoume

Jeg har byttet leverandøren pga dårlig kunde behandling. Stedt for hjelpe eller gi riktig informasjon dem svar at hvis du ikke er fornøyd bare bytte til ande leverandør med tre månader oppsiggelse. Da Jeg bytte det, så sende meg bruddgebir på 2100kr på mobil. Avtale periode er et år som jeg er med . Jeg ikke skjenner en gang hvilken gabir.

NordlysEnergi har 498 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til NordlysEnergi mener

NordlysEnergi

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR