NordlysEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Sikkert riktig, men valgte og si opp abonementet. Det viste seg at det var 3 mnd. oppsigelsetid noe som ikke er helt vanlig. Men stoppet det selv om jeg ble straffet med 2.100,- i straffegebyr.
Jeg har byttet leverandøren pga dårlig kunde behandling. Stedt for hjelpe eller gi riktig informasjon dem svar at hvis du ikke er fornøyd bare bytte til ande leverandør med tre månader oppsiggelse. Da Jeg bytte det, så sende meg bruddgebir på 2100kr på mobil. Avtale periode er et år som jeg er med . Jeg ikke skjenner en gang hvilken gabir.
Med Topp 3 garanti menes kanskje en av de høyeste prisene, som regel den høyeste
I was in contract with guaranteed offer strom pris however they looted me without giving any tranparent information on pricing, for instance - Feb 2023, I was charged 2,19 kr/kwh which is quite expensive than average pricing.
Betaler like mye for 2100 kWh som min far som bruker 3500 kWh. Kom en tenåring på døra og lovet blomster og top 3 garanti. Føler meg rett og slett lurt
Nordlys energi var hjemme hos svigermor på 83 år og lurte på henne en strømavtale. Topp 3 garanti strøm med 12 mnd. binding. Strømpris regner ut fra referansepris fra strømselskaper. Skyhøy pris, umulig å komme ut av. Atpå til er det 3 mnd. oppsigelse etter bindingstid. Bare lureri. Skulle ikke vært lov å prakke på godtroende folk noe sånt. STYR UNNA.
Finnes ingenting positivt å si. Nordlys oppførte seg fra starten helt rart som firma, det er alltid umulig å få hjelp med flere uker behandlingstid på veldig enkle saker. De kan knapt ha en eller to ansatte. Ta heller alle andre strømleverandører, dette må være det verste firmaet som finnes og jeg er sjokkert over behandlingen som kunde. Husk å ikke godta de 2000 kr in sluttgebyr skriftlig, og vil anbefale alle å kun kontakte dem skriftlig slik at dere kan bevise det i eventuell rettsak.