NordlysEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Det var en gutt (så ut som en student) som kom på døra mi og ringte på. Prøvde å skaffe seg kunder, masse gode ord om sitt selskap Nordlysenergi AS. Prøvde å hente vårt målenummer umiddelbart. Jeg svarte med jeg er ikke interessert. Gutten ba om underskrift for å bevise at han har prøvd å skaffe seg kunder i området mitt. For å være snill skrev jeg under på det. Jeg spurte flere ganger om det var kontrakten jeg skrev under på, gutten svarte nei. 14 dager etter på kom administrasjons gebyr på 900kr. Enda spør de om målenummeret mitt for at de kan utføre byttingen. Jeg har klagd til dem gjennom e-post og de svarer tilbake med forespørsel om målenummeret mitt. Og betalingen for administrasjons gebyr. Jeg har aldri opplevd måten å skaffe seg kunder på. Rett og slett feil og lureri!
Forsøkte å kontakte per telefon, men fikk ikke svar. Videre fikk jeg ikke lagret telefonr på mobil.
Svarer ikke på henvendelser, kommer til å ta saken opp med Elklagenemnda. Hvor useriøs går det and å bli.
Kom med et påslag i ettertid for november uten noe nærmere redgjørelse. Viser ikke pris i app. Gode priser, men ikke de beste.
Føler meg skikkelig lurt av de selgerne som var på døra hos meg. De var innpåslitne og nesten krevde at jeg måtte flytte strøm hos dem. Selvom jeg sa flere ganger at jeg ikke var interessert, så fortsatte dem...helt til jeg ikke orket mer og sa at jeg kunne prøve dem i noen måneder...ble lovet at jeg skulle slippe binding, men NEIDA, bindingen var der plutselig...styr unna!!!!!!
Stadig feil på faktura,inkassovarsel på betalte faktura,treg kundeservice. God pris men med inkassovarsel så er begeret fullt
Jeg ble kunde av Nordlys Energi høsten 2020. Avtaleperioden for denne avtalen var 12 måneder. Når jeg snakket med de på telefon ved avtaleinngåelse, så opplyste de ingen ting om oppsigelsestid eller bruddgebyr. Dette fikk jeg først vite dagen jeg ville si opp avtalen. Det ble da opplyst om at oppsigelsestiden var på 3 måneder. Ser at dette også står i oppdragsavtalen fra 2020, så dette valgte jeg å akseptere. Jeg bekreftet via e-post den 16 november 2021 av jeg ville si opp avtalen. De bekreftet samme dag at oppsigelsen var mottatt. Etter 3 måneder valgte jeg Fjordkraft som ny strømleverandør. Dette ble gjort 17.02.2022. Etter det var gått noen dager fikk jeg en faktura fra Nordlys Energi for bruddgebyr. Når jeg kontaktet de for å spørre hvorfor jeg fikk bruddgebyret, så mener de at det er en "norm" at avtaler vil blir sagt opp fra første i neste måned. Dette er ikke opplyst i oppdragsavtalen, eller via e-post ved oppsigelse av oppdrag. De mener at dette er en "norm" for avtaler, og sammenligner det med boligutleie. Dette er svindel hele veien! Hold dere unna!!!