NordlysEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Herlig pris uten påslag og månedsbeløp har spart meg for tusen kroner sett mot naboen det siste året. Anbefales på det sterkeste!
Rimelig avtale. Har fått greie svar fra kundeservice. Etter 12 mnd binding må en være obs på at det er oppsigelsestid på 3 mnd før en kan bytte strømselskap. Tryggest å kontakte Nordlysenergi selv hvis en vil si opp avtalen, tenker jeg. Da unngår en misforståelse om overgangsdato.
Har vært kunde hos nordlys energi litt mer enn 1år og har ikke noe positivt å si om dem.
28 tusen på 2 mnd med avbrudsgebyr. Ingen har vert inærheta av vår summer. Her skule det ikke være påslag på noe
Vi tegnet avtale med NordlysEnergi med 12 måneders binding. Spurte om det var noen oppsigelsestid eller annet etter de 12 månedene og det skulle det ikke være. Vært kunde i 15 måneder. Faktura for desember (som er den største noen gang grunnet horrible strømpriser generelt) så velger dem altså å legge til over 500kr fordi de mente de hadde gjort en «feil» på faktura for november. De kunne ikke presisere hva feilen var, men vi måtte bare betale ellers gikk det til innkreving. Vi valgte å bytte strømselskap etter flere runder med en helt horribel kundeservice. Fikk da en sms om at vi måtte si opp med 3 måneders oppsigelsestid eller betale et «bruddgebyr» på 2100kr!!! Styr unna dette makkverket av et selskap. De er ute etter å gjøre ting så vanskelig for deg som overhode mulig slik at du ikke gidder å bytte.
Jeg har sammenlignet mitt faktura med et annet på samme adressen. Det viste seg at vi lo ganske likt på kW men jeg hadde ganske høyre beløp. Jeg skulle bytte til et annet selskap med må vente nå, pågrunn av 3måneders oppsigelse som jeg ikke ble informert om. Jeg har nå topp 3 garanti, og det er ikke den top3 beste spotpris på markede som de nevnte. Prisen per kW som blir vist flere steder på nettet mangler mva. så spotprisen har mye påslag, og du prøver og gjemme det. Jeg undersøker det nå, men jeg har følelse av det
Etter et kundeforhold over flere år, blir jeg nektet å bytte strømselskap. De godtar ikke oppsigelsen via annet selskap, har lang og upraktisk behandlingstid/ oppsigelsestid, og høye gebyrer for å si opp. De baserer seg på å gjøre det så vanskelig å bytte, at man bare blir værende. Helt forferdelig frekke i kundeservicen. STYR UNNA