NordlysEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Samme som alle andre her! De var på topp over billigste til Forbrukerrådet og utnyttet dette til å selge avtaler som ikke holder hva de lover. Forbrukerrådet burde ettergå avtalen for sitt gode navn og rykte…
Det samme har skjedd meg som dere andre! Får ikke svar når jeg prøver å få kontakt. Tror ikke aktøren er helt seriøs! Hvordan stoppe dette, eller komme seg ut av det uten å ruineres?
Umulig å komme gjennom på telefon og svarer ikke på Mail. Bruddgebyr på over 2000,- da de ikke responderer!
Fikk regning på 2600 kr for januar, før støtte på ca 1200 kr. Sjekket med andre med tilsvarende leilighet, de lå på mellom 600 og 700 kr. Alle med sentralvarme, så det brukes ikke el på oppvarming. Her er det noe som ikke stemmer. Jeg har avtalt spotpris, det skulle jo være gunstig.
Før sommeren byttet jeg strømleverandør fordi en selger kom på døren og tilbød billigere strøm via NordlysEnergi. De tilbød da å kontakte min daværende strømleverandøreren og bytte for meg. Dette er ganske vanlig praksis, og jeg har ALDRI betalt byttegebyr for dette tidligere, helt til nå. Jeg byttet til Tibber, fordi jeg syntes at NordlysEnergi ble for dyrt. Da fikk jeg melding om at dette ville koste meg inntil 2100 kr i byttegebyr eller så kunne jeg betale 300 kr for å fortsette å være kunde hos dem. Jeg ble ikke informert om dette av selgeren. Dette er ren svindel. Hold dere langt unna NordlysEnergi!
Vi ligger langt over i pris kontra andre i nabolaget med denne strømleverandøren.
Må betale gebyr på 2100 fordi jeg skal flytte og ikke har avsluttet strømavtalen 3mnd i forveien, aldri gitt noe informasjon om dette. Selger avtaler som spotpris, men det er egentlig variable avtaler med skjulte påslag som ikke vises på fakturaen din.