NordlysEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Umulig å komme gjennom på telefon og svarer ikke på Mail. Bruddgebyr på over 2000,- da de ikke responderer!
Fikk regning på 2600 kr for januar, før støtte på ca 1200 kr. Sjekket med andre med tilsvarende leilighet, de lå på mellom 600 og 700 kr. Alle med sentralvarme, så det brukes ikke el på oppvarming. Her er det noe som ikke stemmer. Jeg har avtalt spotpris, det skulle jo være gunstig.
Før sommeren byttet jeg strømleverandør fordi en selger kom på døren og tilbød billigere strøm via NordlysEnergi. De tilbød da å kontakte min daværende strømleverandøreren og bytte for meg. Dette er ganske vanlig praksis, og jeg har ALDRI betalt byttegebyr for dette tidligere, helt til nå. Jeg byttet til Tibber, fordi jeg syntes at NordlysEnergi ble for dyrt. Da fikk jeg melding om at dette ville koste meg inntil 2100 kr i byttegebyr eller så kunne jeg betale 300 kr for å fortsette å være kunde hos dem. Jeg ble ikke informert om dette av selgeren. Dette er ren svindel. Hold dere langt unna NordlysEnergi!
Vi ligger langt over i pris kontra andre i nabolaget med denne strømleverandøren.
Må betale gebyr på 2100 fordi jeg skal flytte og ikke har avsluttet strømavtalen 3mnd i forveien, aldri gitt noe informasjon om dette. Selger avtaler som spotpris, men det er egentlig variable avtaler med skjulte påslag som ikke vises på fakturaen din.
Helt på tryne med 3 mnd SKRIFTELIG oppsigelse etter 12 mnd bindingstid. Husk å si opp, helst aldri inngå avtale med NordlysEnergi.
Svært lite konkurransedyktig pris. Selgeren av strømavtalen informerte ikke om bindingstiden på 3 måneder, og bruddgebyr på 2100,- dersom du vil skifte strømleverandør selv lenge etter de første 12 månedene. De krever (i motsetning til de fleste andre leverandører) skriftlig oppsigelse av strømavtalen. For å unngå bruddavtalen kunne jeg fortsette avtalen mot en oppstartskostnad på 300,-! Frekt!