NordlysEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Dette er et selskap som er bare ute etter å tjene penger på bekostning av andre. Jeg ble med på en avtale der jeg ble lovet billig strøm, og det viste seg at jeg fikk en regning som var mye, mye dyrere når man regner med nettleien som kommer i tillegg. Avtalevilkårene deres er også urimelige: 12 mnd. bindingstid + plikt til å være kunde hos dem i 3mnd. etter bindingstid er over; med andre ord, 15 mnd. bindningstid. 3 mnd. oppsigelsestid etter disse 15mnd... 2100,- bruddgebyr uansett om du bryter etter en dag eller om det er en dag igjen av avtalen!!! Her advares det også om å velge dem: https://www.oblad.no/nyhet/strom/forbrukerradet/forbrukerradet-advarer-velg-en-annen-stromavtale-enn-den-som-topper-var-liste/s/5-68-595953. Kundeservice står på kravet og er ikke noe forhandlingsvillige. Ikke bli lurt!
Ble møtt av en på døren som var høflig og ikke påtrengende. Han viste meg, på en veldig oversiktlig måte, hvordan Nordlysenergi kunne gjøre slik at jeg betalte mindre i strømregning. Har ikke angret og det har nå gått 1 år siden jeg byttet.
Har vært kunde hos nordlysenergi i rundt et år nå, og har aldri fått lavere pris hos andre leverandører. Betaler per i dag ingenting ekstra for strømmen, betaler kun for den strømmen jeg faktisk bruker. Fantastisk avtale og kjempegode vilkår, vises godt at de virkelig bryr seg om kundene og ønsker de best mulig pris! I motsetning til en rekke andre leverandører som bare gjør det for pengene. Anbefales på det sterkeste!
Kjøpte topp 3 garanti på dør i 2018, fått samme gode pris helt siden. Aldri endret på! Anbefales strekt!
Veldig fornøyd med service, holder alt det de lover og gjør at opplevelsen min ble ekstremt bra.
Slutter meg til øvrige kommentarer her om å se nøye på avtalevilkårene. Opplever mangelfull informasjon fra selgeren, som glemte å opplyse om 12 mnd bindingstid og at NordlysEnergi forbeholder seg retten til å endre prisene uten varsel når som helst i perioden. Topp 3-garantien er løst definert i avtalen, med lite konkrete opplysninger om hvordan dette regnes ut. Selgers lovnad om garanti mot fem konkrete selskaper er ikke nevnt skriftlig. Avtalen kan nok passe for noen, men for meg virker dette litt suspekt.
Anser meg selv for å være en oppegående person, men her har jeg sovet i timen. Gikk inn på en avtale med Nordlys for 1,5 år siden, og oppfattet ikke at jeg samtidig hadde akseptert en avtale med 9 måneders bindingstid. Hadde dette kommet frem tydeligere så hadde jeg selvfølgelig ikke takket ja til å bytte tilbake til min gamle strømleverandør når de tok kontakt og ville ha meg tilbake som kunde. Jeg fikk i disse dager til min overraskelse nå langt over ett år senere - en faktura fra selskapet på et bruddgebyr på 2.100 kr. Når jeg prøvde å bestride dette i og med at det var gått så lang tid etter at kundeforholdet var avsluttet, og at jeg ikke kjente til bindingstiden. Fra Nordlys fikk jeg null forståelse og de var ikke interessert i å trekke fakturaen tilbake eller redusere beløpet - beskjeden fra selskapet var at slike krav er gyldige i tre år. Kommer i all fremtid til å FRARÅDE venner og kjente fra å bli kunde hos Nordlys.