NorgesEnergi opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Lett å komme i kontakt med ,hjelpsom og lett å forstå når de forklarer
Hei Tore. Vi er glade for å høre at du er fornøyd etter kontakt med vårt kundesenter :) Mvh Ida, Norgesenergi
Min erfaring er bra men pga av alt som har skjedd rundt strøm priser og abo blir mann usikker på om vi har det riktige abo. Av gml vane så bytter mann ikke bare for å bytte dvs trenger bedre veiledning av NorgesEnergi feks på tlf/møte. Oversikten ifra NorgesEnergi er bra i dag og kan sikkert bli bedre -:)) Vi er fornøyd så langt med NorgesEnergi.
Hei Bjørn. Takk for din tilbakemelding, og det er godt å høre at du er fornøyd. Dersom det er noe vi kan hjelpe deg med i henhold til strømavtaler eller din avtale så kan du kontakte vårt kundesenter på telefon 38100080 eller via vårt kontaktskjema: https://norgesenergi.no/hjelp/kontakt-oss/ Mvh Ida, Norgesenergi
Her bytter jeg fra norgesenergi til tibber og i dag blir jeg oppringt av NE for å høre om dette stemmer, jeg forklarer hvorfor jeg bytter og blir møtt med nebbet kommentarer av en surmaga ansatt som tydeligvis ikke liker det han holder på med. Siste han sa var: det blir mye billigere hos oss, nei jeg ringer videre. Før han la på omtrent før han fikk fullført setningen.. Prisene var sikkert gode hos dere, men dere skal ha ekstra betalt for tjenester som er inkludert i prisen hos tibber.
Hei Joakim. Takk for din tilbakemelding. Vi synes det er leit å høre at du har hatt denne opplevelsen hos oss i kontakt med en av våre selgere. Slik skal det ikke være og jeg har tatt det videre internt. Mvh Ida, Norgesenergi
forholdsvis brukbar pris det er viktig å ha lave priser for å beholde kunder
Hei Øyvind. Det er godt å høre at du er fornøyd med prisen på dine faktura. Mvh Ida, Norgesenergi
synes dem har god kundeservice og mulighet til hjelp
Hei Kenneth L. Vi er glade for å høre at du er fornøyd etter kontakt med vårt kundesenter, og fikk hjelp i henhold til det du lurte på :) Mvh Ida, Norgesenergi
Norgesenergi gjør det beste de kan for å levere oss rimelig strøm til tross for de utfordrende tider vi lever i per nå.
Hei Susanna V. Vi takker så mye for den fine tilbakemeldingen din, og er glade for å høre at du er fornøyd med strømavtalen og våre priser :) Mvh Ida, Norgesenergi
Oversiktlig og bra nettside. Appen fungerer godt og fakturaene er enkle å forstå.
Hei Tor N. Takk for din tilbakemelding. Det er fint å høre at du er fornøyd med nettsiden, appen og fakturaspesifikasjonene :) Dersom det er noe vi kan hjelpe deg med så kan du kontakte vårt kundesenter på telefon 38100080 eller via vårt kontaktskjema: https://norgesenergi.no/hjelp/kontakt-oss/ Mvh Ida, Norgesenergi
Jeg har ,som en 55 år gammel mann erfart mange leverandører men, en bedre og sikker strømleverandør "Prisgaranti" har ikke jeg møtt på før,
Hei Karl E. E Vi setter pris på den fine tilbakemeldingen, og er glade for å høre at du er fornøyd med din strømavtale:) Mvh Ida, Norgesenergi
God erfaring med Norges Energi😊Har vært kunde i Norges Energi i mange år problemfritt
Hei Svein. Vi takker så mye for den fine tilbakemelding, og er glade for å høre at du er godt fornøyd med oss som strømleverandør :) Mvh Ida, Norgesenergi
Alltid grei og oversiktlig beskjed når man henvender seg.
Hei Erix. Takk for din tilbakemelding. Vi er glade for at at du er fornøyd med kundebehandlingen etter kontakt med vårt kundesenter. Ta gjerne kontakt på nytt om det er noe vi kan hjelpe deg med. Vårt kundesenter kan nås per telefon 38100080 eller via vårt kontaktskjema: https://norgesenergi.no/hjelp/kontakt-oss/ Mvh Ida, Norgesenergi
Enkel nettside og ingen skjulte kostnader. God informasjon om strømpris.
Hei Jan. Det er fint å høre at du er fornøyd med vår hjemmeside og strømavtalen. Dersom det er noe vi kan hjelpe deg med så kan du kontakte vårt kundesenter på telefon 38100080 eller via vårt kontaktskjema: https://norgesenergi.no/hjelp/kontakt-oss/ Mvh Ida, Norgesenergi
Bruker appen mye, veldig oversiktlig og lett å manøvrere seg i. Her får du svar på det meste rundt abonnementet ditt 😊👏
Hei Linda S. Takk for din tilbakemelding. Vi er glade for å høre at du er fornøyd med appen:) Ta gjerne kontakt med oss dersom det skulle være noe vi kan hjelpe med. Mvh Ida, Norgesenergi
Kundevennlig og serviceinnstilt 🌹Føler meg trygg på at Norges Energi leverer ihht til avtale. Håper det er et selskap som vil være her for meg livet ut❤️
Hei Sigfrid H. L. S. Vi takker så mye for den fine tilbakemeldingen, og er veldig glade for å høre at du er fornøyd med oss som din strømleverandør og vårt kundesenter :) Dersom det er noe vi kan hjelpe deg med så kan du kontakte vårt kundesenter på telefon 38100080 eller via vårt kontaktskjema: https://norgesenergi.no/hjelp/kontakt-oss/ Mvh Ida, Norgesenergi
Ryddig og lett å komme i kontakt. Ordner alltid opp om det er noe.
Hei Mona. Takk for den fine tilbakemeldingen. Det er godt å høre at du er fornøyd med vårt kundesenter. Ta gjerne kontakt med oss igjen dersom det skulle være noe vi kan hjelpe med. Mvh Ida, Norgesenergi
Sinnsyke strømregninger selvom vi bruker svært lite oppvarming, varmtvann osv.
Hei Ida. Ta gjerne kontakt med vårt kundesenter slik at vi kan undersøke din avtale. Vårt kundesenter kan kontaktes på telefon 38100080 eller via vårt kontaktskjema: https://norgesenergi.no/hjelp/kontakt-oss/ Mvh Ida, Norgesenergi
Har prøvd å få kontakt på Mail og tlf ikke kontakt jeg tar ikke imot tlf salg
Hei Odd I Vi har den siste tiden hatt kort ventetid både på epost og telefon. Vi håper du vil ta kontakt med oss igjen slik at vi kan sjekke opp i hva som har skjedd her. Dersom du opplever å bli ringt av oss og ikke ønsker det kan vi samtidig ordne opp i det. Vårt kundesenter kan kontaktes på telefon 38100080 eller via vårt kontaktskjema: https://norgesenergi.no/hjelp/kontakt-oss/ Mvh Monica - NorgesEnergi