NorgesEnergi opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Veldig fornøyd med kundeservice og med min avtale.
Hei Hanne K Takk for fin tilbakemelding. Så hyggelig å høre at du har fått god hjelp i kontakt med oss. Vi er glade for å ha deg som kunde. Ta gjerne kontakt med oss igjen dersom det skulle være noe vi kan hjelpe med. Mvh Monica - NorgesEnergi
Står til forventningene jeg hadde da jeg valgte Norgesenergi
Hei Tom B Så hyggelig å høre at du er fornøyd hos oss. Det er vi glade for. Vit at vi er her om det skulle være noe. Mvh Monica - NorgesEnergi
Lurer kunder til å tegne dårlige avtaler pr telefon. Selv i perioden med høye strømpriser har jeg regnet ut at jeg har tapt masse v ikke å ha hatt spot.nå av en eller merkelig grunn er variable avtalen dems avsluttet.de forklarer ikke hvorfor
Hei Paal R Vi synes det er leit å høre at du ikke er fornøyd med avtalen hos oss og at du opplever den som dårlig. Alle våre strømavtaler er konkurransedyktige i dagens strømmarked. Variable avtaler har som oftest en mer stabil og forutsigbar pris, og endrer seg ikke like ofte som Spotprisen. Det sendes også prisvarsel to uker i forkant før prisen endres. For dem som ønsker en mer forutsigbar strømpris kan variable avtaler være et alternativ. Den variable prisen vil vanligvis gå både senere opp i pris og senere ned i pris enn det spotprisen gjør, og det er derfor vanlig at den ligger både over og under spotprisen i perioder. Det siste året har det vært uvanlig store og hyppige endringer i strømprisen og generelt høyere priser enn normalt. Dette har tidvis ført til en større forskjell mellom Spotpris og Variabelpris enn det som historisk sett har vært vanlig. Det er utfordrende å prissette variable avtaler i dagens marked og det er derfor kun Spotprisavtale som er mulig å inngå for øyeblikket. Med Spotprisavtale følger man innkjøpsprisen direkte og vet at man har en god avtale i forhold til dagens marked til en hver tid. Dersom det skulle være noe mer vi kan hjelpe deg med så må du gjerne ta kontakt med vårt kundesenter på telefon 38100080 eller via vårt kontaktskjema: https://norgesenergi.no/hjelp/kontakt-oss/ . Mvh Monica - NorgesEnergi
God app som alltid er på nett. Appen gir hele tiden info om ditt daglige bruk med estimert pris på forbruk ril dato
Hei Thor E. G. Det er godt å høre at du er fornøyd med vår app. Mvh Ida, Norgesenergi
Selskapet er utmerket i tjenesten for strøm i regningene, det er ikke noe problem i ordets fulle forstand.
Hei Elnayer. Vi takker for den fine tilbakemelding, og er glade for at du er fornøyd med ordlyden på fakturaene. Mvh Ida, Norgesenergi
Veldig hyggelig kundeformidler :) Humor er alltid bra!
Hei Ingvild. Det er godt å høre om din gode opplevelse ved kontakt med vårt kundesenter :) Om det skulle være noe annet vi kan hjelpe deg med så tar du kontakt med vårt kundesenter (tlf: 38 10 00 80 eller epost: [email protected]). Mvh Ida, Norgesenergi
Har prøvd flere strømselskaper opp gjennom årene. Men ender som oftest tilbake til Norgesenergi. Årsaken er ryddig og oversiktlig nettside, aldri opplevd noe tull med faktura. Det som kan bli bedre, måtte være lavere strømpriser, skulle ønske man slapp personverninnstillinger hver gang man logger på. Dette kunne man løse ved å gjøre en avtale knyttet opp mot brukers id. Jeg avslår alltid disse ved innlogging.
Hei Vidar R. Vi takker så mye for din tilbakemelding, og er glade for at du er fornøyd med oss som din strømleverandør. Vi vil ta din tilbakemelding med videre i henhold til Minside. Om det skulle være noe vi kan hjelpe deg med så tar du kontakt med vårt kundesenter (tlf: 38 10 00 80 eller epost: [email protected]). Mvh Ida, Norgesenergi
God informasjon. Føler meg trygt ivaretatt når det gjelder avtalt strømleveranse. Gir også gode tilbud til andre leverandører som feks. telefon etc.
Hei Lise. Vi er glade for å høre at du er godt fornøyd med utgitt informasjon samt strømleveransen. Om det skulle være noe vi kan hjelpe deg med så tar du kontakt med vårt kundesenter (tlf: 38 10 00 80 eller epost: [email protected]). Mvh Ida, Norgesenergi
Norges energi er pålittelig og holde avtale. Pris er noe lunder stabilt
Hei Elaine J. V Vi takker så mye for din tilbakemelding, og det er godt å høre at du er fornøyd med oss som strømleverandør og din strømavtale. Om det skulle være noe vi kan hjelpe deg med så tar du kontakt med vårt kundesenter (tlf: 38 10 00 80 eller epost: [email protected]). Mvh Ida, Norgesenergi
God service og seriøs med kunder. Opplever svært positiv
Hei Pål. Det er veldig fint å høre at du er fornøyd med oss som strømleverandør samt vårt kundesenter. Om det skulle være noe vi kan hjelpe deg med så tar du kontakt med vårt kundesenter (tlf: 38 10 00 80 eller epost: [email protected]). Mvh Ida, Norgesenergi
Fakturaene inneholder alle nødvendige opplysninger om pris og forbruk på en grei og forståelig måte
Hei Hans W. H. Vi takker for tilbakemeldingen, og det er fint å høre at du er fornøyd med oppsettet på fakturaen. Om det skulle være noe vi kan hjelpe deg med så tar du kontakt med vårt kundesenter (tlf: 38 10 00 80 eller epost: [email protected]). Mvh Ida, Norgesenergi
Var en i vanskelig situasjon og ringte dem for avtale. Snakket med en ung mann som satt alt de kunne i verk for å hjelpe meg. Fantastisk. Empatisk. Løsningsorientert. Kan mye om sitt produkt. Jeg har jobbet med strømsalg. Aldri med NorgesEnerg. Han tok vare at jeg ble ivaretatt. Og ringte meg opp og ordnet 3 ganger. I løpet av dagen var alt i orden. Jeg kommer ikke til å bytte. Han skaffet en lojal kunde.
Hei Jannicke. Vi takker så mye for den fine tilbakemelding, og det er godt å høre at du er fornøyd med oss som strømleverandør samt vårt kundesenter. Om det skulle være noe vi kan hjelpe deg med så tar du kontakt med vårt kundesenter (tlf: 38 10 00 80 eller epost: [email protected]). Mvh Ida, Norgesenergi
Jeg fikk tilbud om en bedriftsavtale som viste seg å ha 12 mnd. bindingstid. Da jeg sa opp fikk jeg ingen beskjed om at strømmen ville bli stoppet før jeg fikk oppgjørsfaktura. Det var dårlig informasjon ved inngåelse og oppsigelse av avtalen.
Hei Emilie. Vi synes det er leit å høre at du har hatt denne opplevelsen hos oss og at du føler du ikke fikk nok informasjon. Vi ønsker å være tydelige i vår kundekontakt og ønsker at alle våre kunder skal ha mottatt god informasjon ved bestilling. Jeg håper du vil ta kontakt med vårt kundesenter ([email protected] eller tlf: 38 10 00 81) slik at vi kan undersøke det. Mvh Ida, Norgesenergi
Eg er svært fornøyd med med dere som min strøm leverandører.
Hei Terje V. Vi takker for din fine tilbakemelding, og det er godt å høre at du er fornøyd med oss som din strømleverandør. Mvh Ida, Norgesenergi
Ble lurt og sa ja til et "Bedrift Aktiv". Dette er et abonnement ment for å lure personer med enkeltpersonforetak og ungå forbrukerkjøpsloven. De skal ha gebyr på 3000kr for oppsigelse og resten av avtalevilkårene er fylt av paragrafer til fordel for NorgesEnergi.Har enda ikke fått første faktura, men alt peker mot at de gjør en allerede dyr strøm dyrere! UNNGÅ DEM!
Hei Mads. Vi synes det er leit å høre at du har hatt denne opplevelsen hos oss og at du føler deg lurt. Det er ikke vår intensjon. Vi ønsker å være tydelige i vår kundekontakt og ønsker at alle våre kunder skal ha mottatt god informasjon i henhold til bestillingen. Det skal også bekreftes skriftlig av kunde ved inngåelse. Jeg håper du vil ta kontakt med vårt kundesenter ([email protected] eller tlf: 38 10 00 81) slik at vi kan se på saken. Mvh Ida Norgesenergi
Lovers bonus ved verving av nye kunder, men kundeservice kan tydeligvis ikke jobben sin. Styr unna! Og deres sensor for omtale her bestemmer kun god omtale ikke fakta
Hei Henry S. Vi synes det er leit å høre at du har hatt en dårlig opplevelse vedrørende kontakt me vårt kundesenter. Ved verving så vil en få 500 kr i bonus såfremt det er benyttet vervelenke samt den du har vervet har aktivert avtalen. Ta gjerne kontakt med vårt kundesenter på nytt om du ønsker at vi undersøker verving i din avtale. Vårt kundesenter kan kontaktes via epost ([email protected]) eller per telefon 38 10 00 80 (08-16 man-fre). Mvh Ida, Norgesenergi