Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
NorgesEnergi
3.0
2 085 verifiserte omtaler

NorgesEnergi omtaler og erfaringer

Nøytral trend

NorgesEnergi opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

3.0
Middels
2 085 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
#74
Forferdelig
NorgesEnergi er rangert
#74 av 88 strømselskaper
45%
Middels
45% anbefaler NorgesEnergi
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på strøm
Få tilbud på strømavtale
Sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!

Utforsk 2 085 omtaler om NorgesEnergi

FILTRER OMTALER
660
272
135
125
893
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med NorgesEnergi?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Kjempefornøyd med Norges energi.

Omtale av  Hanne K

Veldig fornøyd med kundeservice og med min avtale.

Svar fra NorgesEnergi
16.05.2023 11:21

Hei Hanne K Takk for fin tilbakemelding. Så hyggelig å høre at du har fått god hjelp i kontakt med oss. Vi er glade for å ha deg som kunde. Ta gjerne kontakt med oss igjen dersom det skulle være noe vi kan hjelpe med. Mvh Monica - NorgesEnergi

Fornøyd

Omtale av  Tom B

Står til forventningene jeg hadde da jeg valgte Norgesenergi

Svar fra NorgesEnergi
16.05.2023 11:07

Hei Tom B Så hyggelig å høre at du er fornøyd hos oss. Det er vi glade for. Vit at vi er her om det skulle være noe. Mvh Monica - NorgesEnergi

Lurer kunder pr telefon til dårlige avtaler

Omtale av  Paal R

Lurer kunder til å tegne dårlige avtaler pr telefon. Selv i perioden med høye strømpriser har jeg regnet ut at jeg har tapt masse v ikke å ha hatt spot.nå av en eller merkelig grunn er variable avtalen dems avsluttet.de forklarer ikke hvorfor

Svar fra NorgesEnergi
16.05.2023 11:02

Hei Paal R Vi synes det er leit å høre at du ikke er fornøyd med avtalen hos oss og at du opplever den som dårlig. Alle våre strømavtaler er konkurransedyktige i dagens strømmarked. Variable avtaler har som oftest en mer stabil og forutsigbar pris, og endrer seg ikke like ofte som Spotprisen. Det sendes også prisvarsel to uker i forkant før prisen endres. For dem som ønsker en mer forutsigbar strømpris kan variable avtaler være et alternativ. Den variable prisen vil vanligvis gå både senere opp i pris og senere ned i pris enn det spotprisen gjør, og det er derfor vanlig at den ligger både over og under spotprisen i perioder. Det siste året har det vært uvanlig store og hyppige endringer i strømprisen og generelt høyere priser enn normalt. Dette har tidvis ført til en større forskjell mellom Spotpris og Variabelpris enn det som historisk sett har vært vanlig. Det er utfordrende å prissette variable avtaler i dagens marked og det er derfor kun Spotprisavtale som er mulig å inngå for øyeblikket. Med Spotprisavtale følger man innkjøpsprisen direkte og vet at man har en god avtale i forhold til dagens marked til en hver tid. Dersom det skulle være noe mer vi kan hjelpe deg med så må du gjerne ta kontakt med vårt kundesenter på telefon 38100080 eller via vårt kontaktskjema: https://norgesenergi.no/hjelp/kontakt-oss/ . Mvh Monica - NorgesEnergi

Seriøst godt selskap

Omtale av  Thor E. G

God app som alltid er på nett. Appen gir hele tiden info om ditt daglige bruk med estimert pris på forbruk ril dato

Svar fra NorgesEnergi
12.05.2023 08:35

Hei Thor E. G. Det er godt å høre at du er fornøyd med vår app. Mvh Ida, Norgesenergi

strømavtale

Omtale av  Elnayer

Selskapet er utmerket i tjenesten for strøm i regningene, det er ikke noe problem i ordets fulle forstand.

Svar fra NorgesEnergi
12.05.2023 08:33

Hei Elnayer. Vi takker for den fine tilbakemelding, og er glade for at du er fornøyd med ordlyden på fakturaene. Mvh Ida, Norgesenergi

Test din strømavtale
Test strømavtalen din
Vår robot analyserer og tester strømavtalen din mot alle andre på markedet
Ta testen
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Lys og varme må vi ha!

Omtale av  Ingvild

Veldig hyggelig kundeformidler :) Humor er alltid bra!

Svar fra NorgesEnergi
12.05.2023 08:31

Hei Ingvild. Det er godt å høre om din gode opplevelse ved kontakt med vårt kundesenter :) Om det skulle være noe annet vi kan hjelpe deg med så tar du kontakt med vårt kundesenter (tlf: 38 10 00 80 eller epost: [email protected]). Mvh Ida, Norgesenergi

Fornøyd med Norgesenergi.

Omtale av  Vidar R

Har prøvd flere strømselskaper opp gjennom årene. Men ender som oftest tilbake til Norgesenergi. Årsaken er ryddig og oversiktlig nettside, aldri opplevd noe tull med faktura. Det som kan bli bedre, måtte være lavere strømpriser, skulle ønske man slapp personverninnstillinger hver gang man logger på. Dette kunne man løse ved å gjøre en avtale knyttet opp mot brukers id. Jeg avslår alltid disse ved innlogging.

Svar fra NorgesEnergi
09.05.2023 12:31

Hei Vidar R. Vi takker så mye for din tilbakemelding, og er glade for at du er fornøyd med oss som din strømleverandør. Vi vil ta din tilbakemelding med videre i henhold til Minside. Om det skulle være noe vi kan hjelpe deg med så tar du kontakt med vårt kundesenter (tlf: 38 10 00 80 eller epost: [email protected]). Mvh Ida, Norgesenergi

Veldig fornøyd👍

Omtale av  Lise

God informasjon. Føler meg trygt ivaretatt når det gjelder avtalt strømleveranse. Gir også gode tilbud til andre leverandører som feks. telefon etc.

Svar fra NorgesEnergi
08.05.2023 08:22

Hei Lise. Vi er glade for å høre at du er godt fornøyd med utgitt informasjon samt strømleveransen. Om det skulle være noe vi kan hjelpe deg med så tar du kontakt med vårt kundesenter (tlf: 38 10 00 80 eller epost: [email protected]). Mvh Ida, Norgesenergi

Norges energi

Omtale av  Elaine J. V

Norges energi er pålittelig og holde avtale. Pris er noe lunder stabilt

Svar fra NorgesEnergi
08.05.2023 08:19

Hei Elaine J. V Vi takker så mye for din tilbakemelding, og det er godt å høre at du er fornøyd med oss som strømleverandør og din strømavtale. Om det skulle være noe vi kan hjelpe deg med så tar du kontakt med vårt kundesenter (tlf: 38 10 00 80 eller epost: [email protected]). Mvh Ida, Norgesenergi

Rimelig pris

Omtale av  Pål

God service og seriøs med kunder. Opplever svært positiv

Svar fra NorgesEnergi
08.05.2023 08:18

Hei Pål. Det er veldig fint å høre at du er fornøyd med oss som strømleverandør samt vårt kundesenter. Om det skulle være noe vi kan hjelpe deg med så tar du kontakt med vårt kundesenter (tlf: 38 10 00 80 eller epost: [email protected]). Mvh Ida, Norgesenergi

Test din strømavtale
Test strømavtalen din
Vår robot analyserer og tester strømavtalen din mot alle andre på markedet
Ta testen
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Synes Norges Energi er et pålitelig og trygt selskap

Omtale av  Hans W. H

Fakturaene inneholder alle nødvendige opplysninger om pris og forbruk på en grei og forståelig måte

Svar fra NorgesEnergi
02.05.2023 08:24

Hei Hans W. H. Vi takker for tilbakemeldingen, og det er fint å høre at du er fornøyd med oppsettet på fakturaen. Om det skulle være noe vi kan hjelpe deg med så tar du kontakt med vårt kundesenter (tlf: 38 10 00 80 eller epost: [email protected]). Mvh Ida, Norgesenergi

Løaningsorienterte

Omtale av  Jannicke

Var en i vanskelig situasjon og ringte dem for avtale. Snakket med en ung mann som satt alt de kunne i verk for å hjelpe meg. Fantastisk. Empatisk. Løsningsorientert. Kan mye om sitt produkt. Jeg har jobbet med strømsalg. Aldri med NorgesEnerg. Han tok vare at jeg ble ivaretatt. Og ringte meg opp og ordnet 3 ganger. I løpet av dagen var alt i orden. Jeg kommer ikke til å bytte. Han skaffet en lojal kunde.

Svar fra NorgesEnergi
02.05.2023 08:23

Hei Jannicke. Vi takker så mye for den fine tilbakemelding, og det er godt å høre at du er fornøyd med oss som strømleverandør samt vårt kundesenter. Om det skulle være noe vi kan hjelpe deg med så tar du kontakt med vårt kundesenter (tlf: 38 10 00 80 eller epost: [email protected]). Mvh Ida, Norgesenergi

Dårlig pris, bindingstid på avtalen jeg var på.

Omtale av  Emilie

Jeg fikk tilbud om en bedriftsavtale som viste seg å ha 12 mnd. bindingstid. Da jeg sa opp fikk jeg ingen beskjed om at strømmen ville bli stoppet før jeg fikk oppgjørsfaktura. Det var dårlig informasjon ved inngåelse og oppsigelse av avtalen.

Svar fra NorgesEnergi
02.05.2023 08:29

Hei Emilie. Vi synes det er leit å høre at du har hatt denne opplevelsen hos oss og at du føler du ikke fikk nok informasjon. Vi ønsker å være tydelige i vår kundekontakt og ønsker at alle våre kunder skal ha mottatt god informasjon ved bestilling. Jeg håper du vil ta kontakt med vårt kundesenter ([email protected] eller tlf: 38 10 00 81) slik at vi kan undersøke det. Mvh Ida, Norgesenergi

Veldig bra

Omtale av  Terje V

Eg er svært fornøyd med med dere som min strøm leverandører.

Svar fra NorgesEnergi
28.04.2023 08:05

Hei Terje V. Vi takker for din fine tilbakemelding, og det er godt å høre at du er fornøyd med oss som din strømleverandør. Mvh Ida, Norgesenergi

Lureri

Omtale av  Mads

Ble lurt og sa ja til et "Bedrift Aktiv". Dette er et abonnement ment for å lure personer med enkeltpersonforetak og ungå forbrukerkjøpsloven. De skal ha gebyr på 3000kr for oppsigelse og resten av avtalevilkårene er fylt av paragrafer til fordel for NorgesEnergi.Har enda ikke fått første faktura, men alt peker mot at de gjør en allerede dyr strøm dyrere! UNNGÅ DEM!

Svar fra NorgesEnergi
25.04.2023 08:21

Hei Mads. Vi synes det er leit å høre at du har hatt denne opplevelsen hos oss og at du føler deg lurt. Det er ikke vår intensjon. Vi ønsker å være tydelige i vår kundekontakt og ønsker at alle våre kunder skal ha mottatt god informasjon i henhold til bestillingen. Det skal også bekreftes skriftlig av kunde ved inngåelse. Jeg håper du vil ta kontakt med vårt kundesenter ([email protected] eller tlf: 38 10 00 81) slik at vi kan se på saken. Mvh Ida Norgesenergi

Test din strømavtale
Test strømavtalen din
Vår robot analyserer og tester strømavtalen din mot alle andre på markedet
Ta testen
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Holder ikke hva de reklamerer med!

Omtale av  Henry S

Lovers bonus ved verving av nye kunder, men kundeservice kan tydeligvis ikke jobben sin. Styr unna! Og deres sensor for omtale her bestemmer kun god omtale ikke fakta

Svar fra NorgesEnergi
21.04.2023 08:28

Hei Henry S. Vi synes det er leit å høre at du har hatt en dårlig opplevelse vedrørende kontakt me vårt kundesenter. Ved verving så vil en få 500 kr i bonus såfremt det er benyttet vervelenke samt den du har vervet har aktivert avtalen. Ta gjerne kontakt med vårt kundesenter på nytt om du ønsker at vi undersøker verving i din avtale. Vårt kundesenter kan kontaktes via epost ([email protected]) eller per telefon 38 10 00 80 (08-16 man-fre). Mvh Ida, Norgesenergi

NorgesEnergi

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR