Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
NorgesEnergi
3.0
2 081 verifiserte omtaler

NorgesEnergi omtaler og erfaringer

Nøytral trend

NorgesEnergi opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

3.0
Middels
2 081 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
#74
Forferdelig
NorgesEnergi er rangert
#74 av 88 strømselskaper
45%
Middels
45% anbefaler NorgesEnergi
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på strøm
Få tilbud på strømavtale
Sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!

Utforsk 2 081 omtaler om NorgesEnergi

FILTRER OMTALER
659
271
135
124
892
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med NorgesEnergi?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Dere ligger inn forsikringer og annet i avtaler uten at kunden vet om det og tar betaling for det

Omtale av  Øyvind

Har prøvd og ringe dere, har sittet en time i kø, prøver du chat funksjonen kommer du til med en gang, men de folka der kan ikke hjelpe deg, ber deg bare ringe, så da blir det tlf kø venting.

Svar fra NorgesEnergi
23.02.2022 16:15

Hei Øyvind! Hei xxx! Beklager sen tilbakemelding. På grunn av mange spørsmål knyttet til vinterens høye strømpriser, ny nettleiemodell og kompensasjonsordning har det vært svært stor trafikk på kundesenteret vårt. Det har dessverre ført til at vi ikke har fått svart tilbakemeldinger på bytt.no som vi ønsker. Vi beklager lang ventetid i våre kanaler. Kapasiteten på kundesenteret har vært sprengt i vinter grunnet den store pågangen, noe som dessverre har ført til en lenger svartid enn vi ønsker å tilby deg som kunde. Mvh Anna, NorgesEnergi.

Fornøyd

Omtale av  John

Garantere prisnivået å være blant de 10 beste på pris til enhver tid...

Svar fra NorgesEnergi
23.02.2022 16:15

Hei John! Beklager sen tilbakemelding. På grunn av mange spørsmål knyttet til vinterens høye strømpriser, ny nettleiemodell og kompensasjonsordning har det vært svært stor trafikk på kundesenteret vårt. Det har dessverre ført til at vi ikke har fått svart tilbakemeldinger på bytt.no som vi ønsker. Takk for at du tok deg tid til å legge igjen en hyggelig kommentar! Det setter vi stor pris på. Mvh Anna, NorgesEnergi.

Strømabbonoment

Omtale av  Kenneth G

Elendig 3.5t med samme sang uten å nå kundeservice…funksjonen tilbakering fungerte ikke…snakket med en operatør til slutt..utrykte fortvilelse ang.abbonoment på feil måler..dagen etter får jeg melding om at strømabbonoment nok en gang er satt på feil måler, etter at jeg gjentatte ganger ga beskjed om hvilken måler abbonoment skulle stå på…helt fullstendig uforståelig! Norges energi må rydde opp i tekniske problemer og øke bemanning på kundeservice!

Svar fra NorgesEnergi
23.02.2022 16:15

Hei Kenneth G! Beklager sen tilbakemelding. På grunn av mange spørsmål knyttet til vinterens høye strømpriser, ny nettleiemodell og kompensasjonsordning har det vært svært stor trafikk på kundesenteret vårt. Det har dessverre ført til at vi ikke har fått svart tilbakemeldinger på bytt.no som vi ønsker, samt at ventetiden i våre kanaler har vært mye høyere enn vi ønsker å tilby kundene våre. Håper denne saken løste seg for deg! Viss ikke kan du gjerne sende en henvendelse til vårt kundesenter på epost [email protected] eller telefon 38 10 00 80 sånn at vi får sett på saken på nytt. Mvh Anna, NorgesEnergi.

Rimelig

Omtale av  Cathrine

Jeg er fornøyd med Norgesenergi. Synes bare det er så rart at kalkylene , avlesing pr.døgn,er såå like når jeg slår av ovn og fyrer med ved,eller ikke er hjemme og en ovn står på. Om jeg ikke vaskerklær eller ikke er toppene på tider jeg ikke bruker mye strøm og lave når jeg faktisk bruker litt. Merkelig!! Denne appen som heter "Forbruk" kunne vært forklart bedre.

Svar fra NorgesEnergi
23.02.2022 16:15

Hei Cathrine! Beklager sen tilbakemelding. På grunn av mange spørsmål knyttet til vinterens høye strømpriser, ny nettleiemodell og kompensasjonsordning har det vært svært stor trafikk på kundesenteret vårt. Det har dessverre ført til at vi ikke har fått svart tilbakemeldinger på bytt.no som vi ønsker. Så hyggelig å høre at du er fornøyd med oss i NorgesEnergi! Når det gjelder forbruk er det netteier som er ansvarlig for å lese av måleren din og sende avlesninger videre til Elhub som igjen blir lagt inn på Min Side på vår hjemmeside. Dersom det er uregelemessigheter eller man har spørsmål om de avlesninger som er gjort må man ta kontakt med netteier. Mvh Anna, NorgesEnergi

grei nok

Omtale av  Jan E. P

gjør så at kundene kanskje får den billigste energien på sikt

Svar fra NorgesEnergi
23.02.2022 16:15

Hei Jan E. P! Beklager sen tilbakemelding. På grunn av mange spørsmål knyttet til vinterens høye strømpriser, ny nettleiemodell og kompensasjonsordning har det vært svært stor trafikk på kundesenteret vårt. Det har dessverre ført til at vi ikke har fått svart tilbakemeldinger på bytt.no som vi ønsker. Takk for at du tok deg tid til å legge igjen en hyggelig kommentar! Det setter vi stor pris på. Mvh Anna, NorgesEnergi

Test din strømavtale
Test strømavtalen din
Vår robot analyserer og tester strømavtalen din mot alle andre på markedet
Ta testen
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Underbemannet kundeservice

Omtale av  Nils

Man må ha god tid og god tålmodighet. Passer for pensjonister. Godt nytt år

Svar fra NorgesEnergi
23.02.2022 16:15

Hei Nils! Beklager sen tilbakemelding. På grunn av mange spørsmål knyttet til vinterens høye strømpriser, ny nettleiemodell og kompensasjonsordning har det vært svært stor trafikk på kundesenteret vårt. Det har dessverre ført til at vi ikke har fått svart tilbakemeldinger på bytt.no som vi ønsker. Takk for at du tok deg tid til å legge igjen en hyggelig kommentar! Det setter vi stor pris på. Mvh Anna, NorgesEnergi

Forferdelig dårlig kundeservice

Omtale av  Odd

Dessverre er jeg nødt til å gå så langt og si at det jobber inkompetente mennesker på kundeservice som hverken lytter en svarer på spørsmål. I mitt tilfelle hadde jeg tegnet to abonnement via deres hjemmeside. Unnvikende svar når jeg spør om prismatch og ber om at jeg legger dette inn via min side. Får ingen bekreftelse. Ingen Chat tilgjengelig via min side og heller ingen av mine 3 e-poster besvart siste 3 ukene. Et selskap man bør styre langt unna med mindre du absolutt ikke har noen spørsmål og er glad i og bli oppringt av en Norges Energi selger som skal bekrefte dine opplysninger, men selge deg inn en masse unødvendige dyre tilleggstjenester

Svar fra NorgesEnergi
23.02.2022 16:14

Hei Odd! Beklager sen tilbakemelding. På grunn av mange spørsmål knyttet til vinterens høye strømpriser, ny nettleiemodell og kompensasjonsordning har det vært svært stor trafikk på kundesenteret vårt. Det har dessverre ført til at vi ikke har fått svart tilbakemeldinger på bytt.no som vi ønsker. Det er leit å høre at du ikke har vært fornøyd med kontakt med vårt kundesenter. Vi jobber hver dag for å yte den beste servicen, men dessverre er realiteten at kapasiteten på kundesenteret har vært sprengt i vinter og svartiden i våre kanaler har vært mye lenger enn vi ønsker å tilby. Ta gjerne kontakt med vårt kundesenter på telefon 38 10 00 80 dersom det skulle være noe vi kan hjelpe deg med nå. Mvh Anna, NorgesEnergi.

Feil og lite informasjon

Omtale av  Christoffer

Blei lovet lav strømpris, men etter 14 dager når avtalen startet opp var prisen meir enn doblet seg, uten noe beskjed om dette.

Svar fra NorgesEnergi
23.02.2022 16:14

Hei Christoffer! Beklager sen tilbakemelding. På grunn av mange spørsmål knyttet til vinterens høye strømpriser, ny nettleiemodell og kompensasjonsordning har det vært svært stor trafikk på kundesenteret vårt. Det har dessverre ført til at vi ikke har fått svart tilbakemeldinger på bytt.no som vi ønsker. Det er leit å høre at du ikke har vært fornøyd med strømavtalen hos oss. Dersom man har en variabel strømavtale kan strømprisen bli endret med 14 dagers varsel, og varselet går ut til kundene som har en aktiv strømavtale. Dersom man blir kunde etter prisvarselet er sendt ut er nye priser oppgitt på vår hjemmeside og det vil ikke bli sendt ut per epost på nytt. Ta gjerne kontakt med vårt kundesenter på telefon 38 10 00 80 dersom du har flere spørsmål. Mvh Anna, NorgesEnergi.

Fornøyd kunde

Omtale av  Hans O

Fornøyd med pris på strøm,får go informasjon ang strømpriser.generelt fornøyd som kunde hos norgesenergi

Svar fra NorgesEnergi
23.02.2022 16:14

Hei Hans O! Beklager sen tilbakemelding. På grunn av mange spørsmål knyttet til vinterens høye strømpriser, ny nettleiemodell og kompensasjonsordning har det vært svært stor trafikk på kundesenteret vårt. Det har dessverre ført til at vi ikke har fått svart tilbakemeldinger på bytt.no som vi ønsker. Tusen takk for at du tok deg tid til å legge igjen en hyggelig kommentar! Det setter vi stor pris på. Mvh Anna, NorgesEnergi.

Kundevennlig

Omtale av  Jan T

Hyggelig og rask tilbakemelding, vennlig og relevant veiledning.

Svar fra NorgesEnergi
23.02.2022 16:14

Hei Jan, Beklager sen tilbakemelding. På grunn av mange spørsmål knyttet til vinterens høye strømpriser, ny nettleiemodell og kompensasjonsordning har det vært svært stor trafikk på kundesenteret vårt. Det har dessverre ført til at vi ikke har fått svart tilbakemeldinger på bytt.no som vi ønsker. Så hyggelig å høre at du er fornøyd med avtalen din hos NorgesEnergi! Kontakt gjerne vårt kundesenter om det skulle være noe vi kan hjelpe deg med. Mvh Nina - NorgesEnergi

Test din strømavtale
Test strømavtalen din
Vår robot analyserer og tester strømavtalen din mot alle andre på markedet
Ta testen
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Avtalebrudd

Omtale av  Inger

14. desember fikk vi tilbud om fastpris i januar og februar til 189,99 øre. (Pr. sms, ingenting med liten skrift) Vi takket ja til dette, men noen dager etter fikk vi sms om at prisen ville øke til 368,99 øre. Har de lov til dette? Det er da et avtalebrudd?

Svar fra NorgesEnergi
23.02.2022 16:14

Hei Inger, Beklager sen tilbakemelding. På grunn av mange spørsmål knyttet til vinterens høye strømpriser, ny nettleiemodell og kompensasjonsordning har det vært svært stor trafikk på kundesenteret vårt. Det har dessverre ført til at vi ikke har fått svart tilbakemeldinger på bytt.no som vi ønsker. Dersom du har takket ja til fastpris gjennom produktet Prissikring innen tidsfristen skal du få fastpris som avtalt i perioden. Dersom du har en variabel strømavtale hos oss vil du likevel fremdeles motta varslinger om prisendring i grunnavtalen din. Dersom du har fastpris i perioden kan du da se bort i fra prisvarselet. Ta gjerne kontakt med vårt kundesenter dersom noe fremdeles er uklart. Mvh Nina - NorgesEnergi

Veldig fornøyd

Omtale av  Maria

Veldig fornøyd. Eneste er at appen er vanskelig og bruke, og ofte ikke fungerer. Så det hadde vært fint og fått ordnet på.

Svar fra NorgesEnergi
23.02.2022 16:14

Hei Maria! Beklager sen tilbakemelding. På grunn av mange spørsmål knyttet til vinterens høye strømpriser, ny nettleiemodell og kompensasjonsordning har det vært svært stor trafikk på kundesenteret vårt. Det har dessverre ført til at vi ikke har fått svart tilbakemeldinger på bytt.no som vi ønsker. Så hyggelig å høre at du er fornøyd med avtalen din hos NorgesEnergi! Vi vil lansere ny app i nærmeste fremtid og håper du blir fornøyd med denne når den lanseres. Kontakt gjerne vårt kundesenter om det skulle være noe vi kan hjelpe deg med. Mvh Nina - NorgesEnergi

Dette er svindel!!

Omtale av  Joachim

De kaller avtalen for : "gul elkjøpspot" Men dette er ikke en spotprisavtale som de andre spotprisavtalene der ute, selv om du skulle tro det av navnet. De har ikke timespot som er vanlig ved spotprisavtaler. Så når jeg lader bilen om natten så får jeg ikke rimeligere pris pr. kwt. som Nordpool selger til Norgesenergi på det tidspunktet. Jeg gikk fra å betale ca. 2500 kr for 1 måned til ca. 1000 kr for 5 dager

Svar fra NorgesEnergi
23.02.2022 16:14

Hei Joachim! Beklager sen tilbakemelding. På grunn av mange spørsmål knyttet til vinterens høye strømpriser, ny nettleiemodell og kompensasjonsordning har det vært svært stor trafikk på kundesenteret vårt. Det har dessverre ført til at vi ikke har fått svart tilbakemeldinger på bytt.no som vi ønsker. Avtalen Gul Elkjøpspot har fastbeløp kr 29,- samt et påslag på 5,99 øre/kwh. Ut over dette får du strøm til innkjøpspris. Dersom du har et timesmålt anlegg (AMS), faktureres du for ditt eksakte forbruk den enkelte time gjennom alle døgnets 24 timer. På din strømfaktura vil dette framkomme som en snittpris for måneden, for å unngå en lang og uoversiktelig faktura . Ta gjerne kontakt med vårt kundesenter dersom noe er uklart. Mvh Nina - NorgesEnergi

Har ingen klager

Omtale av  Tb

har ikke hatt noen problemer med Norgesenergi. De har en oversiktlig nettside.

Svar fra NorgesEnergi
23.02.2022 16:14

Hei Tb, Beklager sen tilbakemelding. På grunn av mange spørsmål knyttet til vinterens høye strømpriser, ny nettleiemodell og kompensasjonsordning har det vært svært stor trafikk på kundesenteret vårt. Det har dessverre ført til at vi ikke har fått svart tilbakemeldinger på bytt.no som vi ønsker. Så flott å høre at du er fornøyd med avtalen din hos oss, og nettsiden vår. Kontakt gjerne kuindesenteret dersom det skulle være noe vi kan hjelpe deg med. Mvh Nina - NorgesEnergi

god service

Omtale av  Tom F

Effektiv og ryddig i kommunikasjon og med oppfølging av avtaler

Svar fra NorgesEnergi
23.02.2022 16:14

Hei Tom! Beklager sen tilbakemelding. På grunn av mange spørsmål knyttet til vinterens høye strømpriser, ny nettleiemodell og kompensasjonsordning har det vært svært stor trafikk på kundesenteret vårt. Det har dessverre ført til at vi ikke har fått svart tilbakemeldinger på bytt.no som vi ønsker. Så hyggelig å høre at du er fornøyd med avtalen din hos NorgesEnergi! Kontakt gjerne vårt kundesenter om det skulle være noe vi kan hjelpe deg med. Mvh Nina - NorgesEnergi

Få gode tilbud på strøm der du bor
Få gode tilbud på strøm der du bor
La selskapene konkurrere om å gi deg best pris, og sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!
Få tilbud
Tar kun 2 minutter La selskapene konkurrere

Ryddig strømselskap og oversiktlig, ok priser.

Omtale av  Bjørn

Oversiktlige avtaler, ok priser. Hyggelig kundeservice og de er til å stole på.

Svar fra NorgesEnergi
23.02.2022 16:14

Hei Bjørn! Beklager sen tilbakemelding. På grunn av mange spørsmål knyttet til vinterens høye strømpriser, ny nettleiemodell og kompensasjonsordning har det vært svært stor trafikk på kundesenteret vårt. Det har dessverre ført til at vi ikke har fått svart tilbakemeldinger på bytt.no som vi ønsker. Så hyggelig å høre at du er fornøyd med din strømavtale hos NorgesEnergi! Kontakt gjerne vårt kundesenter om det skulle være noe vi kan hjelpe deg med. mvh Nina - NorgesEnergi

NorgesEnergi

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR