NorgesEnergi opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Veldig fornøyd. Eneste er at appen er vanskelig og bruke, og ofte ikke fungerer. Så det hadde vært fint og fått ordnet på.
Hei Maria! Beklager sen tilbakemelding. På grunn av mange spørsmål knyttet til vinterens høye strømpriser, ny nettleiemodell og kompensasjonsordning har det vært svært stor trafikk på kundesenteret vårt. Det har dessverre ført til at vi ikke har fått svart tilbakemeldinger på bytt.no som vi ønsker. Så hyggelig å høre at du er fornøyd med avtalen din hos NorgesEnergi! Vi vil lansere ny app i nærmeste fremtid og håper du blir fornøyd med denne når den lanseres. Kontakt gjerne vårt kundesenter om det skulle være noe vi kan hjelpe deg med. Mvh Nina - NorgesEnergi
De kaller avtalen for : "gul elkjøpspot" Men dette er ikke en spotprisavtale som de andre spotprisavtalene der ute, selv om du skulle tro det av navnet. De har ikke timespot som er vanlig ved spotprisavtaler. Så når jeg lader bilen om natten så får jeg ikke rimeligere pris pr. kwt. som Nordpool selger til Norgesenergi på det tidspunktet. Jeg gikk fra å betale ca. 2500 kr for 1 måned til ca. 1000 kr for 5 dager
Hei Joachim! Beklager sen tilbakemelding. På grunn av mange spørsmål knyttet til vinterens høye strømpriser, ny nettleiemodell og kompensasjonsordning har det vært svært stor trafikk på kundesenteret vårt. Det har dessverre ført til at vi ikke har fått svart tilbakemeldinger på bytt.no som vi ønsker. Avtalen Gul Elkjøpspot har fastbeløp kr 29,- samt et påslag på 5,99 øre/kwh. Ut over dette får du strøm til innkjøpspris. Dersom du har et timesmålt anlegg (AMS), faktureres du for ditt eksakte forbruk den enkelte time gjennom alle døgnets 24 timer. På din strømfaktura vil dette framkomme som en snittpris for måneden, for å unngå en lang og uoversiktelig faktura . Ta gjerne kontakt med vårt kundesenter dersom noe er uklart. Mvh Nina - NorgesEnergi
har ikke hatt noen problemer med Norgesenergi. De har en oversiktlig nettside.
Hei Tb, Beklager sen tilbakemelding. På grunn av mange spørsmål knyttet til vinterens høye strømpriser, ny nettleiemodell og kompensasjonsordning har det vært svært stor trafikk på kundesenteret vårt. Det har dessverre ført til at vi ikke har fått svart tilbakemeldinger på bytt.no som vi ønsker. Så flott å høre at du er fornøyd med avtalen din hos oss, og nettsiden vår. Kontakt gjerne kuindesenteret dersom det skulle være noe vi kan hjelpe deg med. Mvh Nina - NorgesEnergi
Effektiv og ryddig i kommunikasjon og med oppfølging av avtaler
Hei Tom! Beklager sen tilbakemelding. På grunn av mange spørsmål knyttet til vinterens høye strømpriser, ny nettleiemodell og kompensasjonsordning har det vært svært stor trafikk på kundesenteret vårt. Det har dessverre ført til at vi ikke har fått svart tilbakemeldinger på bytt.no som vi ønsker. Så hyggelig å høre at du er fornøyd med avtalen din hos NorgesEnergi! Kontakt gjerne vårt kundesenter om det skulle være noe vi kan hjelpe deg med. Mvh Nina - NorgesEnergi
Oversiktlige avtaler, ok priser. Hyggelig kundeservice og de er til å stole på.
Hei Bjørn! Beklager sen tilbakemelding. På grunn av mange spørsmål knyttet til vinterens høye strømpriser, ny nettleiemodell og kompensasjonsordning har det vært svært stor trafikk på kundesenteret vårt. Det har dessverre ført til at vi ikke har fått svart tilbakemeldinger på bytt.no som vi ønsker. Så hyggelig å høre at du er fornøyd med din strømavtale hos NorgesEnergi! Kontakt gjerne vårt kundesenter om det skulle være noe vi kan hjelpe deg med. mvh Nina - NorgesEnergi
En sleip selger greide å registrere meg som kunde uten at jeg hadde lagt inn en bestilling selv. Byttet fort tilbake til spotpris avtale fra Hafslund.
Hei Steinar, Beklager sen tilbakemelding. På grunn av mange spørsmål knyttet til vinterens høye strømpriser, ny nettleiemodell og kompensasjonsordning har det vært svært stor trafikk på kundesenteret vårt. Det har dessverre ført til at vi ikke har fått svart tilbakemeldinger på bytt.no som vi ønsker. Det er beklagelig å høre at du har hatt en dårlig opplevelse med NorgesEnergi som din strømleverandør. Vi ønsker gjerne å undersøke saken din, og håper du har mulighet til å kontakte oss igjen. Mvh Nina - NorgesEnergi
Det er bare strøm med opprinnelsesgaranti som garantert kommer fra fornybare kilder. Det gjør den i prinsippet ikke dersom slikt sertifikat er solgt til f.eks Tyskland, mens selve kraften blir solgt i Norge. Fra NorgesEnergi må det kjøpes en tilleggsavtale pr forbrukssted, med et fast gebyr pr måned. Det burde vært inkludert, eller med et lavt tillegg pr kWh (ikke måned).
Hei Knut! Beklager sen tilbakemelding. På grunn av mange spørsmål knyttet til vinterens høye strømpriser, ny nettleiemodell og kompensasjonsordning har det vært svært stor trafikk på kundesenteret vårt. Det har dessverre ført til at vi ikke har fått svart tilbakemeldinger på bytt.no som vi ønsker. Vi takker for din tilbakemelding angående produktet 100% fornybar energi og tar tilbakemeldingen din videre. Mvh Nina - NorgesEnergi
Enkelt å ha oversikt og kontroll. Relativt gode priser
Hei Torbjørn! Beklager sen tilbakemelding. På grunn av mange spørsmål knyttet til vinterens høye strømpriser, ny nettleiemodell og kompensasjonsordning har det vært svært stor trafikk på kundesenteret vårt. Det har dessverre ført til at vi ikke har fått svart tilbakemeldinger på bytt.no som vi ønsker. Så hyggelig å høre at du er fornøyd med strømavtalen din hos NorgesEnergi, vi setter stor pris på at du har tatt deg tid til å legge igjen en tilbakemelding. Mvh Nina - NorgesEnergi
De fungerer fint helt til du får et problem og må kontakte kundesenteret, dom ikke svarer.
Hei Steinar, Jeg beklager at du har opplevd lang behandlingstid hos oss. Kundesenteret opplever for tiden stor pågang og har av den grunn dessverre lengre behandlingstid enn vi ønsker. Vi ønsker gjerne å undersøke saken din, og håper du har mulighet til å kontakte oss igjen. Mvh Nina - NorgesEnergi
Skjult bruddgebyr, selvom du angrer deg innenfor angrefristen. Bytte rask tilbake til Gudbrandsdalen energi
Hei Ole! Jeg beklager at du har opplevd lang behandlingstid hos oss. Kundesenteret opplever for tiden stor pågang og har av den grunn dessverre lengre behandlingstid enn vi ønsker. Dersom man har inngått strømavtale med avtaleperiode skal dette alltid informeres om ved avtaleinngåelse. Man har også alltid 14 dagers angrerett så lenge avtalen ikke er inngått på fast utsalgssted. Vi ønsker derfor gjerne å undersøke saken din, og håper du har mulighet til å kontakte oss igjen. Kontakt oss gjerne per telefon: 38 10 00 80. Mvh Nina - NorgesEnergi
Kunderevice ringte raskt opp igjen etter at jeg be om å bli oppringt. Hjelpsom kundebehandler som ga god veiledning
Hei Wenche! Beklager sen tilbakemelding. På grunn av mange spørsmål knyttet til vinterens høye strømpriser, ny nettleiemodell og kompensasjonsordning har det vært svært stor trafikk på kundesenteret vårt. Det har dessverre ført til at vi ikke har fått svart tilbakemeldinger på bytt.no som vi ønsker. Så hyggelig å høre at du er fornøyd med avtalen din hos NorgesEnergi! Kontakt gjerne vårt kundesenter igjen om det skulle være noe mer vi kan hjelpe deg med. Mvh Nina - NorgesEnergi
Lavest i markedet på påslag på spotpris. Hadde kontakt med kundeservice da jeg var satt opp på feil produkt i dialog med selger. Fikk byttet uten problemer
Hei Ole! Beklager sen tilbakemelding. På grunn av mange spørsmål knyttet til vinterens høye strømpriser, ny nettleiemodell og kompensasjonsordning har det vært svært stor trafikk på kundesenteret vårt. Det har dessverre ført til at vi ikke har fått svart tilbakemeldinger på bytt.no som vi ønsker. Så hyggelig å høre at du er fornøyd med avtalen din hos oss. Ta gjerne kontakt igjen med vårt kundesenter dersom det skulle være noe mer vi kan hjelpe deg med. Mvh Nina - NorgesEnergi
Jeg fikk veldig god hjelp av kundeservice, satte pris på den gode veiledningen ,
Hei Otterlei C! Beklager sen tilbakemelding. På grunn av mange spørsmål knyttet til vinterens høye strømpriser, ny nettleiemodell og kompensasjonsordning har det vært svært stor trafikk på kundesenteret vårt. Det har dessverre ført til at vi ikke har fått svart tilbakemeldinger på bytt.no som vi ønsker. Så hyggelig å høre at du var fornøyd med hjelpen du fikk i kontakt med vårt kundesenter! Kontakt gjerne vårt kundesenter igjen om det skulle være noe mer vi kan hjelpe deg med. Mvh Nina - NorgesEnergi
Jeg har vært kunde i 8 år og har bare gode erfaringer med Norges Energi.
Hei Jan Egil, Beklager sen tilbakemelding. På grunn av mange spørsmål knyttet til vinterens høye strømpriser, ny nettleiemodell og kompensasjonsordning har det vært svært stor trafikk på kundesenteret vårt. Det har dessverre ført til at vi ikke har fått svart tilbakemeldinger på bytt.no som vi ønsker. Så hyggelig å høre at du er fornøyd med avtalen din hos NorgesEnergi! Kontakt gjerne vårt kundesenter om det skulle være noe vi kan hjelpe deg med. Mvh Nina - NorgesEnergi
Har hatt dere en tid nå, og synes det er greit å forholde seg til dere. Supert at jeg får både strøm og nettleie på en faktura.
Hei Arne! Beklager sen tilbakemelding. På grunn av mange spørsmål knyttet til vinterens høye strømpriser, ny nettleiemodell og kompensasjonsordning har det vært svært stor trafikk på kundesenteret vårt. Det har dessverre ført til at vi ikke har fått svart tilbakemeldinger på bytt.no som vi ønsker. Så hyggelig å høre at du er fornøyd med NorgesEnergi som din strømleverandør. Vi takker for at du har tatt deg tid til å legge igjen en tilbakemelding. mvh Nina - NorgesEnergi
Vil prøve å være så saklig som overhodet i denne tilbakemeldingen. Har vært fornøyd med prismatchen til NorgesEnergi, helt frem til de gjorde om dette til elektronisk. Jeg får ingen beskjed om dette er i orden før måneden er over og det vises klart å tydelig på fakturaen at dette ikke er blitt registrert hos dem. De har heller ikke prismatch på avtaler som har minuspåslag. Kan man egentlig kalle det da prismatch? De tar heller ikke telefonen når jeg ringer inn angående spørsmål om faktura/prismatch. Har nå hørt på skurrete og usedvanlig høy musikk på deres telefonlinje i 45min. Jeg får beskjed om at "Du kan når som helst taste 1 for å legge inn nummeret ditt dersom du ønsker å bli ringt opp igjen". Når jeg trykker 1 så fortsetter bare musikken, så denne fungerer ikke. Dette beskriver bare hvor uprofesjonelt gjennomført kundeservicen er hos dem. Dette er ikke de ansattes feil da jeg opplever de som hyggelige, men makan så vanskelig det skal være å ta en tlf eller få ring tilbake funksjonen til å fungere. Føler meg ikke ivaretatt hos dem så her bytter jeg til noen andre. Ringte en annen strømleverandør der det fungerte å legge inn nr for at de skulle ringe meg tilbake og de ringte innen 2min. At man må sette av bortimot flere timer for å få svar på et spørsmål på prismatch/faktura skulle ikke vært lov. Takk og farvel NorgesEnergi. Kommer ikke til å anbefale dere til en sjel. Om dere skal få meg som kunde igjen så må dere få fikset en ordentlig prismatch og profesjonelle systemer som kan håndtere kundeoppfølgingen.
Hei Ed! På grunn av mange spørsmål knyttet til vinterens høye strømpriser, støttekompensasjon fra staten og ny nettleiemodell er det for tiden svært stor trafikk på kundesenteret vårt. Det vil derfor være unormalt lang ventetid på telefonen og svartid på epost. Vi beklager at det har vært vanskelig å komme i kontakt med oss. Vedrørende Prismatch så ønsker ikke NorgesEnergi å bidra til at lokkeprisavtaler skal bli standarden i bransjen og derfor vil vi ikke prismatche mot denne type avtaler. Lokkeprisavtalene øker også kraftig i pris over tid, og gir et falskt bilde av avtalens gunstighet. Vi har derfor valgt å ikke tilby prismatch ved denne type avtaler. Ønsker deg en god jul. Mvh Anna, NorgesEnergi.