Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert mai 2024
NorgesEnergi
3.0
2 086 verifiserte omtaler

NorgesEnergi omtaler og erfaringer

Nøytral trend

NorgesEnergi opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

3.0
Middels
2 086 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
#74
Forferdelig
NorgesEnergi er rangert
#74 av 88 strømselskaper
45%
Middels
45% anbefaler NorgesEnergi
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på strøm
Få tilbud på strømavtale
Sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!

Utforsk 2 086 omtaler om NorgesEnergi

FILTRER OMTALER
660
272
136
125
893
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med NorgesEnergi?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Vanskelig å komme i kontakt med kundeservice

Omtale av  Tone

Ringte kundeservice for å få svar på spørsmål om siste faktura. I og med at jeg har byttet strømleverandør er muligheten til å logge inn på Min Side ikke tilstede. La igjen mitt telefonnummer for at de skulle ringe tilbake, men etter 4 timer har jeg fremdeles ikke hørt noe. Skuffende...

Svar fra NorgesEnergi
23.02.2022 16:18

Hei Tone, Beklager sen tilbakemelding og at du har opplevd vansker med å få tak på oss. På grunn av mange spørsmål knyttet til vinterens høye strømpriser, ny nettleiemodell og kompensasjonsordning har det vært svært stor trafikk på kundesenteret vårt. Vi har derfor dessverre lengre behandlingstid enn normalt. Kontakt gjerne vårt kundesenter igjen dersom det fremdeles skulle være noe vi kan hjelpe deg med. Mvh Nina - NorgesEnergi

Helt greit

Omtale av  Torbjørn

Hverken dyrt eller billig. Kundeservice har et lite forbedringspotensiale.

Svar fra NorgesEnergi
23.02.2022 16:18

Hei Torbjørn! Beklager sen tilbakemelding. På grunn av mange spørsmål knyttet til vinterens høye strømpriser, ny nettleiemodell og kompensasjonsordning har det vært svært stor trafikk på kundesenteret vårt. Det har dessverre ført til at vi ikke har fått svart tilbakemeldinger på bytt.no som vi ønsker. Vi takker for at du har gitt oss tilbakemelding, og tar dette med oss videre. Kontakt gjerne vårt kundesenter dersom det skulle være noe vi kan hjelpe deg med. mvh Nina - NorgesEnergi

Oversiktelige og ryddig avtale.

Omtale av  Frank T. H

Du får god service og oppdatering,ryddige og forståelsesfulle fakturaer,og en pris som kan konkurere med de fleste.

Svar fra NorgesEnergi
23.02.2022 16:18

Hei Frank! Beklager sen tilbakemelding. På grunn av mange spørsmål knyttet til vinterens høye strømpriser, ny nettleiemodell og kompensasjonsordning har det vært svært stor trafikk på kundesenteret vårt. Det har dessverre ført til at vi ikke har fått svart tilbakemeldinger på bytt.no som vi ønsker. Så hyggelig å høre at du er fornøyd med avtalen din hos NorgesEnergi! Kontakt gjerne vårt kundesenter om det skulle være noe vi kan hjelpe deg med. Mvh Nina - NorgesEnergi

Forblir kunde

Omtale av  Tone

Etter flere undersøkelser så fremstår fortsatt min avtale som en lønnsom løsning for meg 👍

Svar fra NorgesEnergi
23.02.2022 16:18

Hei Tone! Beklager sen tilbakemelding. På grunn av mange spørsmål knyttet til vinterens høye strømpriser, ny nettleiemodell og kompensasjonsordning har det vært svært stor trafikk på kundesenteret vårt. Det har dessverre ført til at vi ikke har fått svart tilbakemeldinger på bytt.no som vi ønsker. Så hyggelig å høre at du er fornøyd med avtalen din hos NorgesEnergi! Kontakt gjerne vårt kundesenter om det skulle være noe vi kan hjelpe deg med. Mvh Nina - NorgesEnergi

Nei, de lurer deg!

Omtale av  Catheine G

Da jeg byttet strømleverandør over til Norges Energi, gikk det greit i begynnelsen. Plutselig fikk jeg et brev at j ikke hadde betalt strøm regningen på 6 mnd. Noe som selvfølgelig ikke stemte. De hadde overført meg, til konto strøm kunde, uten mitt samtykket. Det er da 2 forskjellige konto nr hos de. Differansen er de 2 siste nr i konto nr til Norges Energi. Så, selv om jeg hadde betalt, til det konto nr jeg hadde brukt de første 6 mnd. Sto det da som ubetalt, på den strøm kontoen de påsto j hadde samtykket til. Noe jeg ikke hadde og som de ikke kunne bevise. Her kommer det mest useriøse de presterte, Sender 6 mnd strømregning til Inkasso....Dette til tross for at 4 var allerede betalt til vannlig konto.De fakturert meg videre en mnd for strøm, i leilileiligheten jeg hadde flyttet fra og sagt opp avtalen med de. Jeg klagde direkte til de, og vi var i dialog mens de viste saken var videre sendt til inkasso. Summen av det hele var at det kostet meg over kr 10 000,- Så NEI jeg vil ikke anbefale Norges Energi til noen! Det er en skam at de får holde på slik. Jeg har hørt om 3 andre personer som har opplevd tilsvarende med dette selskapet. Det skal sies, jeg bodde på under 30kv..og betalte fast kr 1100,- i 2018 NEI Dette skulle ikke vært lov og drive business slik de gjør! Cathrine G.

Svar fra NorgesEnergi
23.02.2022 16:18

Hei Catherine, Beklager sen tilbakemelding. På grunn av mange spørsmål knyttet til vinterens høye strømpriser, ny nettleiemodell og kompensasjonsordning har det vært svært stor trafikk på kundesenteret vårt. Det har dessverre ført til at vi ikke har fått svart tilbakemeldinger på bytt.no som vi ønsker. Jeg beklager at du har hatt en dårlig opplevelse med NorgesEnergi som din strømleverandør, det ønsker vi selvsagt ikke. Dersom man har Strømkonto i avtalen vil man motta separat faktura for Strømkonto med betalingsinformasjon. Dersom eFaktura ikke er opprettet vil faktura sendes per post til fakturaadresse. Man skal også motta påminnelse om forfalt faktura dersom vi ikke har mottatt innbetaling til forfall. Om vi mottar innbetaling til feil kontonummer vil systemet automatisk tilbakeføre beløpet ila få dager. Vi ønsker gjerne å undersøke saken din nærmere, ta derfor gjerne kontakt igjen med vårt kundesenter. Mvh Nina - NorgesEnergi

Få gode tilbud på strøm der du bor
Få gode tilbud på strøm der du bor
La selskapene konkurrere om å gi deg best pris, og sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!
Få tilbud
Tar kun 2 minutter La selskapene konkurrere

No fuzz

Omtale av  Mastrix

Rask kundeservice. 1 bonustime pr døgn, og generelt en avtale jeg vil anbefale på det sterkeste

Svar fra NorgesEnergi
23.02.2022 16:18

Hei Mastrix! Beklager sen tilbakemelding. På grunn av mange spørsmål knyttet til vinterens høye strømpriser, ny nettleiemodell og kompensasjonsordning har det vært svært stor trafikk på kundesenteret vårt. Det har dessverre ført til at vi ikke har fått svart tilbakemeldinger på bytt.no som vi ønsker.

Er veldig fornøyd med NorgesEnergi og føler de gjør det best mulig for meg.

Omtale av  Aslaug

Er veldig fornøyd med NorgesEnergi og føler de gjør det best mulig for meg.

Svar fra NorgesEnergi
23.02.2022 16:18

Hei Aslaug! Beklager sen tilbakemelding. På grunn av mange spørsmål knyttet til vinterens høye strømpriser, ny nettleiemodell og kompensasjonsordning har det vært svært stor trafikk på kundesenteret vårt. Det har dessverre ført til at vi ikke har fått svart tilbakemeldinger på bytt.no som vi ønsker. Så hyggelig å høre at du er fornøyd strømkunde hos NorgesEnergi. Det betyr mye for oss. Mvh Anna, NorgesEnergi

Blei lurt … dårlig service

Omtale av  Elin

De overkjører en på telefon ,, blir snakka trill rundt. Lyver, og holder ikke priser

Svar fra NorgesEnergi
23.02.2022 16:16

Hei Elin! Beklager sen tilbakemelding. På grunn av mange spørsmål knyttet til vinterens høye strømpriser, ny nettleiemodell og kompensasjonsordning har det vært svært stor trafikk på kundesenteret vårt. Det har dessverre ført til at vi ikke har fått svart tilbakemeldinger på bytt.no som vi ønsker. Det er svært beklagelig å høre at du ikke har vært fornøyd med strømavtalen din hos oss. Det ønsker vi selvsagt ikke og jeg håper du har anledning til å ta kontakt igjen slik at vi får sett nærmere på avtalen din hos oss. Mvh Anna, NorgesEnergi.

Er misfornøyd med mange merkelige avtaler

Omtale av  Jan M. S

Kundebehandlere forstår ikke hva jeg spør om. Anbefaler sesongpris og prissikring for anlegg som har et forbruk på 2kw per mnd.

Svar fra NorgesEnergi
23.02.2022 16:16

Hei Jan M. S! Beklager sen tilbakemelding. På grunn av mange spørsmål knyttet til vinterens høye strømpriser, ny nettleiemodell og kompensasjonsordning har det vært svært stor trafikk på kundesenteret vårt. Det har dessverre ført til at vi ikke har fått svart tilbakemeldinger på bytt.no som vi ønsker. Det er svært beklagelig å høre at du ikke har vært fornøyd med strømavtalen din hos oss. Det ønsker vi selvsagt ikke og jeg håper du har anledning til å ta kontakt igjen slik at vi får sett nærmere på avtalen din hos oss. Mvh Anna, NorgesEnergi

Lureri

Omtale av  Jan V

NorgesEnergi ansetter konsulenter til å kun sitte å lure personer inn på limpinnen med organisasjonsnummer privat strøm du ikke får utgiftsført i regnskap og nå som strømprisene går i været står man med skjegget i postkassen de tar ikke telefonen en gang

Svar fra NorgesEnergi
23.02.2022 16:16

Hei Jan V! Beklager sen tilbakemelding. På grunn av mange spørsmål knyttet til vinterens høye strømpriser, ny nettleiemodell og kompensasjonsordning har det vært svært stor trafikk på kundesenteret vårt. Det har dessverre ført til at vi ikke har fått svart tilbakemeldinger på bytt.no som vi ønsker. Det er svært beklagelig å høre at du ikke har vært fornøyd med strømavtalen din hos oss. Det ønsker vi selvsagt ikke og jeg håper du har anledning til å ta kontakt igjen slik at vi får sett nærmere på avtalen din hos oss. Mvh Anna, NorgesEnergi

Få gode tilbud på strøm der du bor
Få gode tilbud på strøm der du bor
La selskapene konkurrere om å gi deg best pris, og sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!
Få tilbud
Tar kun 2 minutter La selskapene konkurrere

Veldig fornøyd

Omtale av  Helge

Dyktig og i møte kommende saks behandler😊👍. Saksbehandler var veldig dyktig og forklarte meg vedrørende spot pris og variabel strøm avtale. Og informerte også om mobil avtale, jeg valgte å flytte våre mobil tenester over til Norges energi. Da jeg har prøvd i noen år å gå over til andre strøm leverandører, så ble jeg så skuffet over hva de lovet og ikke holdt, så jeg gikk tilbke til Norges Energi, og der har jeg tenkt å være.

Svar fra NorgesEnergi
23.02.2022 16:16

Hei Helge! Beklager sen tilbakemelding. På grunn av mange spørsmål knyttet til vinterens høye strømpriser, ny nettleiemodell og kompensasjonsordning har det vært svært stor trafikk på kundesenteret vårt. Det har dessverre ført til at vi ikke har fått svart tilbakemeldinger på bytt.no som vi ønsker. Så hyggelig å høre at du er fornøyd strømkunde hos NorgesEnergi. Det betyr mye for oss. Mvh Anna, NorgesEnergi.

Dårlig info om strømpriser

Omtale av  Adabrinchmanngmailcom

Har en avtale som enkelmannsforetak som ikke eksisterer lenger. Pris på strøm er ikke det billigste i markedet og jeg vurderer å skifte.

Svar fra NorgesEnergi
23.02.2022 16:16

Hei Adabrinchmanngmailcom! Beklager sen tilbakemelding. På grunn av mange spørsmål knyttet til vinterens høye strømpriser, ny nettleiemodell og kompensasjonsordning har det vært svært stor trafikk på kundesenteret vårt. Det har dessverre ført til at vi ikke har fått svart tilbakemeldinger på bytt.no som vi ønsker. Det er svært beklagelig å høre at du ikke har vært fornøyd med strømavtalen din hos oss. Det ønsker vi selvsagt ikke og jeg håper du har anledning til å ta kontakt igjen slik at vi får sett nærmere på avtalen din hos oss. Mvh Anna, NorgesEnergi.

Topp pris og kundeservice!

Omtale av  Liv

Har ingenting å utsette på NorgesEnergi. Jeg får veldig god kontroll på forbruket mitt og avtalen min på «Min side», og kundeservicen er også upåklagelig. Anbefales!

Svar fra NorgesEnergi
23.02.2022 16:16

Hei Liv! Beklager sen tilbakemelding. På grunn av mange spørsmål knyttet til vinterens høye strømpriser, ny nettleiemodell og kompensasjonsordning har det vært svært stor trafikk på kundesenteret vårt. Det har dessverre ført til at vi ikke har fått svart tilbakemeldinger på bytt.no som vi ønsker. Takk for at du tok deg tid til å legge igjen en hyggelig kommentar! Det setter vi stor pris på! Mvh Anna, NorgesEnergi

Kontakt med Norgesenergi

Omtale av  Liv F

Umulig å få kontakt med selskapet på tlf og mail da jeg vil vite hva avtalevilkår for strømproduktet Gul Elkjøpspot betyr.

Svar fra NorgesEnergi
23.02.2022 16:16

Hei Liv F! Beklager sen tilbakemelding. På grunn av mange spørsmål knyttet til vinterens høye strømpriser, ny nettleiemodell og kompensasjonsordning har det vært svært stor trafikk på kundesenteret vårt. Det har dessverre ført til at vi ikke har fått svart tilbakemeldinger på bytt.no som vi ønsker. Jeg beklager at du har opplevd lang behandlingstid hos oss. Kundesenteret opplever for tiden stor pågang og har av den grunn dessverre lengre behandlingstid enn vi ønsker. Vi ønsker gjerne å hjelpe deg og håper du har mulighet til å kontakte oss igjen. Til informasjon har Gul Elkjøpspot spotpris på strømmen du bruker + kr 29/mnd i fastbeløp + påslag 5,99 øre/kWh. Mvh Anna, NorgesEnergi.

Styr unna

Omtale av  Bamu

Anbefales ikke, de tar ikke telefon, svarer ikke mail eller chatt. Ble forbanna og sa opp norgesenergi, men gjett hvem som ringte dagen etterpå, joda det var norgesenergi, de er skyldig oss penger fra strømkontoen, men de klarer f.. Ikke betale det ut

Svar fra NorgesEnergi
23.02.2022 16:16

Hei Bamu! Beklager sen tilbakemelding. På grunn av mange spørsmål knyttet til vinterens høye strømpriser, ny nettleiemodell og kompensasjonsordning har det vært svært stor trafikk på kundesenteret vårt. Det har dessverre ført til at vi ikke har fått svart tilbakemeldinger på bytt.no som vi ønsker. Jeg beklager at du har opplevd lang behandlingstid hos oss. Kundesenteret opplever for tiden stor pågang og har av den grunn dessverre lengre behandlingstid enn vi ønsker. Vi ønsker gjerne å undersøke saken din, og håper du har mulighet til å kontakte oss igjen. Mvh Anna, NorgesEnergi.

Test din strømavtale
Test strømavtalen din
Vår robot analyserer og tester strømavtalen din mot alle andre på markedet
Ta testen
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Dårlig App

Omtale av  Siv

Min side har absolutt forbedringspotensiale.Opplever å bli kastet ut og må logge meg på igjen bare jeg trykker på en fane.Grafen over forbruk er også uoversiktlig.Hadde Fjordkaft før og der kunne man se hva i % man hadde brukt strøm på.Men vil jo gjerne ha den billigste avtalen.

Svar fra NorgesEnergi
23.02.2022 16:16

Hei Siv! Beklager sen tilbakemelding. På grunn av mange spørsmål knyttet til vinterens høye strømpriser, ny nettleiemodell og kompensasjonsordning har det vært svært stor trafikk på kundesenteret vårt. Det har dessverre ført til at vi ikke har fått svart tilbakemeldinger på bytt.no som vi ønsker. Vi jobber hver dag med å forbedre Min Side og kom med en oppdatering av Min Side over nyttår. Vi håper den nye Min Side lever bedre opp til forventningene da man nå har full oversikt over forbruk ned på timesbasis. Mvh Anna, NorgesEnergi.

NorgesEnergi

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR