Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
NorgesEnergi
3.0
2 085 verifiserte omtaler

NorgesEnergi omtaler og erfaringer

Nøytral trend

NorgesEnergi opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

3.0
Middels
2 085 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
#74
Forferdelig
NorgesEnergi er rangert
#74 av 88 strømselskaper
45%
Middels
45% anbefaler NorgesEnergi
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på strøm
Få tilbud på strømavtale
Sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!

Utforsk 2 085 omtaler om NorgesEnergi

FILTRER OMTALER
660
272
135
125
893
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om NorgesEnergi
NorgesEnergi har 2 085 verifiserte omtaler på Bytt.no

Dårlig info om strømpriser

Omtale av  Adabrinchmanngmailcom

Har en avtale som enkelmannsforetak som ikke eksisterer lenger. Pris på strøm er ikke det billigste i markedet og jeg vurderer å skifte.

Svar fra NorgesEnergi
23.02.2022 16:16

Hei Adabrinchmanngmailcom! Beklager sen tilbakemelding. På grunn av mange spørsmål knyttet til vinterens høye strømpriser, ny nettleiemodell og kompensasjonsordning har det vært svært stor trafikk på kundesenteret vårt. Det har dessverre ført til at vi ikke har fått svart tilbakemeldinger på bytt.no som vi ønsker. Det er svært beklagelig å høre at du ikke har vært fornøyd med strømavtalen din hos oss. Det ønsker vi selvsagt ikke og jeg håper du har anledning til å ta kontakt igjen slik at vi får sett nærmere på avtalen din hos oss. Mvh Anna, NorgesEnergi.

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med NorgesEnergi?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Topp pris og kundeservice!

Omtale av  Liv

Har ingenting å utsette på NorgesEnergi. Jeg får veldig god kontroll på forbruket mitt og avtalen min på «Min side», og kundeservicen er også upåklagelig. Anbefales!

Svar fra NorgesEnergi
23.02.2022 16:16

Hei Liv! Beklager sen tilbakemelding. På grunn av mange spørsmål knyttet til vinterens høye strømpriser, ny nettleiemodell og kompensasjonsordning har det vært svært stor trafikk på kundesenteret vårt. Det har dessverre ført til at vi ikke har fått svart tilbakemeldinger på bytt.no som vi ønsker. Takk for at du tok deg tid til å legge igjen en hyggelig kommentar! Det setter vi stor pris på! Mvh Anna, NorgesEnergi

Kontakt med Norgesenergi

Omtale av  Liv F

Umulig å få kontakt med selskapet på tlf og mail da jeg vil vite hva avtalevilkår for strømproduktet Gul Elkjøpspot betyr.

Svar fra NorgesEnergi
23.02.2022 16:16

Hei Liv F! Beklager sen tilbakemelding. På grunn av mange spørsmål knyttet til vinterens høye strømpriser, ny nettleiemodell og kompensasjonsordning har det vært svært stor trafikk på kundesenteret vårt. Det har dessverre ført til at vi ikke har fått svart tilbakemeldinger på bytt.no som vi ønsker. Jeg beklager at du har opplevd lang behandlingstid hos oss. Kundesenteret opplever for tiden stor pågang og har av den grunn dessverre lengre behandlingstid enn vi ønsker. Vi ønsker gjerne å hjelpe deg og håper du har mulighet til å kontakte oss igjen. Til informasjon har Gul Elkjøpspot spotpris på strømmen du bruker + kr 29/mnd i fastbeløp + påslag 5,99 øre/kWh. Mvh Anna, NorgesEnergi.

Styr unna

Omtale av  Bamu

Anbefales ikke, de tar ikke telefon, svarer ikke mail eller chatt. Ble forbanna og sa opp norgesenergi, men gjett hvem som ringte dagen etterpå, joda det var norgesenergi, de er skyldig oss penger fra strømkontoen, men de klarer f.. Ikke betale det ut

Svar fra NorgesEnergi
23.02.2022 16:16

Hei Bamu! Beklager sen tilbakemelding. På grunn av mange spørsmål knyttet til vinterens høye strømpriser, ny nettleiemodell og kompensasjonsordning har det vært svært stor trafikk på kundesenteret vårt. Det har dessverre ført til at vi ikke har fått svart tilbakemeldinger på bytt.no som vi ønsker. Jeg beklager at du har opplevd lang behandlingstid hos oss. Kundesenteret opplever for tiden stor pågang og har av den grunn dessverre lengre behandlingstid enn vi ønsker. Vi ønsker gjerne å undersøke saken din, og håper du har mulighet til å kontakte oss igjen. Mvh Anna, NorgesEnergi.

Dårlig App

Omtale av  Siv

Min side har absolutt forbedringspotensiale.Opplever å bli kastet ut og må logge meg på igjen bare jeg trykker på en fane.Grafen over forbruk er også uoversiktlig.Hadde Fjordkaft før og der kunne man se hva i % man hadde brukt strøm på.Men vil jo gjerne ha den billigste avtalen.

Svar fra NorgesEnergi
23.02.2022 16:16

Hei Siv! Beklager sen tilbakemelding. På grunn av mange spørsmål knyttet til vinterens høye strømpriser, ny nettleiemodell og kompensasjonsordning har det vært svært stor trafikk på kundesenteret vårt. Det har dessverre ført til at vi ikke har fått svart tilbakemeldinger på bytt.no som vi ønsker. Vi jobber hver dag med å forbedre Min Side og kom med en oppdatering av Min Side over nyttår. Vi håper den nye Min Side lever bedre opp til forventningene da man nå har full oversikt over forbruk ned på timesbasis. Mvh Anna, NorgesEnergi.

Test din strømavtale
Test strømavtalen din
Vår robot analyserer og tester strømavtalen din mot alle andre på markedet
Ta testen
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Lurt til bedriftsavtale

Omtale av  Daniel

Dersom man oppretter enkeltpersonsforetak er de raske med å slå på tråden med lokketilbud. Disse er dyre og vanskelige å komme seg ut av. Burde tatt et Google-søk før jeg tegnet avtale. Det burde alle andre gjøre også. Dette har de holdt på med i åresvis

Svar fra NorgesEnergi
23.02.2022 16:16

Hei Daniel! Beklager sen tilbakemelding. På grunn av mange spørsmål knyttet til vinterens høye strømpriser, ny nettleiemodell og kompensasjonsordning har det vært svært stor trafikk på kundesenteret vårt. Det har dessverre ført til at vi ikke har fått svart tilbakemeldinger på bytt.no som vi ønsker. Det er svært beklagelig å høre at du ikke har vært fornøyd med strømavtalen din hos oss. Det ønsker vi selvsagt ikke og jeg håper du har anledning til å ta kontakt igjen slik at vi får sett nærmere på avtalen din hos oss. Mvh Anna, NorgesEnergi

Helt ok

Omtale av  Per

Ikke blant de dyreste og ikke blant de aller aller billigste. De er litt treige med svar på prismatch

Svar fra NorgesEnergi
23.02.2022 16:15

Hei Per! Beklager sen tilbakemelding. På grunn av mange spørsmål knyttet til vinterens høye strømpriser, ny nettleiemodell og kompensasjonsordning har det vært svært stor trafikk på kundesenteret vårt. Det har dessverre ført til at vi ikke har fått svart tilbakemeldinger på bytt.no som vi ønsker. Så hyggelig å høre at du er fornøyd med avtalen din hos NorgesEnergi! Kontakt gjerne vårt kundesenter om det skulle være noe vi kan hjelpe deg med. Mvh Anna, NorgesEnergi

NorgesEnergi har 2 085 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til NorgesEnergi mener

NorgesEnergi

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR