Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert mai 2024
NorgesEnergi
3.0
2 087 verifiserte omtaler

NorgesEnergi omtaler og erfaringer

Nøytral trend

NorgesEnergi opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

3.0
Middels
2 087 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
#76
Forferdelig
NorgesEnergi er rangert
#76 av 88 strømselskaper
45%
Middels
45% anbefaler NorgesEnergi
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på strøm
Få tilbud på strømavtale
Sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!

Utforsk 2 087 omtaler om NorgesEnergi

FILTRER OMTALER
660
272
136
125
894
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med NorgesEnergi?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Forferdelig

Omtale av  Ed

Vil prøve å være så saklig som overhodet i denne tilbakemeldingen. Har vært fornøyd med prismatchen til NorgesEnergi, helt frem til de gjorde om dette til elektronisk. Jeg får ingen beskjed om dette er i orden før måneden er over og det vises klart å tydelig på fakturaen at dette ikke er blitt registrert hos dem. De har heller ikke prismatch på avtaler som har minuspåslag. Kan man egentlig kalle det da prismatch? De tar heller ikke telefonen når jeg ringer inn angående spørsmål om faktura/prismatch. Har nå hørt på skurrete og usedvanlig høy musikk på deres telefonlinje i 45min. Jeg får beskjed om at "Du kan når som helst taste 1 for å legge inn nummeret ditt dersom du ønsker å bli ringt opp igjen". Når jeg trykker 1 så fortsetter bare musikken, så denne fungerer ikke. Dette beskriver bare hvor uprofesjonelt gjennomført kundeservicen er hos dem. Dette er ikke de ansattes feil da jeg opplever de som hyggelige, men makan så vanskelig det skal være å ta en tlf eller få ring tilbake funksjonen til å fungere. Føler meg ikke ivaretatt hos dem så her bytter jeg til noen andre. Ringte en annen strømleverandør der det fungerte å legge inn nr for at de skulle ringe meg tilbake og de ringte innen 2min. At man må sette av bortimot flere timer for å få svar på et spørsmål på prismatch/faktura skulle ikke vært lov. Takk og farvel NorgesEnergi. Kommer ikke til å anbefale dere til en sjel. Om dere skal få meg som kunde igjen så må dere få fikset en ordentlig prismatch og profesjonelle systemer som kan håndtere kundeoppfølgingen.

Svar fra NorgesEnergi
29.12.2021 22:19

Hei Ed! På grunn av mange spørsmål knyttet til vinterens høye strømpriser, støttekompensasjon fra staten og ny nettleiemodell er det for tiden svært stor trafikk på kundesenteret vårt. Det vil derfor være unormalt lang ventetid på telefonen og svartid på epost. Vi beklager at det har vært vanskelig å komme i kontakt med oss. Vedrørende Prismatch så ønsker ikke NorgesEnergi å bidra til at lokkeprisavtaler skal bli standarden i bransjen og derfor vil vi ikke prismatche mot denne type avtaler. Lokkeprisavtalene øker også kraftig i pris over tid, og gir et falskt bilde av avtalens gunstighet. Vi har derfor valgt å ikke tilby prismatch ved denne type avtaler. Ønsker deg en god jul. Mvh Anna, NorgesEnergi.

Trygt å være kunde hos Norgesenergi

Omtale av  Frode

God erfaring med NorgesEnergi .God service og gunstige priser.

Svar fra NorgesEnergi
29.12.2021 22:19

Hei Frode! Så hyggelig å høre at du er fornøyd kunde hos NorgesEnergi. Det betyr mye for oss. Ønsker deg en god jul! Mvh Anna, NorgesEnergi.

Fornøyd kunde av Norgesenergi

Omtale av  Norvald M

Jeg har hatt Norgesenergi som strømleverandør i mange år og har aldri opplevd noe negativt.

Svar fra NorgesEnergi
29.12.2021 22:19

Hei Norvald M! Tusen takk for at du tok deg tid til å legge igjen en hyggelig kommentar. Det setter vi stor pris på! Ønsker deg en god jul. Mvh Anna, NorgesEnergi

Helt greit

Omtale av  Janerik P

Vi har en eldre strømavtale hos NorgesEnergi (topp5) Den kommer til å stige mot 3 kroner Kwt.

Svar fra NorgesEnergi
29.12.2021 22:19

Hei Janerik P! Topp 5-garanti er som du sier en eldre strømavtale hos oss. Du kan gjerne ta kontakt med vårt kundesenter på telefon 38 10 00 80 dersom du ønsker en gjennomgang av strømavtalen din, så kan vi se om en annen avtale passer forbruket ditt bedre. Ønsker deg en god jul. Mvh Anna, NorgesEnergi

Stort sett fornøyd.

Omtale av  John

Tilleggsproduktet Strømforsikring dekkes ikke ved lang sammenhengende sykemelding. Det kreves full friskmelding og i full jobb før nytt betalingsfritak kan søkes. Dette selv om det har gått over 12 måneder etter siste fritak og man har vært stabil betalende kunde hele tiden.

Svar fra NorgesEnergi
29.12.2021 22:19

Hei John! Med Strømforsikring får du dekket alle strømutgiftene dine fra NorgesEnergi dersom du blir sykemeldt, permittert eller ufrivillig arbeidsledig med minimum kr 1.000 per måned i inntil fire måneder per skadeårsak. Ønsker deg en god jul. Mvh Anna, NorgesEnergi.

Test din strømavtale
Test strømavtalen din
Vår robot analyserer og tester strømavtalen din mot alle andre på markedet
Ta testen
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Topp service til fornuftig spotpris!

Omtale av  Frode L

Ikke alltid billigst, men ofte. Har hatt liten konkuranse med min far en de seneste 10-15 årene, og jeg har hatt Norges energi de seneste ??? 10 og jeg snitt på året har stadig best pris. Og pluss dette med å utsette betalinger, dele opp regninger uten problem. Tipp topp service!

Svar fra NorgesEnergi
29.12.2021 22:18

Hei Frode L! Så utrolig hyggelig å høre at du er fornøyd kunde hos NorgesEnergi. Det betyr utrolig mye for oss. Ønsker deg en god jul! Mvh Anna, NorgesEnergi

Enkelt og oversiktlig

Omtale av  Thomas R

Stabilt lavt pris strøm god kontakt med selskapet oversiktlig

Svar fra NorgesEnergi
29.12.2021 22:18

Hei Thomas R! Takk for at du la igjen en hyggelig kommentar! Det setter vi pris på. Ønsker deg en god jul.

Kontinuerlig mas

Omtale av  Snorre

Jevnlig oppringt, og emailet, om å flytte mobilabonnementet eller bytte til andre strømavtaler de har. Mye tyting

Svar fra NorgesEnergi
29.12.2021 22:18

Hei Snorre! Vi beklager dersom du blir mye oppringt - det skal selvsagt ikke skje. Ta gjerne kontakt med vårt kundesenter på telefon 38 10 00 80, så kan vi undersøke årsaken, og eventuelt reservere deg fra våre ringelister. Ønsker deg en god jul. Mvh Anna, NorgesEnergi.

Meget godt fornøyd . Kunde i flere år . God service !

Omtale av  Bertha

Alltid imøtekomme . Hjelpsomme , god pris og tilbud !

Svar fra NorgesEnergi
29.12.2021 22:18

Hei Bertha! Takk for at du tok deg tid til å legge igjen en hyggelig kommentar. Det setter vi stor pris på. Ønsker deg en god jul! Mvh Anna, NorgesEnergi

God pris, prismatch mulig.

Omtale av  Anette

God pris, man kan prismatche om man finner noe billigere. Forsikring dersom man blir sykmeldt.

Svar fra NorgesEnergi
20.12.2021 21:39

Hei Anette! Takk for at du tok deg tid til å legge igjen en hyggelig kommentar! Det setter vi stor pris på. Mvh Anna, NorgesEnergi

Få gode tilbud på strøm der du bor
Få gode tilbud på strøm der du bor
La selskapene konkurrere om å gi deg best pris, og sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!
Få tilbud
Tar kun 2 minutter La selskapene konkurrere

Fikk greie svar på det jeg lurte på.

Omtale av  Reidar

Fikk en avtale jeg er fornøyd med. Skiftet fra bedrift til privat avtale pga regjeringens strømpakke.

Svar fra NorgesEnergi
20.12.2021 21:38

Hei Reidar. Så hyggelig å høre at du er fornøyd med avtalen din hos NorgesEnergi! Kontakt gjerne vårt kundesenter om det skulle være noe vi kan hjelpe deg med. Mvh Ida, Norgesenergi

Vanskelig å benytte prisgaranti

Omtale av  Kjetil

Hyggelig kundeservice, men jeg har dårlig erfaring med hvordan de håndterer prisgarantien sin - 2 av de 3 gangene jeg har forsøkt har de gjort feil, og det har blitt mye jobb for å få brukt garantien. Mulig at det har blitt noe bedre med mobil-appen... har ikke forsøkt den enda.

Svar fra NorgesEnergi
20.12.2021 21:38

Hei Kjetil! Vi beklager for opplevelsen du har hatt vedrørende prisgarantien. Om du ønsker å benytte deg av prisgarantien så kan du også gjøre dette via Minside. Kontakt oss gjerne igjen dersom det er noe mer vi kan hjelpe deg med. Mvh Ida, Norgesenergi

Fastpris?

Omtale av  Ann K

Veldig god kundeservice . Veldig hyggelig dame . Hjalp meg med det jeg spurte lm

Svar fra NorgesEnergi
20.12.2021 21:38

Hei Ann K.! Så flott at du fikk god hjelp i kontakt med vårt kundesenter. Skulle det være noe mer vi kan hjelpe deg med, må du gjerne gi beskjed. Ønsker deg en god jul, mvh Ida - NorgesEnergi

Sleipe, men billige

Omtale av  Lise

De har forsøkt å prakke på meg ekstraprodukter. En gang fakturerte de meg for en ekstratjeneste jeg hadde takket nei til på telefonen. Trolig en sleip selger, som håpet jeg ikke kom til å merke det. De har vært stabilt rimelige over tid.

Svar fra NorgesEnergi
14.12.2021 20:45

Hei Lise, Vi skal alltid gi god informasjon om fordelsproduktene våre før vi eventuelt registrerer disse i en strømavtale. Jeg beklager derfor dersom dette ikke har skjedd i ditt tilfelle og håper du tar kontakt om du ønsker at vi undersøker dette nærmere. Ønsker deg en god jul! Mvh Nina - NorgesEnergi

Service !

Omtale av  Rune J. S

Når noe skal forandres i strømavtalen så spør de forbruker først før de forandrer noe og så får du kontakt innen rimelig tid selv i disse " strøm" tider. Med andre ord de går ikke inn i lommeboka de uten forbrukers tillatelse. Noe som mitt tidligere strømselskap gjorde.

Svar fra NorgesEnergi
14.12.2021 20:45

Hei Rune, Så hyggelig å høre at du er fornøyd med din strømavtale hos oss! Vi ønsker alltid å tilby våre kunder rimeligst avtale tilpasset personlig forbruk. Kontakt oss gjerne vårt kundesenter dersom det skulle være noe mer vi kan hjelpe deg med, ha en god jul! mvh Nina - NorgesEnergi

Få gode tilbud på strøm der du bor
Få gode tilbud på strøm der du bor
La selskapene konkurrere om å gi deg best pris, og sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!
Få tilbud
Tar kun 2 minutter La selskapene konkurrere

Strøm

Omtale av  Line H. B. P

Fornøyd med Norgesenergi. God kundeservice og helt ok priser

Svar fra NorgesEnergi
14.12.2021 20:45

Hei Line! Så hyggelig å høre at du er fornøyd med NorgesEnergi som din strømleverandør! Ønsker deg en god jul, mvh Nina - NorgesEnergi

NorgesEnergi

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR