NorgesEnergi opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Vil prøve å være så saklig som overhodet i denne tilbakemeldingen. Har vært fornøyd med prismatchen til NorgesEnergi, helt frem til de gjorde om dette til elektronisk. Jeg får ingen beskjed om dette er i orden før måneden er over og det vises klart å tydelig på fakturaen at dette ikke er blitt registrert hos dem. De har heller ikke prismatch på avtaler som har minuspåslag. Kan man egentlig kalle det da prismatch? De tar heller ikke telefonen når jeg ringer inn angående spørsmål om faktura/prismatch. Har nå hørt på skurrete og usedvanlig høy musikk på deres telefonlinje i 45min. Jeg får beskjed om at "Du kan når som helst taste 1 for å legge inn nummeret ditt dersom du ønsker å bli ringt opp igjen". Når jeg trykker 1 så fortsetter bare musikken, så denne fungerer ikke. Dette beskriver bare hvor uprofesjonelt gjennomført kundeservicen er hos dem. Dette er ikke de ansattes feil da jeg opplever de som hyggelige, men makan så vanskelig det skal være å ta en tlf eller få ring tilbake funksjonen til å fungere. Føler meg ikke ivaretatt hos dem så her bytter jeg til noen andre. Ringte en annen strømleverandør der det fungerte å legge inn nr for at de skulle ringe meg tilbake og de ringte innen 2min. At man må sette av bortimot flere timer for å få svar på et spørsmål på prismatch/faktura skulle ikke vært lov. Takk og farvel NorgesEnergi. Kommer ikke til å anbefale dere til en sjel. Om dere skal få meg som kunde igjen så må dere få fikset en ordentlig prismatch og profesjonelle systemer som kan håndtere kundeoppfølgingen.
Hei Ed! På grunn av mange spørsmål knyttet til vinterens høye strømpriser, støttekompensasjon fra staten og ny nettleiemodell er det for tiden svært stor trafikk på kundesenteret vårt. Det vil derfor være unormalt lang ventetid på telefonen og svartid på epost. Vi beklager at det har vært vanskelig å komme i kontakt med oss. Vedrørende Prismatch så ønsker ikke NorgesEnergi å bidra til at lokkeprisavtaler skal bli standarden i bransjen og derfor vil vi ikke prismatche mot denne type avtaler. Lokkeprisavtalene øker også kraftig i pris over tid, og gir et falskt bilde av avtalens gunstighet. Vi har derfor valgt å ikke tilby prismatch ved denne type avtaler. Ønsker deg en god jul. Mvh Anna, NorgesEnergi.
God erfaring med NorgesEnergi .God service og gunstige priser.
Hei Frode! Så hyggelig å høre at du er fornøyd kunde hos NorgesEnergi. Det betyr mye for oss. Ønsker deg en god jul! Mvh Anna, NorgesEnergi.
Jeg har hatt Norgesenergi som strømleverandør i mange år og har aldri opplevd noe negativt.
Hei Norvald M! Tusen takk for at du tok deg tid til å legge igjen en hyggelig kommentar. Det setter vi stor pris på! Ønsker deg en god jul. Mvh Anna, NorgesEnergi
Vi har en eldre strømavtale hos NorgesEnergi (topp5) Den kommer til å stige mot 3 kroner Kwt.
Hei Janerik P! Topp 5-garanti er som du sier en eldre strømavtale hos oss. Du kan gjerne ta kontakt med vårt kundesenter på telefon 38 10 00 80 dersom du ønsker en gjennomgang av strømavtalen din, så kan vi se om en annen avtale passer forbruket ditt bedre. Ønsker deg en god jul. Mvh Anna, NorgesEnergi
Tilleggsproduktet Strømforsikring dekkes ikke ved lang sammenhengende sykemelding. Det kreves full friskmelding og i full jobb før nytt betalingsfritak kan søkes. Dette selv om det har gått over 12 måneder etter siste fritak og man har vært stabil betalende kunde hele tiden.
Hei John! Med Strømforsikring får du dekket alle strømutgiftene dine fra NorgesEnergi dersom du blir sykemeldt, permittert eller ufrivillig arbeidsledig med minimum kr 1.000 per måned i inntil fire måneder per skadeårsak. Ønsker deg en god jul. Mvh Anna, NorgesEnergi.
Ikke alltid billigst, men ofte. Har hatt liten konkuranse med min far en de seneste 10-15 årene, og jeg har hatt Norges energi de seneste ??? 10 og jeg snitt på året har stadig best pris. Og pluss dette med å utsette betalinger, dele opp regninger uten problem. Tipp topp service!
Hei Frode L! Så utrolig hyggelig å høre at du er fornøyd kunde hos NorgesEnergi. Det betyr utrolig mye for oss. Ønsker deg en god jul! Mvh Anna, NorgesEnergi
Stabilt lavt pris strøm god kontakt med selskapet oversiktlig
Hei Thomas R! Takk for at du la igjen en hyggelig kommentar! Det setter vi pris på. Ønsker deg en god jul.
Jevnlig oppringt, og emailet, om å flytte mobilabonnementet eller bytte til andre strømavtaler de har. Mye tyting
Hei Snorre! Vi beklager dersom du blir mye oppringt - det skal selvsagt ikke skje. Ta gjerne kontakt med vårt kundesenter på telefon 38 10 00 80, så kan vi undersøke årsaken, og eventuelt reservere deg fra våre ringelister. Ønsker deg en god jul. Mvh Anna, NorgesEnergi.
Alltid imøtekomme . Hjelpsomme , god pris og tilbud !
Hei Bertha! Takk for at du tok deg tid til å legge igjen en hyggelig kommentar. Det setter vi stor pris på. Ønsker deg en god jul! Mvh Anna, NorgesEnergi
God pris, man kan prismatche om man finner noe billigere. Forsikring dersom man blir sykmeldt.
Hei Anette! Takk for at du tok deg tid til å legge igjen en hyggelig kommentar! Det setter vi stor pris på. Mvh Anna, NorgesEnergi
Fikk en avtale jeg er fornøyd med. Skiftet fra bedrift til privat avtale pga regjeringens strømpakke.
Hei Reidar. Så hyggelig å høre at du er fornøyd med avtalen din hos NorgesEnergi! Kontakt gjerne vårt kundesenter om det skulle være noe vi kan hjelpe deg med. Mvh Ida, Norgesenergi
Hyggelig kundeservice, men jeg har dårlig erfaring med hvordan de håndterer prisgarantien sin - 2 av de 3 gangene jeg har forsøkt har de gjort feil, og det har blitt mye jobb for å få brukt garantien. Mulig at det har blitt noe bedre med mobil-appen... har ikke forsøkt den enda.
Hei Kjetil! Vi beklager for opplevelsen du har hatt vedrørende prisgarantien. Om du ønsker å benytte deg av prisgarantien så kan du også gjøre dette via Minside. Kontakt oss gjerne igjen dersom det er noe mer vi kan hjelpe deg med. Mvh Ida, Norgesenergi
Veldig god kundeservice . Veldig hyggelig dame . Hjalp meg med det jeg spurte lm
Hei Ann K.! Så flott at du fikk god hjelp i kontakt med vårt kundesenter. Skulle det være noe mer vi kan hjelpe deg med, må du gjerne gi beskjed. Ønsker deg en god jul, mvh Ida - NorgesEnergi
De har forsøkt å prakke på meg ekstraprodukter. En gang fakturerte de meg for en ekstratjeneste jeg hadde takket nei til på telefonen. Trolig en sleip selger, som håpet jeg ikke kom til å merke det. De har vært stabilt rimelige over tid.
Hei Lise, Vi skal alltid gi god informasjon om fordelsproduktene våre før vi eventuelt registrerer disse i en strømavtale. Jeg beklager derfor dersom dette ikke har skjedd i ditt tilfelle og håper du tar kontakt om du ønsker at vi undersøker dette nærmere. Ønsker deg en god jul! Mvh Nina - NorgesEnergi
Når noe skal forandres i strømavtalen så spør de forbruker først før de forandrer noe og så får du kontakt innen rimelig tid selv i disse " strøm" tider. Med andre ord de går ikke inn i lommeboka de uten forbrukers tillatelse. Noe som mitt tidligere strømselskap gjorde.
Hei Rune, Så hyggelig å høre at du er fornøyd med din strømavtale hos oss! Vi ønsker alltid å tilby våre kunder rimeligst avtale tilpasset personlig forbruk. Kontakt oss gjerne vårt kundesenter dersom det skulle være noe mer vi kan hjelpe deg med, ha en god jul! mvh Nina - NorgesEnergi
Fornøyd med Norgesenergi. God kundeservice og helt ok priser
Hei Line! Så hyggelig å høre at du er fornøyd med NorgesEnergi som din strømleverandør! Ønsker deg en god jul, mvh Nina - NorgesEnergi