Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert mai 2024
NorgesEnergi
3.0
2 086 verifiserte omtaler

NorgesEnergi omtaler og erfaringer

Nøytral trend

NorgesEnergi opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

3.0
Middels
2 086 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
#74
Forferdelig
NorgesEnergi er rangert
#74 av 88 strømselskaper
45%
Middels
45% anbefaler NorgesEnergi
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på strøm
Få tilbud på strømavtale
Sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!

Utforsk 2 086 omtaler om NorgesEnergi

FILTRER OMTALER
660
272
136
125
893
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om NorgesEnergi
NorgesEnergi har 2 086 verifiserte omtaler på Bytt.no

Toppers

Omtale av  Finn M

Veldig bra. Litt kjedelig, og litt ufullstendig app. Kunne ha vært mye bedre mtp. å kunne sveipe ennå bedre frem og tilbake på strøm pris grqfen. Men helt ok. Bonus time er en god bunus ordning!

Svar fra NorgesEnergi
01.03.2023 09:27

Hei Finn M! Takk for en veldig hyggelig tilbakemelding. Vi setter pris på både ris og ros, og ønsker alltid innspill slik at vi kan forbedre oss. Mvh Rebecca/NorgesEnergi

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med NorgesEnergi?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

De sniker inn tilleggs avtaler når du skal bekrefte hovedavtalen

Omtale av  Tove K

Ved bestilling og samtale var jeg klar på kun spotpris. Plutselig oppdager jeg at jeg betaler for tilleggsavtaler fordi jeg ikke har sagt nei til et tilbud de har kommet med. Den opprinnelige sms har ikke jeg på min mobil, hvor er den? Jeg kan dessverre ikke finne hva de tilbød, men jeg antar det er det vi snakket om. Som jeg bekreftet.jeg har fått sms tilsendt nå og der står hovedavtale og tilbud om tilleggsavtale og for å få hovedavtale skal jeg bekrefte med ordet strøm. Og dermed har jeg bekreftet tilleggsavtaler som jeg spesifikt i samtale ned saksbehandler sa at jeg ikke skulle ha! Dette er tilsnikelse og du fanges hvis du overser sms fra 2240 hvem nå det er? Eller du tenker - dette skal jeg ikke ga så jeg svarer ikke. - en sms som kom nå nettopp som lurte på om jeg skulle ha fastpris? Da skulle jeg bekrefte. Nei skal ikke ha det- jeg bestilte jo spot pris. Ikke visste jeg at de tok seg betalt for fast pris i mnd at de skulle tilby meg dette! Jeg ringte og skulle si opp Norgesenegi i okt 22 og ble allikevel med tydelig beskjed om spotpris. Hvorfor skulle jeg bestille fastpris prisstiging da? Jeg kom jo fra en form for prissikring avtale? Og grønn energi har jeg sagt nei til alltid så lenge ingen kan fortelle meg hvordan strømmen i kablene finner ut av hvordan de sender grønn energi til meg og svart energi til naboen når strømmen går i samme kabel. Og forsikrings avtale på betalings dyktighet trenger jeg ikke. I tillegg pleier jeg å si nei til alle gratis tilbud hvor jeg aktivt må si opp etter prøvetiden. Jeg vil ikke ha det fordi jeg glemmer det! Nei så en av de første dagene skal jeg nå funke annen leverandør og aldri mer Norgesenergi!

Svar fra NorgesEnergi
01.03.2023 09:24

Hei Tove K! Jeg syns det er trist å høre at du har hatt denne opplevelsen av vårt selskap. Vi prøver selvfølgelig ikke å lure kundene våre, det er derfor alle avtaler og tilleggstjenester må bekreftes for å kunne bli akseptert. Grunnet markedsføringsloven må vi ha en uttrykkelig melding om godkjennelse av tjenester. Ut i fra det du skriver, virker det som at du allerede har vært i kontakt med vårt kundesenter, men håper du kan ta kontakt med oss på e-post slik at vi kan se på saken din en gang til. Du kan sende oss en mail til [email protected]. Mvh Rebecca/NorgesEnergi

Forståelig- lyttsomme- og ikke minst hjelpsomme

Omtale av  Leifrunar G

Forståelse for vår hendelse. Den mannlige hjelperen vår, var forståelig på flere en 1 måte. Så fortsett gjerne med det.

Svar fra NorgesEnergi
28.02.2023 09:54

Hei Leifrunar. Takk for en veldig hyggelig kommentar om vårt kundesenter. Vi prøver alltid vårt beste for å gjøre det enklest mulig å være kunde hos oss! Ønsker deg en fin dag videre. Mvh NorgesEnergi

Fornøyd

Omtale av  Kjell

Forekommrn og behjelpelig, hyggelig representant for Norges Energi

Svar fra NorgesEnergi
28.02.2023 09:52

Hei Kjell! Takk for en hyggelig tilbakemelding, vi setter veldig pris på kommentarer som dette. Ønsker deg en fin dag videre! Mvh NorgesEnergi

Kontaktproblem

Omtale av  Gil

Umulig å få gjort endring på nett. Mer enn en time ventetid på telefon.

Svar fra NorgesEnergi
28.02.2023 09:51

Hei Gil. Vi synes det er trist å høre at du har hatt en negativ opplevelse med NorgesEnergi. Ta gjerne kontakt med vårt kundesenter igjen, slik at vi kan se nærmere på hvorfor du ikke får gjort endringer på Min Side. Ønsker deg en fin dag videre. Mvh Rebecca NorgesEnergi

Test din strømavtale
Test strømavtalen din
Vår robot analyserer og tester strømavtalen din mot alle andre på markedet
Ta testen
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Surrete

Omtale av  Ole

Styr unna. Blitt lurt inn i lang avtale. Juger og bryr seg lite om kundene.

Svar fra NorgesEnergi
23.02.2023 10:07

Hei! Vi synes det er trist å høre at du har hatt en negativ opplevelse med NorgesEnergi. Ta gjerne kontakt med vårt kundesenter, dersom det er noe du ikke er fornøyd med da du var kunde hos oss. Vi prøver alltid vårt beste for å gjøre det enklest mulig å være kunde hos oss! Ønsker deg en fin dag videre. Mvh NorgesEnergi

Ufattelig dårlig kundeservice

Omtale av  Christoffer

Byttet strøm og tlf over til norges energi og angret mer eller mindre med engang. Veldig dårlig app som er veldig uoversiktlig og når jeg prøvde og få kontakt med kundeservice er dem frekke og veldig lite løsningsorientert. Kan ikke andbefale dem i det hele tatt Og når man bytter midt i mnd så tar dem betalt for hele måneden noe som er veldig uprofesjonelt

Svar fra NorgesEnergi
23.02.2023 10:04

Hei! Det var trist å høre at du har en negativ opplevelse med NorgesEnergi. Ta gjerne kontakt med vårt kundessenter dersom det er noe du ikke er eller ikke var fornøyd med som kunde hos oss. Vi prøver alltid vårt beste for å gjøre det enklest mulig å være kunde hos oss! Mvh NorgesEnergi

NorgesEnergi har 2 086 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til NorgesEnergi mener

NorgesEnergi

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR