Meny

NorgesEnergi omtaler og erfaringer

1,4/5
Forferdelig
Kundetilfredshet
Forferdelig
Kundeservice
Forferdelig
Brukervennlighet
Dårlig
98
av 101 innen
strømselskap
10%
anbefaler
NorgesEnergi

"Kjeltringer"

Omtale om NorgesEnergi skrevet av Andreas for 22.07.2019 11.30

NorgesEnergi har totalt 284 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med NorgesEnergi?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Kjeltringer"
4 syns denne omtalen er nyttig

Er vel det desidert verste strømselskap som finnes. Totalt useriøst, inkompetente kundebehandlere, kjeltringer av selgere som lurer folk inn i binding/kontrakter og dekker seg bak at kunden har all skyld som signerte. Noen må stoppe dem og vil advare samtlige om å IKKE bli kunde hos Norges Energi for da blir man svindlet. Men visst man vil ha problemer og vil bli lurt, ja DA skal man bli kunde der. Fy f.. førr et selskap.

Svar fra NorgesEnergi
07.08.2019 08.19
Hei Andreas. Vi setter pris på alle tilbakemeldinger, både ris og ros. Vi synes det er leit at du føler deg svindlet av oss. Vi hadde satt pris på om du hadde tatt kontakt med vårt kundesenter slik at vi kan sjekke opp i saken og se om det er noe mer vi kan gjøre for deg. Vi ønsker ikke at du som kunde skal sitte igjen med en følelese av å ha blitt lurt. Som kunde skal man kunne stole på at avtalen er som man ble forespeilet ved avtaleinngåelse. For at vi skal kunne sjekke opp i saken er vi avhengige av at du tar kontakt med oss. Samtidig ønsker vi gjerne å vite mer om hva du har opplevd hos oss slik at vi kan finne ut når og hvor dette gjelder og hvordan vi kan forbedre oss. Mvh Monica, NorgesEnergi
Bytt.no
"Kjeltringer" skrev Andreas om NorgesEnergi

Har du en tilsvarende erfaring med NorgesEnergi?
Gjør som Andreas og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om NorgesEnergi du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Lokkeavtaler, marginal/dårlig kommunikasjon, lite omtanke for kunde"
3 syns denne omtalen er nyttig

Jeg har vært kunde hos Norgesenergi i to perioder. Første periode som kunde var helt ok, frem til avslutting av avtale. Husker denne prosessen som svært upraktisk. En stund etter at jeg hadde vært kunde ble jeg oppringt med nytt tilbud. Tilbudet var av typen "superhemmelig tilbud for tidligere kunder, nei du kan ikke få det tilsendt på e-post". Burde ha luktet lunten, men bet på. NorgesEnergi hadde ikke klart å få med seg min nye adresse selv om de fikk den oppgitt direkte av meg. Det førte til at viktige brev, deriblant fakturaer ble feilsendt og kom alt for sent frem til meg. Jeg gjorde dem oppmerksom på dette via både chat og e-post, uten at problemet ble løst. Min konklusjon er at dette er et useriøst selskap som baserer seg på "skitne triks" og dårlig oppfølging av kunder.

Svar fra NorgesEnergi
09.08.2019 11.41
Hei Daniel. Her må vi bare beklage dersom avtalen du fikk ikke samsvarte med det du ble forespeilet ved inngåelse. Ved inngåelse av avtale over telefon tas avtaleinngåelsen alltid opp på bånd. Samtidig sendes det også en avtalebekreftelse kort tid etter avtaleinngåelse med all informasjon om avtalen og angrefristskjema. Dette er for å sikre på best mulig måte at kunden får riktig og tilstrekkelig med informasjon og at vi får registrert riktige kontaktopplysninger på kunden. Vi setter pris på om du tar kontakt med vårt kundesenter slik at vi kan sjekke opp i saken og se hva som har skjedd her. Vi synes det er leit at du ikke har hatt noen god opplevelse med vår kundeservice og dette ønsker vi å rette opp i. Mvh Monica, NorgesEnergi
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Sendt feil faktura flere ganger. Sendte flyttemelding, fortsetter å få faktura 2 mnd senere."
2 syns denne omtalen er nyttig

Ble kunde med samboer i fjor når vi flyttet sammen i en liten leilighet i Bergen. Opplevd 2 ganger å få feil faktura. Meldte inn flytting i god tid før vi flyttet ut i juni 2019, men de forsetter å sende oss faktura og forteller oss at vi fortsatt er aktive kunder. Styr unna. Rotete og useriøst firma.

Svar fra NorgesEnergi
07.08.2019 08.17
Hei Peter. Har du vært i kontakt med vårt kundesenter angående dette? Jeg ser du skriver dere meldte inn flytting i god tid før dere flyttet ut og dere har jo da gjort helt riktig i forbindelse med flyttingen. Ved utflytting må dette meldes til strømleverandøren senest tre dager før utflyttedato for at leverandøren skal rekke å avslutte avtalen fra datoen du flytter ut. Fakturaene sendes etterskuddsvis etter strømmen er brukt slik at det er vanlig at man mottar 1-2 fakturaer etter man har sagt opp. Disse skal jo da gjelde for perioden før avtalen ble avsluttet. Perioden skal stå spesifisert på fakturaen. Det er vanskelig å si hva som har skjedd her, men dersom du fremdeles ikke opplever at saken har fått en tilfredsstillende løsning håper vi du tar kontakt med oss slik at vi kan finne din avtale hos oss og undersøke saken. Mvh Monica, NorgesEnergi
Thomas A
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Oppretter tilleggsprodukter på strømavtalen"
2 syns denne omtalen er nyttig

Oppdaget at de har belastet meg for tilleggsprodukter, noe som kalles sparepakke og vintertrygghet. Jeg kan ikke huske at dette ble nevnt da strømavtalen ble inngått. I tillegg nekter de å oversende dokumentasjon på at jeg har inngått avtale på disse produktene.. Jeg holder igjen de siste fakturaene til de enten krediterer meg for disse produktene, eller de dokumenterer at jeg har inngått avtale på disse. Til tross for innsigelse, sender de saken til inkasso. Der leverer jeg ny innsigelse og ber på nytt om dokumentasjon på avtalen. Etter at saken har ligget i bero i 3 måneder, har de enda ikke sendt meg dokumentasjon på at det eksisterer noe avtale på disse produktene! Produktet sparepakke er en forsikring som vil tre i kraft om jeg blir sykemeldt, permittert eller ufrivillig arbeidsledig. Hadde det ikke vært greit å få tilsendt forsikringsvilkårene om man inngikk en forsikringsavtale?

Svar fra NorgesEnergi
25.07.2019 09.19
Hei Thomas. Vi syntes det er leit å høre at du føler vi ikke har hjulpet deg slik du skulle ønske. Vi vil veldig gjerne komme til bunns i denne saken med deg og ber deg ta kontakt med kundesenteret våres. Vi kan kontaktes på telefon 38100080 eller e-post kundeservice@norgesenergi.no. Med Vennlig Hilsen, Synne i NorgesEnergi
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Telefonterror"
2 syns denne omtalen er nyttig

Etter at jeg sa opp avtalen har de drevet med telefonterror, ringt meg nærmest daglig selv om jeg sa jeg ikke var interessert. I tillegg unnlater de å si hvor de ringer fra, han som ringte fant på en løgn om at det var noe galt med strømanlegget så flere i blokken hadde fått for høy regning bare for å få meg til å fortsette samtalen og så høre på hvor fantastiske priser han kunne tilby meg.

Svar fra NorgesEnergi
24.07.2019 22.27
Hei Marij. Vi beklager veldig at du har blitt utsatt for pågående selgere. Om du tar kontakt med kundesenteret våres så kan vi hjelpe deg med å legge inn en klage på selger, og slette ditt nummer fra salgslistene våres. Vi kan kontaktes på telefon 38100080 eller e-post kundeservice@norgesenergi.no. Med Vennlig Hilsen, Synne i NorgesEnergi
NorgesEnergi har totalt 284 omtaler på Bytt.no
NorgesEnergi strømpriser
Alle strømpriser
Gå til NorgesEnergi
SJEKK OM NORGESENERGI KAN LEVERE STRØM TIL DEG
OSLO
NorgesEnergi leverer strøm til OSLO
ÅRLIG STRØMFORBRUK Usikker på forbruket ditt?
Ditt strømforbruk (kWt/år)
20 000 kWt
1000 kWt 50 000 kWt
Omtaler
Overblikk
Pris pr. mnd
Bestill
Gul webspot
Timespot - NorgesEnergi
285 omtaler
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Ikke fornybar energi
Krever eFaktura & AvtaleGiro
685 kr
41,11 øre/kWt
Detaljer
Les mer
e-Strøm
Variabel pris - NorgesEnergi
285 omtaler
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Ikke fornybar energi
Krever eFaktura & AvtaleGiro
746 kr
44,73 øre/kWt
Detaljer
Les mer
e-Spot
Timespot - NorgesEnergi
285 omtaler
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Ikke fornybar energi
Krever eFaktura & AvtaleGiro
768 kr
46,10 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Strøm til medlemspris
Innkjøpspris - NorgesEnergi
285 omtaler
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Ikke fornybar energi
Ingen betalingskrav
773 kr
46,40 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Strøm til fordelspris
Innkjøpspris - NorgesEnergi
285 omtaler
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Ikke fornybar energi
Ingen betalingskrav
779 kr
46,76 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Gul spot lavpris
Innkjøpspris - NorgesEnergi
285 omtaler
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Ikke fornybar energi
Krever eFaktura
781 kr
46,86 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Strøm til lavpris
Innkjøpspris - NorgesEnergi
285 omtaler
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Ikke fornybar energi
Krever eFaktura
781 kr
46,88 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Gul innkjøpspris
Innkjøpspris - NorgesEnergi
285 omtaler
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Ikke fornybar energi
Ingen betalingskrav
823 kr
49,40 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Topp 5-garanti
Andre prismodeller - NorgesEnergi
285 omtaler
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Ikke fornybar energi
Ingen betalingskrav
883 kr
52,99 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Topp 10-garanti
Andre prismodeller - NorgesEnergi
285 omtaler
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Ikke fornybar energi
Ingen betalingskrav
917 kr
54,99 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR