Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
NorgesEnergi
3.0
2 085 verifiserte omtaler

NorgesEnergi omtaler og erfaringer

Nøytral trend

NorgesEnergi opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

3.0
Middels
2 085 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
#74
Forferdelig
NorgesEnergi er rangert
#74 av 88 strømselskaper
45%
Middels
45% anbefaler NorgesEnergi
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på strøm
Få tilbud på strømavtale
Sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!

Utforsk 2 085 omtaler om NorgesEnergi

FILTRER OMTALER
660
272
135
125
893
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om NorgesEnergi
NorgesEnergi har 2 085 verifiserte omtaler på Bytt.no

Fikk raskt svar på tlf

Omtale av  Eva

Jeg er fornøyd og fikk ordnet det jeg skulle ift spørsmål om faktura osv

Svar fra NorgesEnergi
03.02.2023 12:26

Hei Eva Takk for din tilbakemelding. Det var veldig hyggelig å høre. Dersom det skulle være noe er det bare til å ta kontakt med oss igjen. Mvh Monica - NorgesEnergi

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med NorgesEnergi?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Jeg er helt fornøyd med NorgesEnergi

Omtale av  Foad A

Fra første dag til nå er jeg stort sett fornøyd med god behandling og priser på strøm og mobiltelefoner.Jeg anbefaler andre å abonnere på NorgesEnergi.

Svar fra NorgesEnergi
27.01.2023 13:30

Hei Foad A Takk for fin tilbakemelding og for at du anbefaler oss til andre. Vi er glade for at du er fornøyd hos oss. Mvh Monica - NorgesEnergi

Dårlig

Omtale av  Tang

Dårlig kundeservice, ikke bli noe bedre selvom jeg har tatt kontakt mange ganger

Svar fra NorgesEnergi
27.01.2023 12:46

Hei Tang Vi synes det er leit å høre at du ikke er fornøyd med kundeservicen hos oss. Vi håper du vil ta kontakt med oss igjen da vi ønsker å høre mer om dine erfaringer hos oss. Vi setter pris på både ris og ros, og tilbakemeldinger fra våre kunder kan hjelpe oss å bli bedre. Vårt kundesenter kan kontaktes på telefon 38100080 eller via vårt kontaktskjema: https://norgesenergi.no/hjelp/kontakt-oss/ . Mvh Monica - NorgesEnergi

Mange tilbud og tjenester ingen trenger.

Omtale av  Vilhelm

Stol ikke på selgere i NorgesEnergi. Kjøp nesten aldri NorgesEnergi via Elkjøp e.l. Forbrukerombudet bør følge dette selskapet nøyere. Positivt. Et stort og solid selskap, som leverer el til spotpris. Med greit påslag.

Svar fra NorgesEnergi
27.01.2023 13:25

Hei Vilhelm Vi har forskjellige tilbud og tjenester for å dekke forskjellige forbruk og behov. Alle våre tilleggstjenester er valgfrie og må bekreftes skriftlig ved inngåelse. Ta gjerne kontakt med oss dersom du ønsker å endre eller fjerne noe fra din avtale. Vi tar gjerne en gjennomgang av din avtale da det er viktig at du som kunde vet hva du betaler for. Samtidig kan vi sjekke om du har den beste avtalen for ditt forbruk og dine behov. Vårt kundesenter kan kontaktes på telefon 38100080 eller via vårt kontaktskjema: https://norgesenergi.no/hjelp/kontakt-oss/ . Mvh Monica - NorgesEnergi

Kundeservice

Omtale av  Frank

Tar alt for lang tid å komme igjennom på kundeservice. Har sagt de har problemer i lang tid.

Svar fra NorgesEnergi
27.01.2023 12:38

Hei Frank Vi har dessverre hatt større pågang til vårt kundesenter enn normalt over en lengre periode nå og dette har ført til lenger ventetid enn vi ønsker. Vi har satt i gang tiltak som ser ut til å ha hatt en gledelig effekt på ventetiden. Vi kan likevel dessverre ikke garantere kort ventetid da pågangen til vårt kundesenter varierer mye. Kontakt oss gjerne på epost [email protected] eller via kontaktskjema https://norgesenergi.no/hjelp/kontakt-oss/ dersom du ikke ønsker å vente i telefonkø. Vi besvarer samtlige eposter så snart vi kan. Om ønskelig kan du forsøke å ringe oss igjen på telefon 38100080. Mvh Monica - NorgesEnergi

Få gode tilbud på strøm der du bor
Få gode tilbud på strøm der du bor
La selskapene konkurrere om å gi deg best pris, og sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!
Få tilbud
Tar kun 2 minutter La selskapene konkurrere

Strømregningen

Omtale av  Tone B

Jeg får høyere strømregning enn naboer med større leiligheter - som også bruker NorgesEnergi. Jeg har 18*C inne, og bruker ekstra strøm når prisen er på det laveste. Jeg kommer ikke gjennom til NorgesEnergi på telefon.

Svar fra NorgesEnergi
27.01.2023 12:20

Hei Tone B Det er vanskelig å si hva det er som gjør at din faktura er høyere enn din nabos faktura da strømforbruket er forskjellig fra kunde til kunde og avhenger av mer enn størrelse på bolig. Ta gjerne kontakt med oss igjen slik at vi kan ta en titt på ditt forbruk og sjekke at du har den strømavtalen som passer best for deg. Vi har satt i gang flere tiltak for å få ned ventetiden og dette ser ut til å ha hatt en gledelig effekt. Vi kan likevel dessverre ikke garantere kort ventetid da pågangen til vårt kundesenter varierer mye. Kontakt oss gjerne på epost [email protected] eller via kontaktskjema https://norgesenergi.no/hjelp/kontakt-oss/ dersom du ikke ønsker å vente i telefonkø. Vi besvarer samtlige eposter så snart vi kan. Om ønskelig kan du forsøke å ringe oss igjen på telefon 38100080. Mvh Monica - NorgesEnergi

Fakturerer for tilleggstjenester man aldri har bestilt

Omtale av  Marcus C

Fakturerer for tilleggstjenester man aldri har bestilt. Jeg sa eksplisitt på telefonen at jeg ikke ønsker tilleggstjenester som koster ekstra, men dette fakturer de for allikevel. Dette er neppe en glipp fra deres side, men en del av deres uredelige markedsstrategi. Ren svindel. Når jeg prøver å kontakt dem for å kreve at det fjernes fra fakturaen er de som sunket i jorden frem til etter forfall. Valget står mellom inkasso eller å betale tilleggspostene. Helt håpløst. Har sagt opp avtalen og skal aldri bruke NorgesEnergi igjen, selskapet er en katastrofe.

Svar fra NorgesEnergi
27.01.2023 12:30

Hei Marcus C Alle våre tilleggstenester må bekreftes skriftlig slik at det skal ikke være mulig å få dette med på avtalen uten at man har takket ja til det i forkant. Vi håper du vil ta kontakt med vårt kundesenter slik at vi kan sjekke opp i hva som har skjedd her og se om det er noe mer vi kan gjøre for deg. Vårt kundesenter kan kontaktes på telefon 38100080 eller via vårt kontaktskjema: https://norgesenergi.no/hjelp/kontakt-oss/ . Du kan gjerne spørre etter meg om ønskelig. Mvh Monica - NorgesEnergi

NorgesEnergi har 2 085 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til NorgesEnergi mener

NorgesEnergi

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR