Meny

NorgesEnergi omtaler og erfaringer

3,4/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Bra
Brukervennlighet
Bra
15
av 101 innen
strømselskap
47%
anbefaler
NorgesEnergi

"God pris og service"

Omtale om NorgesEnergi skrevet av Torbjørn M for 17.08.2021 13:56

NorgesEnergi har totalt 1377 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med NorgesEnergi?
Torbjørn M
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"God pris og service"

Jeg ville ha prismatch på min spotsvtale. Kundeservice hjalp meg å spare penger og var hyggelig og behjelpelig.

Svar fra NorgesEnergi
19.08.2021 08:54
Hei Torbjørn M. Takk for at du har tatt deg tid til å legge igjen en hyggelig tilbakemelding - det setter vi stor pris på! Mvh Ida - NorgesEnergi
Bytt.no
"God pris og service" skrev Torbjørn M om NorgesEnergi

Har du en tilsvarende erfaring med NorgesEnergi?
Gjør som Torbjørn M og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om NorgesEnergi du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig kundeservice"

Umulig å komme inn på din side. Ingen mulighet å komme i kontakt med kundeservice på telefon. Helt umulig å komme i kontakt med Norgesenergi for å si opp strømavtalen ved salg av hus. Får ikke meldt ifra.

Svar fra NorgesEnergi
19.08.2021 08:54
Hei Laila. Vi har dessverre mye pågang for tiden, og det resulterer i lengre ventetid. Vi beklager dette. Ta gjerne å send oss en epost ([email protected]) eller kontakt oss per telefon (38 10 00 80) slik at vi kan undersøke hvorfor du ikke kommer inn på Minside samt registrere utflytting. Mvh Ida - Norgesenergi
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Spørsmål om seriøsitet"

Jeg gikk langt over kredittgrensen selv om eg betalte inn . Skjønner ikke hvorfor. Å det som sto på min side stemte aldri med fakturaer. Er rett å slett blitt lurt av dem.

Svar fra NorgesEnergi
19.08.2021 08:54
Hei Helge B. Strømkonto gir deg muligheten til å fordele strømutgiftene jevnt utover året. Hver måned mottar du en faktura med et anbefalt beløp og et minstebeløp. Når vi regner ut ditt anbefalte månedsbeløp tar vi utgangspunkt i din forventede årlige strømkostnad og deler den på 12. Du betaler en lik sum hver måned istedenfor høye faktura om vinteren og lave om sommeren. Etter vi har mottatt ditt forbruk fra din netteier produserer vi faktura som trekkes ut av Strømkontoen som du jevnlig betaler inn til. På denne måten kan du betale det samme hver måned, og avregningene skjer fortløpende. Dersom anbefalt beløp er lavere enn din reelle faktura så blir det brukt av kredittgrensen. Saldo på strømkonto står på din faktura som du mottar for strømkontoen. Når det gjeder dine faktura på Minside så ønsker jeg gjerne å undersøke det for deg. Ta gjerne kontakt på tlf: 38 10 00 80. Mvh Ida - NorgesEnergi
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Profesjonelt Selskap."

Bra og informative meldinger hver måned som dekker alle viktige bruks opplysninger.

Svar fra NorgesEnergi
16.08.2021 16:39
Hei Leif! Takk for at du har tatt deg tid til å legge igjen en hyggelig tilbakemelding - det setter vi stor pris på! Mvh Nina, NorgesEnergi
Ingrid K
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Stort sett fornøyd"

For meg er det greit å ha et fast månedlig beløp. Det gjør at strømregningen er forutsigbar

Svar fra NorgesEnergi
13.08.2021 10:54
Hei Ingrid! Så hyggelig å høre at du er fornøyd med vår betalingsløsning, Strømkonto. Vi håper du fortsetter å være fornøyd kunde hos NorgesEnergi. Mvh Nina, NorgesEnergi
NorgesEnergi har totalt 1377 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR