Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert mai 2024
NorgesEnergi
3.0
2 087 verifiserte omtaler

NorgesEnergi omtaler og erfaringer

Nøytral trend

NorgesEnergi opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

3.0
Middels
2 087 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
#76
Forferdelig
NorgesEnergi er rangert
#76 av 88 strømselskaper
45%
Middels
45% anbefaler NorgesEnergi
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på strøm
Få tilbud på strømavtale
Sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!

Utforsk 2 087 omtaler om NorgesEnergi

FILTRER OMTALER
660
272
136
125
894
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om NorgesEnergi
NorgesEnergi har 2 087 verifiserte omtaler på Bytt.no

Dårlig

Omtale av  Ina

Dårlig kundebehandling. Etter et dødsfall, bør man kunne gjøre litt mer for en kunde. Får ikke engang kopi av faktura, så jeg kan betale

Svar fra NorgesEnergi
21.03.2022 15:20

Hei Ina! Ved dødsfall er vi nødt til å forholde oss til personvernloven, GDPR. Vi ønsker selvsagt å være behjelpelig ved betaling av faktura, men vi må ha nødvendig dokumentasjon i tilfeller hvor kunden har gått bort for å kunne utgi informasjon eller gjøre endringer. Ta gjerne kontakt med vårt kundesenter dersom du trenger informasjon om hvilken informasjon vi trenger. Mvh Anna, NorgesEnergi.

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med NorgesEnergi?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Har alt man trenger

Omtale av  Henrik

Veldig fornøyd med avtale, muligheten til å hoppe mellom spot og variabel, samt prismatch. Kan spare mange hundrelapper om man bruker bittelitt tid på strøm! Anbefales :)

Svar fra NorgesEnergi
15.03.2022 13:24

Hei, Henrik! Så hyggelig å høre at du er fornøyd strømkunde hos NorgesEnergi. Det betyr mye for oss! Mvh, Truls - NorgesEnergi

Jeg har økonomiske vansker og har behov for å gjøre alt jeg kan for å klare å betjene min strømregni

Omtale av  Catharina L

Jeg er veldig fornøyd med NorgesEnergi . Mitt problem er at jeg bor i en tomannsbolig med felles varmtvannsbereder, garasje, vaskerom og bod. Alt dette som erfelles går på meg, mitt strømskap og min regning.sånn har det vært siden jeg flyttet hit 1 april i fjord. De som bor over meg nekter å betale sin andel og jeg sitter i en håpløs situasjon da jeg på de siste mnd ikke har økonomi til åbetale hele altet alene…. Jeg håper NorgesEnergi kan hjelpe. Pga 3 operasjoner i fjord har og er jeg langtidssykemeldt og har betydelig lavere inntekt enn normalt

Svar fra NorgesEnergi
15.03.2022 09:46

Hei, Catharina L! Gjerne ta kontakt med vårt kundesenter på telefon 38 10 00 80, hverdager 08.00 - 16.00, så skal vi se på din avtale sammen med deg :) Mvh, Truls - NorgesEnergi

ingen bemerkninger

Omtale av  Helge R

Gode samtaler. Har ingen dårlige erfaringer. Ikke behov for å bytte utenom prisen

Svar fra NorgesEnergi
15.03.2022 09:46

Hei, Helge R! Så flott å høre at du har hatt gode opplevelser i kontakt med vårt kundesenter! Det er utrolig viktig for oss og vi setter stor pris på at du tok deg tid til å legge igjen en hyggelig kommentar. Mvh, Truls - NorgesEnergi

Tilfreds

Omtale av  Monica

Mine erfaringer med norgesenergi.no har alltid vært positive. Forutsigbart og god kundeservice. Alt i alt tilfreds med mitt valg av strømleverandør

Svar fra NorgesEnergi
15.03.2022 09:46

Hei, Monica! Så hyggelig å høre at du er fornøyd strømkunde hos NorgesEnergi. Det betyr mye for oss! Mvh, Truls - NorgesEnergi

Test din strømavtale
Test strømavtalen din
Vår robot analyserer og tester strømavtalen din mot alle andre på markedet
Ta testen
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Gode avtaler og bra kundebehandling

Omtale av  Kristin

Gode avtaler (priser) God kundebehandling: vennlige, hjelpsomme og kunnskapsrike medarbeidere Gode sider (‘mine sider’) for egenoppfølging

Svar fra NorgesEnergi
15.03.2022 09:42

Hei, Kristin! Så hyggelig å høre at du er fornøyd med avtalen din hos NorgesEnergi! Kontakt gjerne vårt kundesenter om det skulle være noe vi kan hjelpe deg med. Mvh, Truls - NorgesEnergi

Gode konkurransedyktige produkt

Omtale av  Ola I

Responstid / kundeservice kan forbedres Oppgitt feil åpningstider på nettsidene for kundeservice. Unødvendig

Svar fra NorgesEnergi
10.03.2022 21:44

Hei Ola l! Grunnet de høye strømprisene, prognosene for strømprisen fremover samt støtteordningen fra staten er det dessverre til tider noe lenger svartid enn vi ønsker å tilby. Vi jobber hver dag for å forbedre svartiden vår. Hyggelig å se at du ellers er fornøyd med NorgesEnergi - det setter vi stor pris på. Mvh Anna, NorgesEnergi.

NorgesEnergi har 2 087 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til NorgesEnergi mener

NorgesEnergi

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR