Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
NorgesEnergi
3.0
2 081 verifiserte omtaler

NorgesEnergi omtaler og erfaringer

Nøytral trend

NorgesEnergi opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

3.0
Middels
2 081 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
#74
Forferdelig
NorgesEnergi er rangert
#74 av 88 strømselskaper
45%
Middels
45% anbefaler NorgesEnergi
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på strøm
Få tilbud på strømavtale
Sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!

Utforsk 2 081 omtaler om NorgesEnergi

FILTRER OMTALER
659
271
135
124
892
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om NorgesEnergi
NorgesEnergi har 2 081 verifiserte omtaler på Bytt.no

Ryddig og grei Faktura, får beskjed når det er endring i pris!!!

Omtale av  Torbjørn J

Får beskjed når det erindring i pris!!! Ryddig og grei Faktura!,

Svar fra NorgesEnergi
03.12.2021 12:41

Hei Torbjørn J. Så hyggelig at du er fornøyd med din strømavtale hos Norgesenergi, samt oppsett av faktura. Skulle det være noe vi kan hjelpe deg med, må du gjerne ta kontakt med vårt kundesenter. Mvh Ida, Norgesenergi

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med NorgesEnergi?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Lureri

Omtale av  Birgit

En helt annen (og faktisk dobbel pris) på regning sammenlignet med lovet pris ved avtaleinngåelse. Trege til å svare på mail. Liten vilje til å innrømme feil. Styr unna!

Svar fra NorgesEnergi
03.12.2021 12:41

Hei Birgit. Vi har for tiden mye pågang, og det resultere dessverre i lenge ventetid per epost. Ta gjerne kontakt per telefon 38 10 00 80 slik at vi kan undersøke avtalen. Mvh Ida, Norgesenergi

Jeg ble lurt ut av en helt grei spot-pris avtale.

Omtale av  Godtroende

Jeg lot meg lure til å si ja til "Topp 5 garanti med 6 måneders sparepakke og vintergaranti" for en god stund siden av en telefonselger. Selger hevdet at "topp 5 garanti" var bedre enn spotpris. Det viste seg å ikke stemme. Mye dyrere. Og så hadde han "glemt" å opplyse om at sparepakke og vintergaranti ville bli fakturert månedlig fra den 7. måned. Det var kanskje sløvt av meg å ikke sjekke fakturaene hver måned fram til 6-måneders tilbudet utløp. Det var tydeligvis også naivt av meg å stole på selgers forsikring om at dette var bedre enn en helt alminnelig spot-pris-avtale. Men naivt eller ikke, jeg foretrekker leverandører som er til å stole på i alt de sier og gjør. Så jeg er ferdig med Norgesenergi.

Svar fra NorgesEnergi
02.12.2021 13:21

Hei Godtroende! Det er utrolig leit å høre at du ikke har vært fornøyd med strømavtalen din hos oss. Strømavtalen Topp 5-garanti er en variabel strømavtale. Garantien vi gir er at du på årsbasis får en strømpris som ligger blant de 5 rimeligste målt mot de variable prisene hos våre 20 største konkurrenter. Du har ingen fast månedspris med denne avtalen, og den er mer stabil og forutsigbar enn spotprisen som svinger i takt med kraftbørsen. I perioder hvor spotprisen svinger en del er en variabel strømavtale mer forutsigbar da man vet hva man betaler i en gitt periode. Strømprisen blir endret i takt med strømprisen, og endringer i strømprisen blir varslet per epost eller SMS minimum 14 dager før endring. Mvh Anna, NorgesEnergi

Ok strømavtale.

Omtale av  Ronald

Ærlige selgere uten noe som helst juks. Kan spare 1060 kr årlig sammenlignet med leverandør som gir dagens betingelser som har oppstått som følge av dagens kraftpriser.

Svar fra NorgesEnergi
02.12.2021 13:21

Hei Ronald! Takk for at du tok deg tid til å legge igjen en hyggelig kommentar. Det setter vi pris på! Mvh Anna, NorgesEnergi

Useriøse

Omtale av  Jan

Prakker på deg mye ekstra som man ikke har bruk for. Det fant jeg ut når de sendte ut en skyhøy slutt faktura når jeg byttet selskap. Sendte Mail om å få dele opp fakturaen, fikk svar 14 dager etterpå: Ha en fin dag! sto det på svaret. Ikke fått noe svar om å dele opp faktura og få ordnet opp på skikkelig vis.

Svar fra NorgesEnergi
02.12.2021 13:21

Hei Jan! Det stemmer at vi tilbyr fordelsprodukter man kan ha i strømavtalen sin. Disse skal derimot bli informert om og takkes ja til når man blir forespurt dem. Håper du har mulighet til å ta kontakt med oss på telefon 38 10 00 80 så vi får undersøke hvorfor du ikke har fått svar på henvendelsen din. Kundesenteret har åpent mandag - fredag klokken 08.00 - 16.00. Mvh Anna, NorgesEnergi.

Få gode tilbud på strøm der du bor
Få gode tilbud på strøm der du bor
La selskapene konkurrere om å gi deg best pris, og sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!
Få tilbud
Tar kun 2 minutter La selskapene konkurrere

God informasjon

Omtale av  Erik

Informasjonen er ganske bra. Raske med å ta kontakt dersom det er snakk om bytte av leverndør.

Svar fra NorgesEnergi
02.12.2021 13:21

Hei Erik! Takk for at du tok deg tid til å legge igjen en hyggelig tilbakemelding. Det setter vi pris på! Mvh Anna, NorgesEnergi

Nekter å oppgi avtaler

Omtale av  Lukas D

Misinformasjon når avtalen ble inngått. Senere nekter de å gi ut avtalen som ble inngått og lydfilen hvor den ble inngått. Useriøst fra en såpass stor aktør. Råder alle å styre unna.

Svar fra NorgesEnergi
02.12.2021 13:21

Hei Lukas D! Vi ønsker gjerne å undersøke hva som har skjedd med strømavtalen din hos oss og håper du tar kontakt med oss på telefon 38 10 00 80. Vårt kundesenter har åpent mandag - fredag klokken 08.00 - 16.00. Mvh Anna, NorgesEnergi

NorgesEnergi har 2 081 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til NorgesEnergi mener

NorgesEnergi

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR