Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
NorgesEnergi
3.0
2 085 verifiserte omtaler

NorgesEnergi omtaler og erfaringer

Nøytral trend

NorgesEnergi opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

3.0
Middels
2 085 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
#74
Forferdelig
NorgesEnergi er rangert
#74 av 88 strømselskaper
45%
Middels
45% anbefaler NorgesEnergi
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på strøm
Få tilbud på strømavtale
Sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!

Utforsk 2 085 omtaler om NorgesEnergi

FILTRER OMTALER
660
272
135
125
893
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om NorgesEnergi
NorgesEnergi har 2 085 verifiserte omtaler på Bytt.no

God informasjon

Omtale av  Erik

Informasjonen er ganske bra. Raske med å ta kontakt dersom det er snakk om bytte av leverndør.

Svar fra NorgesEnergi
02.12.2021 13:21

Hei Erik! Takk for at du tok deg tid til å legge igjen en hyggelig tilbakemelding. Det setter vi pris på! Mvh Anna, NorgesEnergi

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med NorgesEnergi?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Nekter å oppgi avtaler

Omtale av  Lukas D

Misinformasjon når avtalen ble inngått. Senere nekter de å gi ut avtalen som ble inngått og lydfilen hvor den ble inngått. Useriøst fra en såpass stor aktør. Råder alle å styre unna.

Svar fra NorgesEnergi
02.12.2021 13:21

Hei Lukas D! Vi ønsker gjerne å undersøke hva som har skjedd med strømavtalen din hos oss og håper du tar kontakt med oss på telefon 38 10 00 80. Vårt kundesenter har åpent mandag - fredag klokken 08.00 - 16.00. Mvh Anna, NorgesEnergi

Dyr strøm

Omtale av  Uno L

Ikke fornøyd med strøm avtale.. Alt for dyrt spørre du meg.. Skal ha det billigste Strømmavtale jeg kan få

Svar fra NorgesEnergi
02.12.2021 13:21

Hei Uno L! Ta gjerne kontakt med vårt kundesenter på telefon 38 10 00 80 dersom du ønsker en gjennomgang av din avtale og at vi kan undersøke om vi har en annen avtale mer tilpasset ditt forbruk. Mvh Anna, NorgesEnergi

Stabilt og konkurransedyktig

Omtale av  Roy Y

Holder seg til avtaler og leverer en oversiktlig faktura.

Svar fra NorgesEnergi
02.12.2021 13:21

Hei Roy R! Takk for at du tok deg tid til å legge igjen en hyggelig kommentar. Det setter vi pris på! Mvh Anna, NorgesEnergi

Norgesenergi for folket ♥️

Omtale av  Illa

Trivelige folk i telefonen som prøver så godt de kan for å gi gode tilbud😊ønsker at telefonfolka kunne gi en liten rabatt på strømregninga når man ringer og spør spesifikt om dette. Det fikk de til før i tiden, så hvorfor ikke nå?

Svar fra NorgesEnergi
02.12.2021 13:21

Hei Illa! Tusen takk for at du tok deg tid til å legge igjen en hyggelig kommentar. Det setter vi pris på. Vi har per nå ingen kampanjer, og har da ikke mulighet til å utgi rabatter. Mvh Anna, NorgesEnergi

Få gode tilbud på strøm der du bor
Få gode tilbud på strøm der du bor
La selskapene konkurrere om å gi deg best pris, og sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!
Få tilbud
Tar kun 2 minutter La selskapene konkurrere

Meget fornøyd

Omtale av  Jan A. P

Meget fornøyd med NorgesEnergi. God service og behjelpelig personale.

Svar fra NorgesEnergi
02.12.2021 13:21

Hei Jan A. P! Så hyggelig å høre at du er fornøyd med NorgesEnergi. Det setter vi stor pris på. Mvh Anna, NorgesEnergi

Tåkelegger prisingen med tilleggs"produkter"

Omtale av  Gringo

De påsto for eksempel at jeg hadde bestilt noe de kalte noe ala "fornybar energi-garanti" (som er et absurd konsept side de jo leverer strøm fra ulike kilder, og ikke vet (eller bryr seg) om hva som havner hvor). Dette måtte jeg betale "kun" 1.98 kr pr dag for. Det er 60 kr pr mnd for noe jeg ikke har bestilt (og som selvfølgelig er ren grønnvasking). Og umulig å etterprøve. Så prøvde de å skape en slags tvangstrøye ved å "gi" meg en rabatt som viste seg å ikke være verdt noen ting før jeg har vært kunde i et år. Oppå der tok de høy fast "månedspris", og påslaget var høyere enn hos andre. Da jeg likevel byttet var de veldig pågående for å få meg tilbake. Og det kom diverse tilbud om makspris og variabel pris og fastpris, med og uten bindingstid, og andre "produkter" som er vanskelig for en kunde å vurdere. Jeg ville bare ha strøm, til spotpris, betaling på etterskudd, ingen bindingstid, no frills, og med transparent prising så jeg kan vite hva det koster. Punktum.

Svar fra NorgesEnergi
02.12.2021 13:21

Hei Gringo! Med 100 % fornybar energi knyttet til din strømavtale garanterer vi at det produseres strøm fra fornybare kilder tilsvarende ditt strømforbruk. ​​Beviset kalles opprinnelsesgaranti, og gir deg som kunde mulighet til å bruke forbrukermakten din ved å øke etterspørselen etter fornybar energi. Når etterspørselen fornybar energi øker, blir det mer lønnsomt for kraftprodusentene å investere i mer miljøvennlig energi. ​Per dags dato kjøper NorgesEnergi kun opprinnelsesgarantier fra nordisk vannkraft, dermed garanteres det at det produseres like mye vannkraft som det du forbruker. Vi ønsker gjerne å undersøke hva som har skjedd i avtalen din og håper du tar kontakt med oss på telefon 38 10 00 80. Kundesenteret vårt er åpent mandag - fredag klokken 08.00 - 16.00. Mvh Anna, NorgesEnergi

NorgesEnergi har 2 085 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til NorgesEnergi mener

NorgesEnergi

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR