Meny

NorgesEnergi omtaler og erfaringer

2,9/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Middels
Brukervennlighet
Middels
94
av 111 innen
strømselskap
44%
anbefaler
NorgesEnergi

"Norgesenergi overlegent best for meg."

Omtale om NorgesEnergi skrevet av Martin for 23.10.2021 13:27

NorgesEnergi har totalt 1848 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med NorgesEnergi?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Norgesenergi overlegent best for meg."

Billig strøm og god kommunikasjon. Test etter test viser hvert år at ingen matcher Norgesenergi på pris.

Svar fra NorgesEnergi
03.11.2021 15:05
Hei Martin, Takk for at du har tatt deg tid til å legge igjen en hyggelig kommentar. Det er flott å høre at du er fornøyd med din strømavtale hos oss! Ønsker deg en fortsatt fin høst, mvh Nina - NorgesEnergi
Bytt.no
"Norgesenergi overlegent best for meg." skrev Martin om NorgesEnergi

Har du en tilsvarende erfaring med NorgesEnergi?
Gjør som Martin og over 60 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om NorgesEnergi du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"God og oversiktlig avtale"

Veldig fornøyd med Norgesenergi. Har hatt fastpris 89 øre/kWh de siste to måneder og fått nytt, godt tilbud om fastpris de neste to.

Svar fra NorgesEnergi
03.11.2021 15:05
Hei Siri, Så flott å høre at du er fornøyd med tilbudene du mottar som følg av produktet Prissikring! Ønsker deg en fortsatt fin høst, mvh Nina - NorgesEnergi
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Kundebehandling og fakturering"

Utrygg på riktig dokumentasjon på regninger. Flere feil i fakturaer og eposter som ikke blir besvart!

Svar fra NorgesEnergi
03.11.2021 15:05
Hei John, På grunn av mange spørsmål knyttet til høstens høye strømprisene er det for tiden svært stor trafikk på kundesenteret vårt. Det vil derfor være unormalt lang ventetid på telefonen og svartid på epost. Vi beklager derfor ventetiden. Dersom du opplever feil på faktura håper jeg du har mulighet til å kontakte oss igjen slik at vi får undersøkt dette nærmere. Kontakt oss gjerne per tlf: 38 10 00 80. Vi har åpent mandag-fredag 08-16. mvh Nina - NorgesEnergi
Erling M. V. A. I. N
Kundetilfredshet
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Avtalen virker ikke å gi særlig effekt i forhold til Norpools prissetting for mitt område."

Kan ikke se at prissettingen for strømleveransen stemmer over ens med prissettingen hos Norpool. Prissettingen virker rett og slett dyr.

Svar fra NorgesEnergi
03.11.2021 15:05
Hei Erling, Kontakt gjerne vårt kundesenter så vil vi undersøke dette nærmere. Kontakt oss gjerne per telefon: 38 10 00 80. Vi har åpent mandag-fredag 08-16. mvh Nina - NorgesEnergi
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Elendig prismatch på topp 10 avtale når man bor i Nord-Norge"

Betalte nesten samme pris som Sør-Norge i sept 21, sammenlignbart pris i Nord-Norge var 30 øre billigere pr kilowatt time.

Svar fra NorgesEnergi
03.11.2021 15:05
Hei, Det er beklagelig å høre at du ikke har vært fornøyd med din strømavtale hos oss. Kontakt gjerne vårt kundesenter, så vil vi se nærmere på avtalen og om vi har mulighet til å gjøre noen forbedringer. Du kan nå oss per tlf: 38 10 00 80. Mvh Nina - NorgesEnergi
Har du en dyr strømavtale?
NYHET!
Har du en dyr strømavtale?
TEST MIN STRØMAVTALE
Tar kun 2 minutter
NorgesEnergi har totalt 1848 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR