Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
NorgesEnergi
3.0
2 082 verifiserte omtaler

NorgesEnergi omtaler og erfaringer

Nøytral trend

NorgesEnergi opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

3.0
Middels
2 082 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
#74
Forferdelig
NorgesEnergi er rangert
#74 av 88 strømselskaper
45%
Middels
45% anbefaler NorgesEnergi
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på strøm
Få tilbud på strømavtale
Sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!

Utforsk 2 082 omtaler om NorgesEnergi

FILTRER OMTALER
660
271
135
124
892
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om NorgesEnergi
NorgesEnergi har 2 082 verifiserte omtaler på Bytt.no

Norgesenergi overlegent best for meg.

Omtale av  Martin

Billig strøm og god kommunikasjon. Test etter test viser hvert år at ingen matcher Norgesenergi på pris.

Svar fra NorgesEnergi
03.11.2021 15:05

Hei Martin, Takk for at du har tatt deg tid til å legge igjen en hyggelig kommentar. Det er flott å høre at du er fornøyd med din strømavtale hos oss! Ønsker deg en fortsatt fin høst, mvh Nina - NorgesEnergi

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med NorgesEnergi?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

God og oversiktlig avtale

Omtale av  Siri B

Veldig fornøyd med Norgesenergi. Har hatt fastpris 89 øre/kWh de siste to måneder og fått nytt, godt tilbud om fastpris de neste to.

Svar fra NorgesEnergi
03.11.2021 15:05

Hei Siri, Så flott å høre at du er fornøyd med tilbudene du mottar som følg av produktet Prissikring! Ønsker deg en fortsatt fin høst, mvh Nina - NorgesEnergi

Kundebehandling og fakturering

Omtale av  John

Utrygg på riktig dokumentasjon på regninger. Flere feil i fakturaer og eposter som ikke blir besvart!

Svar fra NorgesEnergi
03.11.2021 15:05

Hei John, På grunn av mange spørsmål knyttet til høstens høye strømprisene er det for tiden svært stor trafikk på kundesenteret vårt. Det vil derfor være unormalt lang ventetid på telefonen og svartid på epost. Vi beklager derfor ventetiden. Dersom du opplever feil på faktura håper jeg du har mulighet til å kontakte oss igjen slik at vi får undersøkt dette nærmere. Kontakt oss gjerne per tlf: 38 10 00 80. Vi har åpent mandag-fredag 08-16. mvh Nina - NorgesEnergi

Avtalen virker ikke å gi særlig effekt i forhold til Norpools prissetting for mitt område.

Omtale av  Erling M. V. A. I. N

Kan ikke se at prissettingen for strømleveransen stemmer over ens med prissettingen hos Norpool. Prissettingen virker rett og slett dyr.

Svar fra NorgesEnergi
03.11.2021 15:05

Hei Erling, Kontakt gjerne vårt kundesenter så vil vi undersøke dette nærmere. Kontakt oss gjerne per telefon: 38 10 00 80. Vi har åpent mandag-fredag 08-16. mvh Nina - NorgesEnergi

Elendig prismatch på topp 10 avtale når man bor i Nord-Norge

Omtale av  Kb

Betalte nesten samme pris som Sør-Norge i sept 21, sammenlignbart pris i Nord-Norge var 30 øre billigere pr kilowatt time.

Svar fra NorgesEnergi
03.11.2021 15:05

Hei, Det er beklagelig å høre at du ikke har vært fornøyd med din strømavtale hos oss. Kontakt gjerne vårt kundesenter, så vil vi se nærmere på avtalen og om vi har mulighet til å gjøre noen forbedringer. Du kan nå oss per tlf: 38 10 00 80. Mvh Nina - NorgesEnergi

Få gode tilbud på strøm der du bor
Få gode tilbud på strøm der du bor
La selskapene konkurrere om å gi deg best pris, og sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!
Få tilbud
Tar kun 2 minutter La selskapene konkurrere

Underlig og utilfredsstillende behandling fra kundeservice via E-post. God /rask service på telefo

Omtale av  Te

Nedstenging av "Min side" uten informasjon i forkant grunnet oppsigelse av avtale, og dermed ikke lenger tilgang til egne betalte fakturaer.

Svar fra NorgesEnergi
03.11.2021 15:05

Hei, Man må dessverre ha aktiv strømavtale for å kunne få tilgang til MinSide. Dersom det er noe informasjon du skulle trenge fra ditt kundebildet må du derimot gjerne kontakte oss. Kontakt oss gjerne per tlf: 38 10 00 80 så vil vi hjelpe deg med informasjonen du trenger. Gi også gjerne litt nærmere informasjon om hva det var som gjorde at du ikke var fornøyd med besvarelsen du mottok via e-post. mvh Nina - NorgesEnergi

hør det -.anbefale ikke

Omtale av  Katarina

Jeg føler meg lurt på det som ble sagt det som har blitt gjort. virkelig gir folk ikke etter for alt de sier. sjekk alltid. Jeg anbefaler ikke

Svar fra NorgesEnergi
03.11.2021 15:05

Hei Katarina, Jeg beklager dersom du har hatt en dårlig opplevelse med NorgesEnergi som din strømleverandør. Vi ønsker gjerne at du gir oss en tilbakemelding på hva det var som gjorde at du var misfornøyd og håper derfor at du har anledning til å ta kontakt med oss for nærmere informasjon. kontakt oss gjerne per tlf: 38 10 00 80. mvh Nina - NorgesEnergi

NorgesEnergi har 2 082 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til NorgesEnergi mener

NorgesEnergi

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR