Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert mai 2024
NorgesEnergi
2.9
2 089 verifiserte omtaler

NorgesEnergi omtaler og erfaringer

Ingen trend

NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

2.9
Middels
2 089 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
#76
Forferdelig
NorgesEnergi er rangert
#76 av 88 strømselskaper
45%
Middels
45% anbefaler NorgesEnergi
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på strøm
Få tilbud på strømavtale
Sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!

Utforsk 2 089 omtaler om NorgesEnergi

FILTRER OMTALER
660
272
137
125
895
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om NorgesEnergi
NorgesEnergi har 2 089 verifiserte omtaler på Bytt.no

God sevice

Omtale av  Johnny L

de er flinke i jobben sin i hard strøm tider vi har høye strøm priser og her kan man binde den så mye hjelp og få hvis man har ? via tjenesten de har.

Svar fra NorgesEnergi
28.06.2022 13:23

Hei Johnny, Vi takker så mye for hyggelig tilbakemelding, og ønsker deg en god sommer! Mvh Nina, NorgesEnergi

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med NorgesEnergi?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Enkelt og oversiktlig

Omtale av  Uthayan

Jeg føler at de prøver å gi meg en god service hvis jeg trenger bistand fra dem, ingen problemer så langt, regninga ble mer oversiktlig når jeg fikk nettleia separat

Svar fra NorgesEnergi
28.06.2022 13:15

Hei Uthayan, Så flott å høre at du føler våre fakturaer har blitt mer oversiktlige. Vi takker for hyggelig tilbakemelding, og ønsker deg en god sommer! Mvh Nina , NorgesEnergi

Profittjag

Omtale av  Einar S

Strømselskapene tjener umoralsk mye penger på strømkrisen. Før var poenget med å bygge kraftverk at man skulle skaffe billig strøm. Nå er poenget å skaffe mest mulig profitt profitt.

Svar fra NorgesEnergi
28.06.2022 13:14

Hei Einar, Strømprisene er for tiden dessverre svært høye, men da NorgesEnergi er en strømleverandør tjener vi ikke mer på bakgrunn av dette. Ta gjerne kontakt med vårt kundesenter dersom det skulle være noe vi kan hjelpe deg med. Du kan nå oss per tlf: 38 10 00 80. Mvh, Nina - NorgesEnergi

Tilbod om fastpris

Omtale av  Nils

Har abbonemrnt til 3 adresser i ulike sonar. Fekk tilbod om fastpris som eg rekna med gjalt slle adresser. Neste dag fekk eg melding om at eg hadde inngått fastprisavtale til den eine adressa. Kontakta NE som skulle kansellera denne avtalen. Neste dag fekk eg melding om at eg hadde inngått fastprisavtale til adresse 2, utan at eg hadde svart på det tilbodet. Fanteri, kjem til å sei opp abonnementet😡

Svar fra NorgesEnergi
28.06.2022 13:12

Hei Nils, Beklager dersom det har oppstått feil ved registrering av fastpris. Kontakt gjerne vårt kundesenter igjen, så skal vi selvsagt undersøke nærmere, samt rette feilen. Kontakt oss gjerne per tlf: 38 10 00 80. Mvh Nina - NorgesEnergi

meget bra

Omtale av  Thore B

generelt ba, spesielt at jeg betaler fast belp hver mnd.

Svar fra NorgesEnergi
27.06.2022 15:34

Hei Thore! Så hyggelig å høre at du er fornøyd med strømavtalen din hos oss, vi setter stor pris på din tilbakemelding! Ønsker deg en god sommer, Mvh Nina - NorgesEnergi

Test din strømavtale
Test strømavtalen din
Vår robot analyserer og tester strømavtalen din mot alle andre på markedet
Ta testen
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Har aldri hatt noen problemer med norgesenergi, så er storfornøyd

Omtale av  Trond H

Har aldri hatt noen problemer med norgesenergi hyggelige kunderådgivere , å fått svar på det man lurer på, å enda litt 😀 superfornøyd..

Svar fra NorgesEnergi
22.06.2022 11:39

Hei Trond! Tusen takk for at du har tatt deg tid til å legge igjen en hyggelig tilbakemelding! Vi setter veldig pris på å høre at du er fornøyd strømkunde hos NorgesEnergi. Ønsker deg en flott sommer, Mvh Nina - NorgesEnergi

Svindel. La til produkt jeg ikke hadde bestilt.

Omtale av  Nils

På side 2 av fakturaen sto det strømforsikring. Det hadde jeg aldri bestilt. Dette var strøm til hytta Regningen er på noen få hundrelapper og på forsiden sto ikke forsikring nevnt i det hele tatt. Jeg endte med å betale 50,- per måned for et fullstendig unyttig tilleggsprodukt som jeg IKKE hadde bestilt. Styr unna!

Svar fra NorgesEnergi
22.06.2022 08:52

Hei Nils, Dette ønsker vi selvfølgelig å undersøke nærmere. Håper derfor du har mulighet til å kontakte vårt kundesenter slik at vi har mulighet til å undersøke når og hvor strømtjenesten ble bestilt. Vi skal alltid få aksept ved bestilling, og produktet er selvsagt valgfritt og uten bindingstid. Kontakt gjerne vårt kundesenter per tlf: 38 10 00 80. Mvh Nina - NorgesEnergi

NorgesEnergi har 2 089 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til NorgesEnergi mener

NorgesEnergi

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR