Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
NorgesEnergi
3.0
2 085 verifiserte omtaler

NorgesEnergi omtaler og erfaringer

Nøytral trend

NorgesEnergi opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

3.0
Middels
2 085 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
#74
Forferdelig
NorgesEnergi er rangert
#74 av 88 strømselskaper
45%
Middels
45% anbefaler NorgesEnergi
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på strøm
Få tilbud på strømavtale
Sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!

Utforsk 2 085 omtaler om NorgesEnergi

FILTRER OMTALER
660
272
135
125
893
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om NorgesEnergi
NorgesEnergi har 2 085 verifiserte omtaler på Bytt.no

God kundebehandling

Omtale av  Mette

God kundebehandling,bra priser,lite ventetid får å komme mellom på tlf.

Svar fra NorgesEnergi
05.03.2021 17:48

Hei Mette! Så hyggelig å høre at du er fornøyd med NorgesEnergi som din strømleverandør, takk for at du tok deg tid til å legge igjen en tilbakemelding! Mvh Nina, NorgesEnergi

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med NorgesEnergi?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Strømleverandør til å stole på

Omtale av  Hugo M

Anbefaler Norgesenergi basert på pris nivå og servicenivå fra kundeservice senter.

Svar fra NorgesEnergi
05.03.2021 17:47

Hei Hugo! Tusen takk for veldig hyggelig tilbakemelding, det setter vi stor pris på! Mvh Nina, NorgesEnergi

Misfornøyd!!!

Omtale av  Hasan

Jeg har inngått avtalegiro avtale får fortsatt regninger per post med fakturagebyr. Ringte kundeservice 40 min før stengetid, etter velkomstmelding. Melding: "Vi har nå stengt, våre åpningstider er fra 08:00-16:00". Sendte mail til kundeservice for 6 dager siden fortsatt ingen svar 🤔

Svar fra NorgesEnergi
05.03.2021 17:47

Hei Hasan! Beklager at det har vært vanskelig å få tak på oss, det ønsker vi selvfølgelig ikke! Vi har den senere tiden opplevd stor pågang, og vi har derfor dessverre lengre behandlingstid enn normalt. Selv om du har Avtalegiro hos oss, er vi allikevel pliktig til å sende deg spesifikasjonene for hva som trekkes fra kontoen din. Dersom du ikke har registrert eFaktura i nettbanken din vil denne sendes per post. Du kan opprette eFaktura direkte i nettbanken med eFakturareferansen som står oppgitt på din faktura, eller via MinSide. Mvh Nina, NorgesEnergi

God service.

Omtale av  Wilhelm

Hyggelig kundekonsulent, enkel løsning på min forespørsel. Kort ventetid for å komme i kontakt med kundesenteret. Meget fornøyd med alt.

Svar fra NorgesEnergi
02.03.2021 10:55

Hei Wilhelm! Så hyggelig å høre at du er fornøyd med NorgesEnergi som din strømleverandør, det er viktig for oss! Vi setter stor pris på at du har tatt deg tid til å legge igjen en hyggelig tilbakemelding! Mvh Nina, NorgesEnergi

En hyggelig strømleverandør

Omtale av  Lise K. B

Får altid god service hos dere, har ingenting å klage på.

Svar fra NorgesEnergi
02.03.2021 10:54

Hei Lise! Tusen takk for veldig hyggelig tilbakemelding! Mvh Nina, NorgesEnergi

Test din strømavtale
Test strømavtalen din
Vår robot analyserer og tester strømavtalen din mot alle andre på markedet
Ta testen
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Gunstig strømavtale

Omtale av  Oddbjørn S

Har hatt avtale fra 2003, og utvidet denne til å innkludere hytta i 2018. Stabil og forutsigbar strømrekning hele veien, og meget fin dialog med Norgesenergi.

Svar fra NorgesEnergi
26.02.2021 15:41

Hei, Oddbjørn S! Tusen takk for at du tok deg tid til å legge igjen en så fin tilbakemelding! Det er kjempe hyggelig å høre du er fornøyd med oss som din strømleverandør etter så mange år! Det setter vi stor pris på :) Mvh, Truls - NorgesEnergi

Fantastisk

Omtale av  Lars

Kjempe service Ikke noe lureri som mange andre i bransjen driver med , har vært kunde hos dere i 6 år å kunne ikke vært mere fornøyd En ting som er negativt , strømaconto burde komme med en vennlig varsel nå den når grensa . Ikke ett brev om oppsigelse og bytte av leverandør , synes virkelig ikke det er nødvendig når dere kunne sendt både sms eller Mail med ett litet varsel istede . En liten ting å tenke på , er ikke gøy å få slike brev .

Svar fra NorgesEnergi
26.02.2021 15:41

Hei, Lars! Så hyggelig å høre at du er fornøyd med servicen du opplever i kontakt med vårt kundesenter! Vi takker også for tilbakemelding vedrørende Strømkonto, og tar selvfølgelig dette videre! Mvh, Truls - NorgesEnergi

NorgesEnergi har 2 085 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til NorgesEnergi mener

NorgesEnergi

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR