Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert mai 2024
NorgesEnergi
3.0
2 087 verifiserte omtaler

NorgesEnergi omtaler og erfaringer

Nøytral trend

NorgesEnergi opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

3.0
Middels
2 087 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
#76
Forferdelig
NorgesEnergi er rangert
#76 av 88 strømselskaper
45%
Middels
45% anbefaler NorgesEnergi
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på strøm
Få tilbud på strømavtale
Sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!

Utforsk 2 086 omtaler om NorgesEnergi

FILTRER OMTALER
660
272
136
125
893
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om NorgesEnergi
NorgesEnergi har 2 086 verifiserte omtaler på Bytt.no

Dårlig oppfølging på klage

Omtale av  Arne

Jeg ble lurt inn i en fastkursavtale som er tilpasset bedrifter uten STRØMSTØTTE. Dette medførte skyhøye regninger Dette hadde ikke vert mulig om spottpris med refusjon på 90% refusjon over kr 0,70 øre til privatpersoner. Selger burde ikke tilby slike avtaler til private da de vet at dette blir svert ulønnsomt for en privat kunde med refusjon. Til bedrifter uten refusjon er det greit. Ved klage synes jeg at den ble amatørmessig dårlig behandlet. Da jeg ikke har for vane å bytte leverandør bruker jeg fremdeles Norges Energi men nå med spottpris. De burde vite bedre en å tilby dårlige fast kurs avtaler til privatkunder så lenge refusjon gjelder

Svar fra NorgesEnergi
17.07.2023 13:24

Heisann Arne! Det var kjipt å høre at du føler deg lurt av selger. Vi har en del forskjellige avtaler for bedrift og det vil variere hvilken avtale som lønner seg for forskjellige bedrifter. At du fikk en avtale som ikke var gunstig for deg er jo ikke bra. Gjerne henvend deg til kundeservice hvis du trenger noe mer informasjon eller hvis det er noe vi kan hjelpe deg med :) Mvh Morten NorgesEnergi

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med NorgesEnergi?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Ikke la deg lure! 😝

Omtale av  Ruth C

Kundeservice overbeviste meg om det lønte seg å ha bedriftsabonnement. Dumme meg burde jo ha sammenlignet med andre selskaper/avtaler tidligere, men jeg skjønner meg ikke på strøm, så jeg stolte på at kundeservice ikke løy til meg😅. Jeg har betalt for prisforsikring, energivakt og "smart bedrift", hva nå enn det er, som om jeg skulle drive en diger bedrift, selv om jeg sa til kundeservice at jeg bare har en bittebitteliten bedrift. Betalt høye strømpriser året rundt i mange år, til tross for at jeg har bodd i liten leilighet med varmtvann og fyring inludert. Har nå flyttet til større leilighet uten fyring og varmtvann inkludert, og fått mye billigere strøm med ny strømleverandør. Takk for meg NE 💩😝

Svar fra NorgesEnergi
17.07.2023 11:41

Heisann Ruth! Det var kjipt å høre at du ikke er fornøyd med tjenesten vår. Våre ekstra tjenester er relevante for alle typer bedrifter. Produktene kan avsluttes om de er bestilt feil. Jeg anbefaler å ta kontakt om du mener at du har blitt fakturert for høy pris. Det finnes forskjellige type bedrift avtaler og jeg kan ikke si noe før jeg vet hvilken avtale du har stått på. Gjerne ta kontakt sånn at vi kan vurdere saken din :) Mvh Morten NorgesEnergi

Seriøs, konkurransedyktig og innovativ med nye produkter.

Omtale av  Ole B

Etter over 4 år som abonnent kan jeg trygt anbefale Norges Energi. Prisene er generelt bra og konkurransedyktige. Min side kan sikkert utvikles noe med tanke på muligheter angående bestillinger og avbestillinger av produkter. Totalt sett er jeg meget fornøyd.

Svar fra NorgesEnergi
17.07.2023 11:04

Heisann! Tusen takk for din tilbakemelding. Målet vårt er å levere strøm så billig og enkelt som mulig. Min side er under utvikling og blir bare bedre og bedre. Godt å høre at du er fornøyd med oss. Bare å ta kontakt om du lurer på noe :) Mvh Morten NorgesEnergi

Bruddgebyr og tilleggstjenester

Omtale av  Marcus A

Ble belastet 800kr i bruddgebyr selv om avtalen var ingen bindingstid og ingen bruddgebyr. Det ble i tillegg lagt til flere tilleggstjenester uten at selger opplyste om dette. Styr unna

Svar fra NorgesEnergi
13.07.2023 12:16

Hei Marcus! Gjerne ta kontakt med kundeservice, da kan vi se og vurdere saken din. Hvis noe har blitt feil under bestillingen så skal vi så klart se gjennom dette. Vi har ingen avtaler med bindingstid lengre, men det er noe vi hadde før. Du kan også kontakte oss skriftlig via mail hvis du ønsker det, mailen vår er [email protected] Ha en fin dag videre! Mvh Morten NorgesEnergi

For dyr strøm!

Omtale av  Pernillesen

Synes jeg betaler for mye! Pris har alt å si for meg. Velger det rimeligste alternativet.

Svar fra NorgesEnergi
03.07.2023 14:23

Hei Pernillesen. Våre avtaler er konkurransedyktige så ta gjerne kontakt med vårt kundesenter (telefon 38100080 eller via vårt kontaktskjema: https://norgesenergi.no/hjelp/kontakt-oss/) om du ønsker en gjennomgang av avtalen. Mvh Ida, Norgesenergi

Få gode tilbud på strøm der du bor
Få gode tilbud på strøm der du bor
La selskapene konkurrere om å gi deg best pris, og sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!
Få tilbud
Tar kun 2 minutter La selskapene konkurrere

Strømkonto

Omtale av  Marianne F

Lett å bli lurt på noe du tror gir deg full kontroll. Og allikevel sitter du å betaler dyre renter på minusbeløp på strømkonto. Det er omtrent håpløst å komme ut av. Styr unna!!

Svar fra NorgesEnergi
03.07.2023 14:21

Hei Marianne F. Med Strømkonto så fordeler du strømutgiftene jevnt utover året. Det beregnes et anbefalt månedsbeløp til deg basert på ditt årlige strømforbruk og strømpriser. En kan følge med på saldoen på strømkontoen via Minside eller månedsfaktura. Vi synes det er leit at du ikke er fornøyd med betalingsløsningen, og ta gjerne kontakt med vårt kundesenter (kundesenter telefon 38100080 eller via vårt kontaktskjema: https://norgesenergi.no/hjelp/kontakt-oss/) dersom det er noe vi kan hjelpe deg med i forhold til strømkonto. Mvh Ida, Norgesenergi

For dyr

Omtale av  May H

Det er en god strøm leverandør. Men de rangeres som 46 utav 100 leverandører på pris

Svar fra NorgesEnergi
28.06.2023 08:24

Hei May H. Vi takker for din tilbakemelding, og er glade for å høre at du synes vi er en god strømleverandør. I avtalene vi tilbyr har vi en prisgaranti i 12 mnd, og ta gjerne kontakt med vårt kundesenter telefon 38100080 eller via vårt kontaktskjema: https://norgesenergi.no/hjelp/kontakt-oss/ dersom du ønsker mer informasjon om våre avtaler. Mvh Ida, Norgesenergi

NorgesEnergi har 2 086 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til NorgesEnergi mener

NorgesEnergi

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR