Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
NorgesEnergi
3.0
2 086 verifiserte omtaler

NorgesEnergi omtaler og erfaringer

Nøytral trend

NorgesEnergi opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

3.0
Middels
2 086 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
#74
Forferdelig
NorgesEnergi er rangert
#74 av 88 strømselskaper
45%
Middels
45% anbefaler NorgesEnergi
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på strøm
Få tilbud på strømavtale
Sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!

Utforsk 2 086 omtaler om NorgesEnergi

FILTRER OMTALER
660
272
136
125
893
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om NorgesEnergi
NorgesEnergi har 2 086 verifiserte omtaler på Bytt.no

Se på Fakturaene! Uklare tilleggskostnader!

Omtale av  Rezan

Jeg er en person som ikke setter meg inn fakturaene jeg får, på bakgrunn av våre aller høyeste verdien som vi har opparbeidet oss i Norge, tillit. Jeg hadde tillit til selskapet grunnet deres størrelse og den velkjente merkevaren, slik at jeg betalte fakturaer uten å se på de engang. Nå til dags, trengs det bare et klikk. En fin sommerdag tok jeg en titt på fakturaen, og da så jeg at jeg betalte for et tilleggstjeneste! Jeg betalte kr. 49,- per måned for "Fordeleprodukt". Ut fra deres webside kunne jeg ikke finne ut hva dette fordeleproduktet var, og hvilket fordel jeg i det hele tatt betalte for! Da tok jeg kontakt med NorgesEnergi og fant ut at jeg betalte for en type "forsikring". Dette hadde jeg gjort i over en lengre periode. På spørsmål når jeg skal ha inngått denne avtalen, fikk jeg svar at jeg på et tidspunkt hadde benyttet meg av et rabatt på ELKJØP for kjøp av en billig mobil som kostet kr. 200,- (gammeldags telefon). Jeg selv hadde ikke kjøpt noe, men min far, med begrensede norskkunnskaper, hadde kjøpt seg telefonen med tro at han fikk rabatt uten videre. Det endte med at jeg betalte prisen for en smarttelefon for den gammeldagse analog telefonen. Jeg avsluttet forsikringen med det samme, og nå velger jeg også bytte leverandør. Ikke pga pris (for det kan jeg lite om) men fordi jeg føler meg lurt av et så stort selskap. Konklusjon, ha ikke tillit til NorgesEnergi og se hva du betaler for.

Svar fra NorgesEnergi
04.12.2020 12:07

Hei Rezan, Det er leit å høre at du ikke har vært fornøyd med NorgesEnergi som din strømleverandør. Vi ønsker selvfølgelig at du som kunde skal stole på at avtalen din hos oss er gunstig og at du har oversikt over hva du betaler for. Priser står derfor oppgitt på hver faktura. Vilkår og pris står alltid oppgitt før man inngår en avtale med NorgesEnergi. Her høres det ut til at du har fått produktet Sparepakken som er et valgfritt fordelsprodukt vi tilbyr. Sparepakken gir deg betalingsfritak dersom du blir sykemeldt, arbeidsledig eller permittert. Produktet skal derfor være en forsikring som kan hjelpe deg dersom du har behov. Dersom det er noe vi kan hjelpe deg med, håper jeg du tar kontakt. Du må gjerne henvise til dette innlegget og til meg. Du kan nå oss på tlf 38 10 00 80. Mvh Nina, NorgesEnergi

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med NorgesEnergi?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Veldig hyggelig kundeservice.

Omtale av  Ingelinn H

Hyggelig kundeservice og alltid behjelpelig med å komme til en løsning som passer om det er noe jeg trenger hjelp til med forexempel utsette en regning til mnd etter, så er det aldrig noe problem, men det skjer ikke ofte, men om det viser seg at jeg må be om utsettelse, så har de alltid vert hyggelige og løser det med en gang, så det er jeg veldig takknemelig for!! Jeg er alt i alt veldig fornøgd med Norges energi og kunne tenke med å ha både telefon abonnement og det som er hos Norges Energi for å ha alt samlet der for så fornøgd er jeg. Må undersøke litt priser og tjenester dere kan tilby meg. Mvh Ingelinn H

Svar fra NorgesEnergi
04.12.2020 12:05

Hei Ingelinn, Så flott å høre at du er fornøyd med NorgesEnergi som din strømleverandør! Vi setter stor pris på din tilbakemelding! Kontakt oss gjerne dersom du skulle ønske tilbud på mobilavtale hos oss :) Mvh Nina, NorgesEnergi

God service.

Omtale av  Olaf

God kundeservice, gunstige avtale . God information om endringer

Svar fra NorgesEnergi
04.12.2020 11:42

Hei Olaf! Tusen takk for hyggelig tilbakemelding - det setter vi stor pris på! Mvh Nina, NorgesEnergi

Forferdelig lureri! Ringer og tilbyr dårligere avtale for å beholde deg som kunde når du bytter bort

Omtale av  Christer

Hold dere unna! Lureri, tilbyr først strømavtale med tilleggskostnader, så hvis du bytter bort så ringer de deg opp med en gang og tilbyr deg en enda dårligere lureriavtale som liksom skal være «bedre enn den du hadde, og best på markedet spesialtilpasset din bolig» Dårlig kundeservice, ringer ikke tilbake som lovet, bytter ikke strømavtale for deg selv om du sender epost.

Svar fra NorgesEnergi
04.12.2020 11:39

Hei Christer, Det er svært beklagelig å høre at du har vært misfornøyd med din avtale hos NorgesEnergi - det ønsker vi selvfølgelig ikke. Vi ønsker alltid å tilby de rimeligste avtalene som skal være tilpasset kundens forbruk. Dersom man har med fordelsprodukter i avtalen, skal disse alltid opplyses om og godkjennes av kunden. Vi skal alltid kunne endre strømavtale dersom du tar kontakt med oss så lenge dette er i henhold til avtalevilkår, da det er viktig for oss at du har strømavtalen du ønsker. Jeg beklager virkelig dersom vi har informert om at vi vil ringe deg tilbake, og ikke gjort dette. Håper du tar kontakt dersom det er noe vi kan hjelpe deg med. Du må gjerne kontakte oss per tlf 38 10 00 80, henvis gjerne til dette innlegget og til meg. Mvh Nina, NorgesEnergi

God service og forståelse for at en spør når en lurer på noe👍

Omtale av  Vidar K

Ryddig selskap som viser forståelse for det en spør om - eksempelvis så stod det på regningen «annet» kr.59,-. Dette ble besvart med faktura, men ville falle bort ved neste faktura da dette da går elektronisk. Ekspeditør sier, uten oppfordring, at han vil redusere neste regning. Dette kaller jeg service!!! Takk for god behandling og hod førejulst🎄

Svar fra NorgesEnergi
04.01.2021 22:18

Hei Vidar! Tusen takk for en veldig hyggelig tilbakemelding - det setter vi stor pris på! Ønsker deg en riktig god jul, og et godt nytt år! Mvh Nina, NorgesEnergi

Test din strømavtale
Test strømavtalen din
Vår robot analyserer og tester strømavtalen din mot alle andre på markedet
Ta testen
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Proffe seriøst aktører i strømmarked.

Omtale av  Rune

Ryddig og bra vil kunden beste. Seriøst flinke til å finne bedre avtaler.

Svar fra NorgesEnergi
02.12.2020 13:47

Hei Rune! Tusen takk for at du tok deg tid til å legge igjen en så fin tilbakemelding! Det er kjempe hyggelig å høre du er fornøyd med oss som din strømleverandør, det setter vi stor pris på. Mvh Kate, NorgesEnergi

Hyggelig samtale med dere.

Omtale av  Jarle

Lett å få kontakt.Hyggelig saksbehandler. Lett å forstå på norsk.

Svar fra NorgesEnergi
26.11.2020 11:40

Hei Jarle! Så hyggelig å høre at du er fornøyd med NorgesEnergi som din strømleverandør! Takk for at du tok deg tid til å legge igjen en tilbakemelding. Ønsker deg en fin dag! Mvh Nina, NorgesEnergi

NorgesEnergi har 2 086 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til NorgesEnergi mener

NorgesEnergi

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR