Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
NorgesEnergi
3.0
2 082 verifiserte omtaler

NorgesEnergi omtaler og erfaringer

Nøytral trend

NorgesEnergi opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

3.0
Middels
2 082 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
#74
Forferdelig
NorgesEnergi er rangert
#74 av 88 strømselskaper
45%
Middels
45% anbefaler NorgesEnergi
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på strøm
Få tilbud på strømavtale
Sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!

Utforsk 2 082 omtaler om NorgesEnergi

FILTRER OMTALER
660
271
135
124
892
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om NorgesEnergi
NorgesEnergi har 2 082 verifiserte omtaler på Bytt.no

Proffe seriøst aktører i strømmarked.

Omtale av  Rune

Ryddig og bra vil kunden beste. Seriøst flinke til å finne bedre avtaler.

Svar fra NorgesEnergi
02.12.2020 13:47

Hei Rune! Tusen takk for at du tok deg tid til å legge igjen en så fin tilbakemelding! Det er kjempe hyggelig å høre du er fornøyd med oss som din strømleverandør, det setter vi stor pris på. Mvh Kate, NorgesEnergi

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med NorgesEnergi?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Hyggelig samtale med dere.

Omtale av  Jarle

Lett å få kontakt.Hyggelig saksbehandler. Lett å forstå på norsk.

Svar fra NorgesEnergi
26.11.2020 11:40

Hei Jarle! Så hyggelig å høre at du er fornøyd med NorgesEnergi som din strømleverandør! Takk for at du tok deg tid til å legge igjen en tilbakemelding. Ønsker deg en fin dag! Mvh Nina, NorgesEnergi

Ekstremt irriterende

Omtale av  Mari

Jeg fikk en tlf av en selger fra Norgesenergi når jeg flyttet til en annen adresse og fikk masse spørsmål om tilleggsprodukter som jeg takket fint nei til alle utenom strømkonto. Fikk plutselig opp at jeg betalte for noe som heter 100% fornybar energi så kontaktet dem og de sa de skulle kreditere det. Så nå ser jeg at jeg har betalt for andre tilleggsprodukter og beløpene jeg har blitt fakturert for er høyere enn det som står spesifisert på fakturaen. Og nå får jeg ikke en gang tak i de! Jeg har prøvd chat, tlf og mail men får opp at de har stengt. Klokken er 13:48 på en tirsdag og åpningstidene deres er 8-16 i hverdager?? Synes dette er dårlig, greit at dere ordner opp men dette burde ikke vært et problem til å begynne med!

Svar fra NorgesEnergi
26.11.2020 11:39

Hei Mari! Her høres det ut som at du har hatt en dårlig opplevelse med NorgesEnergi, og det må vi virkelig beklage! Man skal selvfølgelig ikke få med produkter i avtalen dersom disse ikke er godkjent av kunden selv. Jeg håper du derfor har mulighet til å kontakte oss igjen slik at vi får sett nærmere på dette og finner en løsning. Kundesenteret er åpent 08-16, man-fre. Chatten er åpen 09-16 man-fre og vi er tilgjengelig på facebook 09-16 man-fre dersom du har fått informasjon om at kundesenteret er stengt må vi selvfølgelig undersøke dette nærmere, da dette ikke stemmer. Håper vi hører fra deg! Mvh Nina, NorgesEnergi

Vente tid på tlf

Omtale av  Palmar B

Ventet 2 timer og 20 minutter på tilbake ringing fra dere hvor jeg beholdt min plass i køen! Alt for lang tid!!!🙄 Fikk løst problemet ok. Flink rådgiver.

Meget god

Omtale av  Tor I. B

Veldig hyggelig kundeservice. Kan ikke være bedre jeg er ny kunde hos dere så det er veldig vanskelig for meg å uttale meg så mye med det samme

Svar fra NorgesEnergi
26.11.2020 11:37

Hei Tor! Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Vi setter stor pris på din tilbakemelding! Mvh Nina, NorgesEnergi

Få gode tilbud på strøm der du bor
Få gode tilbud på strøm der du bor
La selskapene konkurrere om å gi deg best pris, og sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!
Få tilbud
Tar kun 2 minutter La selskapene konkurrere

De har rettet opp alle feil fra i går

Omtale av  Kjell S. S

I dag har jeg endret mitt inntrykk av NorgesEnergi. En hyggelig telefonsamtale med firmaet i går, hvor de la seg flate, endret mitt inntrykk. Jeg beholder avtalen med firmaet, og kan anbefale andre om å kontakt NorgesEnergi når de føler seg dårlig behandlet.

Svar fra NorgesEnergi
24.11.2020 09:07

Hei Kjell S. Takk for en hyggelig tilbakemelding! Så godt å høre at inntrykket ditt er endret og at du ønsker å fortsette som kunde hos oss. Mvh Rebecca, Norgesenergi!

Ny kunde

Omtale av  Stig A. N

Vært i kontakt med hyggelige folk på telefonen,da er det strømprisen som avgjør hvor hyggelig det fortsatt blir og være kunde i NorgesEnergi;)

Svar fra NorgesEnergi
22.11.2020 10:23

Hei Stig A. N! Vi setter stor pris på at du har tatt deg tid til å legge igjen en så hyggelig tilbakemelding! Vi jobber hver dag med å gjøre strøm både billig og enkelt for våre kunder :) Ønsker deg en fin dag! Mvh Kate, NorgesEnergi.

NorgesEnergi har 2 082 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til NorgesEnergi mener

NorgesEnergi

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR