Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
NorgesEnergi
3.0
2 082 verifiserte omtaler

NorgesEnergi omtaler og erfaringer

Nøytral trend

NorgesEnergi opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

3.0
Middels
2 082 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
#74
Forferdelig
NorgesEnergi er rangert
#74 av 88 strømselskaper
45%
Middels
45% anbefaler NorgesEnergi
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på strøm
Få tilbud på strømavtale
Sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!

Utforsk 2 082 omtaler om NorgesEnergi

FILTRER OMTALER
660
271
135
124
892
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om NorgesEnergi
NorgesEnergi har 2 082 verifiserte omtaler på Bytt.no

Nekter for avtaler

Omtale av  Bjørnisak L

Ble ringt av selger 5/10 som lovet meg 89 øre kwt fastpris for oktober. Fikk feil regning 125 øre kwt.. Ringte inn 8/11 fikk beskjed om at det kom reduksjon på neste faktura. Tenkte ok. De spurte også om jeg ville ha fastpris for nov/des på 135 øre kwt. Jeg spør "hvis jeg tar det, står jeg da fritt til å bytte selskap uten noen ekstra kostnader dersom spotprisen endrer seg? Ja helt klart, var svaret. Så ringte jeg 10/11 og spurte om avtalen var satt igang? Nei, ok da vil Jeg kansellere. Ok det var greit. Så får jeg mail. Du hadde ikke tegnet fastpris avtale i oktober. Du har også takket ja til fastpris for november/desember.(koster alt mellomlegg i 2 mndr dersom du skal si opp. Angret gjelder ikke på fastpris avtalen) Jeg ringer inn og spør. Kundeservice fornekter alle samtaler osv på tross av at jeg sender bildemail med de aktuelle datoer. Så nå er jeg låst til 135 øre kwt. (klager ikke på prisen, men kundebehandling, ljuging og dårlig info) Heretter blir alt av strømavtaler tatt opp og skrifltlg. God erfaring tidligere med norgesenerigi. Kommer ikke til å bruke selskapet i fremtiden eller anbefalle andre det.

Svar fra NorgesEnergi
16.11.2021 15:28

Hei, Dette ønsker vi selvfølgelig gjerne å undersøke nærmere. Håper derfor du har anledning til å kontakte oss igjen. Kontakt oss gjerne per tlf: 38 10 00 80. mvh Nina - NorgesEnergi

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med NorgesEnergi?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Skjulte kostnader ved oppsigelse!!

Omtale av  Ellen

Det går bare ikke ann!! 500 kr i bruddgebyr. Så Frekt!! Hadde jeg vært klar over at det var kostnader ved oppsugelse cille jeg ALDRI gjort en avtale med nirges energi!!

Svar fra NorgesEnergi
16.11.2021 15:28

Hei Ellen, Dersom du har hatt en avtaleperiode hos oss skal du alltid mottat god informasjon om dette ved innsalg. Skulle man velge å avslutte avtalen før avtaleperioden er over vil man dessverre motta et bruddgebyr tilsvarende rabatten du mottok. Skulle du være usikker på hvorfor du har mottatt bruddgebyr må du gjerne kontakte vårt kundesenter for nærmere informsajon. Kontakt oss gjerne per tlf: 38 10 00 80. mvh Nina - NorgesEnergi

VELDIG USERIØSE

Omtale av  Bergenser

Jeg har vært kunde i 4 år. Kontaktet dem i September og ønsket et bedre tilbud på grunn av høye strømpriser. Snakket med en hyggelig mann som kunne tilby meg en avtale som het "Sesongpris" med fastpris på 70-75 øre/ Kw. frem til 31. april. Jeg bekreftet dette tilbudet pr SMS. Etter 6 uker var jeg inne på siden min, og stor var min overraskelse at jeg fremdeles stod oppført med Spotpris. På chat ble det informert følgende: Vi har oppdaget at det i enkelte tilfeller i den perioden kan ha blitt gitt feil informasjon vedørende pris" Jeg ringte dagen etter og de kunne bare beklage, ikke hadde de endret avtalen min og kunne kun tilby meg 75 øre/kw for november. Det skulle liksom være et plaster på såret. Jeg kunne skiftet strømselskap på et mye tidligere tidspunkt og kanskje fått en god fastpris, men det toget er nå gått. Norges Energi har ikke vært villige til å ordne opp i denne saken, tross telefoner og mail. Jeg har nå skiftet over til annet selskap. Vil bare advare alle om denne USERIØSE strømleverandøren, trodde det faktisk ikke var mulig. Jeg er sjokkert at avtalen ikke har noen verdi.

Svar fra NorgesEnergi
16.11.2021 15:28

Hei, Vi har dessverre blitt gjort oppmerksom på at det har oppstått en feil hvor selger har oppgitt feil pris ved innsalg. Vi har full forståelse for at du er frustrert og skuffet, og beklager at feilen har oppstått. Vi har tett oppføging med salgsavedlingen slik at dette ikke oppstår igjen. Vi har som nevnt dessverre ikke mulighet til å gjøre endringer på avtalen din hos oss, men du vil selvfølgelig få informert pris for november slik du er informert om ved kontakt med vårt kundesenter. Skulle noe fremdeles være uklart må du gjerne kontakte oss igjen. Mvh Nina - NorgesEnergi

Liker ikke oppringing fra dere etter at j sa opp mitt abbonement

Omtale av  Jorunn

Har vært fornøyd med Norges Energi men vil gjøre erfaringer med et annet selskap , som går på pris

belønner ikke gamle kunder

Omtale av  Ole

Må alltid bytte til andre for å få introduksjonstilbudene

Svar fra NorgesEnergi
16.11.2021 11:17

Hei Ole, Vi har dessverre ikke anledning til å gi deg som allerede er kunde hos oss våre introduksjonstilbud. Vi setter derimot selvfølgelig stor pris på våre eksisterende kunder, og det er derfor vi gir muligheten til at man kan få 500,- kr i rabatt dersom man verver en venn. Vi har også nylig lansert Bonustimen, der vi spanderer en time strøm for hver dag. Du kan lese mer om det her:https://norgesenergi.no/kundefordeler/bonustimen/ Mvh Nina - NorgesEnergi

Få gode tilbud på strøm der du bor
Få gode tilbud på strøm der du bor
La selskapene konkurrere om å gi deg best pris, og sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!
Få tilbud
Tar kun 2 minutter La selskapene konkurrere

Lureri og dårlig kundeservice

Omtale av  Madeleine

Ekstremt dyr avtale, ingen prismatch som innfris og elendig kundeservice. Styr unna!

Svar fra NorgesEnergi
16.11.2021 08:24

Hei Madeleine, Det er svært beklagelig å høre at du ikke har vært fornøyd med strømavtalen din hos oss. Det ønsker vi selvsagt ikke og jeg håper du har anledning til å ta kontakt igjen slik at vi får sett nærmere på avtalen din hos oss. Når det gjelder Prismatch har vi endret våre prismatchvilkår, men det er fremdeles mange gode strømavtaler som kan matches. Du kan lese mer om våre vilkår for prismatch her: https://norgesenergi.no/innhold/prismatch/ Skulle du finne en avtale du ønsker å matche, kan du enkelt sende inn forespørsel via MinSide. mvh Nina - NorgesEnergi

God kundeservice

Omtale av  Catherine

Jeg fikk ordnet kjapt bonusavtalen som ikke hadde gått gjennom på SMS og e-Mail.

Svar fra NorgesEnergi
16.11.2021 08:24

Hei Catherine, Så godt at du fikk registrert Bonustimen hos oss! Kontakt oss gjerne igjen dersom det skulle være noe mer vi kan hjelpe deg med. Mvh Nina - NorgesEnergi

NorgesEnergi har 2 082 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til NorgesEnergi mener

NorgesEnergi

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR