Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
NorgesEnergi
3.0
2 082 verifiserte omtaler

NorgesEnergi omtaler og erfaringer

Nøytral trend

NorgesEnergi opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

3.0
Middels
2 082 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
#74
Forferdelig
NorgesEnergi er rangert
#74 av 88 strømselskaper
45%
Middels
45% anbefaler NorgesEnergi
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på strøm
Få tilbud på strømavtale
Sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!

Utforsk 2 082 omtaler om NorgesEnergi

FILTRER OMTALER
660
271
135
124
892
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om NorgesEnergi
NorgesEnergi har 2 082 verifiserte omtaler på Bytt.no

De er svindlere og endrer avtaler uten samtykke

Omtale av  Peder

Utrolig dyre, holder ikke avtaler som du betaler for. de betaler ikke ut forsikring som de skulle(gratis strøm i 1 mnd ved sykemelding).De endret avtalen min fra spotpris til en veldig dyr fastpris avtale uten samtykke. Appen deres fungerer dårlig så det er vanskeligere å holde oversikt. Anbefaler ingen å bruke dette selskapet

Svar fra NorgesEnergi
17.01.2023 15:37

Heisann! Det var leit å høre at du opplever oss slikt. Vi har vilkår i forhold til hvordan forsikringen funker og du kan få klar info om hva forsikringen dekker ved å lese dem. Dette er en veldig god tjeneste for veldig mange, men det er også noen ganger krava dessverre ikke nås. Fastprisen kan vi ikke sette på deg, den eneste måten denne kan inngås er manuelt via tilbudet vårt inne på min side eller via mailen med tilbudet vi sender ut. Fastpris i et svingende marked kan slå ut begge veier. Tilbudene var veldig gode tidlig i året, men slo ikke like bra ut mot slutten. Appen vår er fortsatt relativt ny, og oppdateres bestandig. Funksjoner som du ikke finner på appen kan du finne inne på min side via nettsiden vår. Har du noen flere spørsmål kan du gjerne kontakte oss på telefon eller mail! Ha en fin dag videre. Mvh Morten NorgesEnergi

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med NorgesEnergi?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Dårlig kundeservice

Omtale av  Ckl

Samme regning som noen med hus på 300kvm som ikke sparer på strømmen , her er det under 100kvm og sparer som bare det …. Men får samme strømregningen på 9000!! Lureri !!

Svar fra NorgesEnergi
17.01.2023 13:57

Heisann! Det var leit og høre at du opplever oss slikt. Du kan gjerne kontakte oss sånn at vi kan se hva det er som gjør din avtale dyrere en dem du kjenner. Vi har en del avtaler som kan gjøre at prisene vil variere måned til måned. Telefonnr vårt er 38100080 og du kan også sende skriftlig til [email protected] Mvh Morten NorgesEnergi

Det tar altfor lang tid å komme i kontakt med kundeservice.

Omtale av  Birgdott

Vi har opplevd å betale for mye på grunn sv feil gjort av NorgesEnergi og det har tatt mer en et halvt år å løse dette. Det har vært en dyr «reise»

Svar fra NorgesEnergi
17.01.2023 13:47

Heisann Birgit! Takk for din tilbakemelding. Det var leit å høre at du opplever oss slik. Hvis dere har betalt for mye og feilen ligger på vår side, så vil vi såklart ordne dette for deg. Ta kontakt med oss på telefonnr: 38100080 så kan vi vurdere hva den beste fremgangsmåten her blir. Mvh Morten NorgesEnergi

Service

Omtale av  Hangy

Elendig service av en uhøflig sørlandsmann. Var frekk og uproff. Gjør at vi ønsker å bytte leverandør. Vil anbefale å være litt forståelsesfull ovenfor kunden.

Svar fra NorgesEnergi
17.01.2023 13:41

Heisann! Dette var ikke noe greit å høre! Vi tar slike saker veldig seriøst. Du kan gjerne ta kontakt med oss på nytt så kan vi registrere en ny klage sak angående behandlingen din. Forhåpentligvis kan vi gjøre noe for å gjøre deg fornøyd! Du kan også sende oss en mail med klagen også, mailen vår er: [email protected]. Mvh Morten NorgesEnergi

Norgesenergi ja, Norgesenergi Bedrift nei.

Omtale av  Fuglen

Etter mange år med Norgesenergi Spotpris fikk en telefonselger meg til å gå over til Norgesenergi Bedrift og det skulle lønne seg alltid. Selv om jeg presiserte at jeg ikke ville ha noen tilleggsprodukter har jeg blitt fakturert for Grønn verdi, Ekspress, Energivakten, Smart Bedrift og Prissikring. Etter klage på tre fakturaer har jeg ikke klart å bli kvitt dem men de lover nå det skal skje og så får vi se. De påstår også at jeg har godtatt tilleggstjenester gjennom SMS men det er ingenting i kommunikasjonen med NorgesEnergi Bedrift eller i betingelsene som viser noe sånt. Det betyr at jeg betaler mye mer nå enn med NorgesEnergi spot og det verste er at det er et års oppsigelsestid. Lurer på om det kan være lov ... Styr unna!

Svar fra NorgesEnergi
17.01.2023 13:33

Heisann! Takk for tilbakemeldingen. Det er kjipt å høre at du ikke er fornøyd med bedriftstjenestene vår. Gjerne ta kontakt med oss på telefonen så kan vi se om vi kan ordne en løsning her. Nummeret vårt er 38100080. Mvh Morten NorgesEnergi

Test din strømavtale
Test strømavtalen din
Vår robot analyserer og tester strømavtalen din mot alle andre på markedet
Ta testen
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Har erfart at det gjelder å følge med, og styre avtalen selv.

Omtale av  Jon E. G

+ Prismatch + Alt på en faktura (gjennomfakturering av nettleien) - Komplisert presentasjon av faktisk beregnet strømstøtten i faktura - Tilleggstjeneste lagt til uten bestilling (strømforsikring)

Svar fra NorgesEnergi
13.01.2023 10:44

Hei! Takk for en hyggelig anmeldelse. Det var godt å høre at du er fornøyd med NorgesEnergi! Dersom du ikke ønsker strømforsikring så kan du gjerne sende en mail til [email protected] så fjerner vi den fra datoen du sender mailen. Vi sender deg en skriftlig bekreftelse når det er gjort. (Merk at vi har veldig mange henvendelser for tiden og svartid påløper på et par dager) Ønsker deg en god dag! Mvh Aaron NorgesEnergi

Dårlig service og høy priser uten informasjonen

Omtale av  Abubaker B

Det er ikke bra service hos dere. Kundeservicen informere ikke sin kunde øke prisen uten informasjon til kunden hva er dette. Hva byter det hva man kalle dette. har får to måneder høy regning fra Norge energi uten at jeg ble informert om dette. jeg er kunde hos dere fra 15/12/2020 til og med 14/01/2023. derfor jeg flyter det til andre selskapet og i dag er 12/01/2023 klokken 20:42 måler viser 70989.Jeg venter å returene resten av det ekstra som jeg har betalt.

Svar fra NorgesEnergi
13.01.2023 10:42

Hei! Det er ikke alltid så godt å si hva som er det billigste. Vi tilbyr en veldig enkel avtale som heter "Spotpris". Spotpris betyr markedspris og det vil si at man følger markedsprisen time for time. Dessverre er det ingen som vet fremtidig markedspris som har vist seg å kunne svinge betraktelig. Våre kunderådgivere forsøker å gi så gode råd som mulig og anbefaler som oftest Spotpris da Spotpris er det historisk billigste og fordi vi har en strømstøtte ordning (som du får av netteier) som er tilrettelagt Spotprisavtaler. Håper dette var oppklarende og vi ønsker deg hjertelig velkommen tilbake hvis ønskelig. Ønsker deg en god dag! Mvh Aaron NorgesEnergi

NorgesEnergi har 2 082 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til NorgesEnergi mener

NorgesEnergi

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR