Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
NorgesEnergi
3.0
2 081 verifiserte omtaler

NorgesEnergi omtaler og erfaringer

Nøytral trend

NorgesEnergi opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

3.0
Middels
2 081 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
#74
Forferdelig
NorgesEnergi er rangert
#74 av 88 strømselskaper
45%
Middels
45% anbefaler NorgesEnergi
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på strøm
Få tilbud på strømavtale
Sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!

Utforsk 2 081 omtaler om NorgesEnergi

FILTRER OMTALER
659
271
135
124
892
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om NorgesEnergi
NorgesEnergi har 2 081 verifiserte omtaler på Bytt.no

Tilbake til tidligere god avtale og kundeforhold

Omtale av  Mona

God service og tilgjengelighet. Vet hva jeg går til fra tidligere.

Svar fra NorgesEnergi
12.05.2021 09:34

Hei Mona! Tusen takk for at du tok deg tid til å legge igjen en så fin kommentar. Det er svært viktig for oss, at du som kunde, er fornøyd med NorgesEnergi som din strømleverandør! Mvh Kate, NorgesEnergi

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med NorgesEnergi?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Ryddig og proft selskap

Omtale av  Karin M

Alle henvendelser til NorgesEnergi gir oss gode svar og løsninger. Kjempefornøyd.

Svar fra NorgesEnergi
12.05.2021 09:34

Hei Karin M! Tusen takk for din tilbakemelding! Det er utrolig godt å høre at du får god hjelp når du er i kontakt med oss. Det betyr mye for oss! Mvh Kate, NorgesEnergi

God servic

Omtale av  Ole T. T

Prisen er veldig stabil og jeg er veldig fornøyd med avtalen og den gode servic

Svar fra NorgesEnergi
12.05.2021 09:34

Hei Ole T. T! Tusen takk for at du har tatt deg tid til å legge igjen en hyggelig kommentar! Det betyr mye for oss at du er fornøyd med din strømavtale og kundeservicen hos oss i NorgesEnergi. Mvh Kate, NorgesEnergi

Et av norges største strømselskap er dessverre useriøse

Omtale av  Stig

Bandt meg til NorgesEnergi i 6 måneder etter å ha blitt fristet av en kampanje på Elkjøp. Angrer på det. Ringte kundeservice hos NorgesEnergi og spurte om prismatch gjelder på Elkjøp-kampanjen, noe den gjorde. Dessverre glemte NorgesEnergi å gi meg prismatch i to måneder, til tross for flere henvendelser. Svar var at de dessverre kan gjøre feil og at de da prøver å ordne opp på best mulig måte. Måten de ordnet opp på var å utsette fakturaen, uten at jeg hadde bedt om det. Prisen ble ikke redusert. NorgesEnergi finnes ikke i oversikten hos strømpris.no. Jeg spurte NorgesEnergi om hvorfor de ikke er der. Svaret var "nei, det stemmer. Vi er ikke der". Rart.... Hva som er bra: Lett å få tak i på telefon Hyggelige medarbeidere på telefon Dårlig: Svarer sent eller aldri på epost Rot og tull med prismatch Må sende flere henvendelser om samme problem

Svar fra NorgesEnergi
10.05.2021 13:29

Hei Stig, Det er svært beklagelig å høre at du har hatt en dårlig opplevelse hos oss i NorgesEnergi. Når man kontakter kundesenteret for å be om prismatch, vil vi bekrefte at prismatch er registrert så fremt forespørselen om prismatch oppfyller vilkår for prismatch. Jeg er derfor dessverre usikker på hva som kan ha skjedd i ditt tilfelle. Dersom du ønsker at vi undersøker dette nærmere håper jeg du har mulighet til å ta kontakt med oss igjen. Kontakt oss gjerne per telefon: 38 10 00 80, eller send en e-post til: [email protected]. Henvis gjerne til dette innlegget og til meg. NorgesEnergi skal stå oppført under oversikten hos strømpris.no, jeg er derfor dessverre usikker på hvorfor NorgesEnergi eventuelt ikke stod oppført når du var innom siden deres. Mvh Nina, NorgesEnergi

Terrible

Omtale av  Adriano

a big deception ,very expensive bills that come late and two at a time. you receive evasive answers, it is important to lie to you and offer you "good" contracts that you are obliged to finish and pay very expensive bills. TO AVOID

Svar fra NorgesEnergi
10.05.2021 13:28

Hi Adriano, It is very unfortunate to hear that you have not been satisfied with NorgesEnergi as your power supplier. I hope you have the oppertunety to contact us so that we can take a closer look at your power agreement and if we can make any improvments. We produce one invoice per month so I also would like to see why you possibly have received two at a time. Please call: 38 10 00 80, or send us an email: [email protected]. Feel free to refer to this post and me. Best regards, Nina, NorgesEnergi

Test din strømavtale
Test strømavtalen din
Vår robot analyserer og tester strømavtalen din mot alle andre på markedet
Ta testen
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Billigst, Bra, Best

Omtale av  Sb

NorgesEnergi alltid tilgjengelig og veldig hjelpsom.

Svar fra NorgesEnergi
10.05.2021 13:28

Hei Sb, Takk for at du har tatt deg tid til å legge igjen en hyggelig kommentar - det setter vi stor pris på! Mvh Nina, NorgesEnergi

Funker greit når man er kunde men helt håpløse rutiner hvis man avslutter forholdet

Omtale av  Arild Ø

Dere bør ikke sende inkassovarsel når folk egentlig burde få en vennlig påminnelse med spørsmål om du har glemt betaling Bruk av flere kontoer å betale til har jeg heller ikke opplevd før fra ett og samme firma Endelig bør dere avslutte samarbeidet med Elkjøp. Jeg skulle bare kjøpe en barbermaskin og var ikke klar for å bli overfalt av at selgeren heller ville selge meg strømavtale. ( Beklager at dette ble så negativt. Er normalt en hyggelig fyr)

Svar fra NorgesEnergi
10.05.2021 13:28

Hei Arild! Når vi ikke har mottatt innbetaling etter forfall, sender vi normalt sett en påminnelse per SMS før utsendelse av varsel om inkasso. Jeg beklager dersom en feil har oppstått slik at du ikke har mottatt SMS fra oss. Det stemmer at vi har to ulike kontonumre. Dersom man har Strømkonto hos oss vil man betale til et annet kontonummer ettersom at kontoen har egen betalingsinformasjon. Kontonummeret skal stå tydelig oppgitt på faktura, men jeg beklager dersom dette oppleves som forvirrende. NorgesEnergi har et samarbeid med Elkjøp hvor du kan få rabatt i butikk ved å inngå strømavtale hos oss. Dette skal selvfølgelig være helt valgfritt og jeg beklager derfor at du har hatt denne opplevelsen. Jeg håper du har mulighet til å ta kontakt med vårt kundesenter for nærmere informasjon om opplevelsen da vi gjerne ønsker å ta dette videre. Kontakt oss gjerne per tlf: 38 10 00 80, eller send oss en e-post: [email protected]. Vi har åpent mandag-fredag 08-16. Henvis gjerne til dette innlegget og til meg. Mvh Nina, NorgesEnergi

NorgesEnergi har 2 081 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til NorgesEnergi mener

NorgesEnergi

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR