Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
NorgesEnergi
3.0
2 086 verifiserte omtaler

NorgesEnergi omtaler og erfaringer

Nøytral trend

NorgesEnergi opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

3.0
Middels
2 086 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
#74
Forferdelig
NorgesEnergi er rangert
#74 av 88 strømselskaper
45%
Middels
45% anbefaler NorgesEnergi
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på strøm
Få tilbud på strømavtale
Sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!

Utforsk 2 086 omtaler om NorgesEnergi

FILTRER OMTALER
660
272
136
125
893
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om NorgesEnergi
NorgesEnergi har 2 086 verifiserte omtaler på Bytt.no

Forklarende samtale

Omtale av  Alv M. H

Greit selskap. Har svar på det de blir spurt om så langt.

Svar fra NorgesEnergi
20.10.2021 14:55

Hei Alv! Så flott å høre at du er fornøyd med strømavtalen din hos oss! Skulle det være noe du lurer på er du velkommen til å ta kontakt med vårt kundesenter per tlf: 38 10 00 80. Vi har åpent mandag-fredag 08-16. Mvh Nina - NorgesEnergi

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med NorgesEnergi?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Dårligste i Norge på kundeservice

Omtale av  Evan O

Meget utilfredsstillende og useriøs mangel på kundeservice. Kundegaranti Lover gull, for og få kunder og etterpå er kunden glemt

Svar fra NorgesEnergi
20.10.2021 14:55

Hei Evan, Det er svært beklagelig å høre at du ikke har vært fornøyd med din strømavtale hos oss - det ønsker vi selvsagt ikke. Vi ønsker at du som kunde skal være fornøyd med din strømavtale samt at du føler du får god hjelp ved kontakt med vårt kundesenter. Jeg håper du har mulighet til å kontakte oss igjen dersom det skulle være noe mer vi kan hjelpe deg med. Kontakt oss gjerne per tlf: 38 10 00 80. Vi har åpent mandag-fredag 08-16. Mvh Nina - NorgesEnergi

svært fornøyd

Omtale av  Ragnar

er fornøyd med priser og service, og oversiktelig faktura Har hatt Norges Energi i mange år, og vil ikke bytte da jeg er svært fornøyd.

Svar fra NorgesEnergi
08.11.2021 13:02

Hei Ragnar! Tusen takk for din tilbakemelding. Vi er takknemlig for at du er fornøyd med din avtale hos oss. Ha en strålende dag! Mvh Dag Martin - NorgesEnergi

första vintern med NE så jag kan ikke uttala mig mer lonkret ännu

Omtale av  Hans P

Under den tid jag har haft NE som lwverantör har jag ikke haft några problem..vid behov för hjälp av kundeeservice var de lätta atr få tag på och gav ett yrkeskunnigt intryck. Hasse. P

Svar fra NorgesEnergi
15.10.2021 15:15

Hei Hans, Takk for at du har tatt deg tid til å legge igjen en hyggelig tilbakemelding- det setter vi stor pris på! Så hyggelig å høre at du er fornøyd med din strømavtale hos oss! Mvh Nina - NorgesEnergi

Stabilt fornøyd

Omtale av  Linda

Trygghet med strømkonto for å jevne ut utgifter. Og pluss at man kan prismatche.

Svar fra NorgesEnergi
15.10.2021 15:15

Hei Linda! Takk for hyggelig tilbakmelding! Så flott å høre at du er fornøyd med vår betalingstjeneste Strømkonto, samt vårt tilbud om prismatch! Ønsker deg en god høst! Mvh Nina - NorgesEnergi

Få gode tilbud på strøm der du bor
Få gode tilbud på strøm der du bor
La selskapene konkurrere om å gi deg best pris, og sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!
Få tilbud
Tar kun 2 minutter La selskapene konkurrere

Får ikke registrert e-faktura

Omtale av  Sissel

Flere henvendelser til både Norges-energi og banken min, over flere måneder. Fortsatt står det at e-faktura er under behandling. Norges-energi sine hjemmesider fungerer ikke. Svar på mail tar ukevis. Svar på telefon resulterer i null og niks.

Svar fra NorgesEnergi
15.10.2021 15:14

Hei Sissel, Vi opplever for tiden stor pågang i alle våre kanaler, vi har derfor dessverre lengre behandlingstid enn normalt og jeg beklager at du da har hatt vansker med å få tak på oss. Vi ønsker gjerne å undersøke hvorfor din efaktura ikke er aktiv, jeg håper derfor du har anledning til å kontakte oss igjen. Ring oss gjerne per tlf: 38 10 00 80. Mvh Nina - NorgesEnergi

Kontraktsbrudd og elendig kundeservice!

Omtale av  Kvinne45

Jeg ble av selger over telefonen tilbudt strøm for de første 1000 kroner gratis. Da fakturaen kom, var dette ikke trukket fra. Jeg kontaktet kundeservice først en gang, men da det gikk over en uke uten svar, forsøkte jeg igjen. Det har nå gått nesten en måned siden første henvendelse, og jeg får bare beskjed om at Norges Energi skal sjekke avtalen selger har inngått med meg, men det blir ikke gjort. Jeg har fra første stund også tilbudt meg å sende over opptak av hele samtale med selger, da alle samtaler inn/ut av min telefon blir tatt opp(med unntak av de nummer/personer jeg har valgt bort i opptaksfunksjonen). Men dette burde strengt tatt være unødvendig, da Norges Energi selv gjør opptak av kontraktsinngåelsen, og enkelt kan sjekke dette i eget system. Det virker dessverre på meg som om Norges Energi har selgere som sier hva som helst for å få et salg, og inngår avtaler selskapet ikke har planer om å innfri. Og at man så satser på at kunden skal gi opp/ikke ha ressurser, forstand, overskudd til å klage, men bare betale fakturaen på tross av feil/mangler fra selskapet side. Dette er i beste fall uryddig forretningsvirksomhet, i verste fall bevisst brudd på markedsføringsloven og grovt uetisk.

Svar fra NorgesEnergi
14.10.2021 13:21

Hei Kvinne45! Det er utrolig leit å høre at du har hatt en dårlig opplevelse med NorgesEnergi - det ønsker vi selvsagt ikke. Vi ønsker gjerne å undersøke hva som har skjedd i saken din og håper du kan ta kontakt med oss på telefon 38 10 00 80 Vi har åpent mandag - fredag kl. 08.00 - 16.00. Mvh Linn, NorgesEnergi

NorgesEnergi har 2 086 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til NorgesEnergi mener

NorgesEnergi

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR